Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aj då- ogilla knappen saknas på detJag har ett Nano och behöver ett Micro. Funkar inte.![]()
Jag gjorde ju dock en del utöver det som inte var så lysande. Men med tanke på att du dessutom lynchade mig när vi skulle VINNA leken innan gör att jag fortsättningsvis tänker lägga dag 1 förtäckta bop på dig
.
Om du bara är med så går det bra - annars blir det svårt![]()
Vadå? @Paddington röstar ju på folk som inte deltar, då borde väl jag få rösta trots att jag inte deltar?
Vadå? @Paddington röstar ju på folk som inte deltar, då borde väl jag få rösta trots att jag inte deltar?
taggar lite mer folk
@Mistimed
@Habina
@FiaM ( nu borde det väl passa att leka hoppas jag?)
och @OutOfService skulle ju vara med sa hon ju vill jag minnas om det bara passade-så håller tummarna för det![]()
petitesser och bara ursäkter för att käka en massa äggTack för tagg, men jag är inne på vecka två utan mobil.![]()
Hade tänkt mig en lugn påsk dessutom.
![]()
du kan lämna dina fiskbullar åtminstone en dag eller två.....Tack för tagg, men jag är inne på vecka två utan mobil.![]()
![]()
Kan det var lugnare än att sitta klistrad framför datorn?Tack för tagg, men jag är inne på vecka två utan mobil.![]()
![]()
Vad skulle man äta för ägg förutom ägg fyllda med godispetitesser och bara ursäkter för att käka en massa ägg
( fö är det väl så att det finns ägg med GODIS i under påsken)