Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gjorde ju dock en del utöver det som inte var så lysande :angel:. Men med tanke på att du dessutom lynchade mig när vi skulle VINNA leken innan gör att jag fortsättningsvis tänker lägga dag 1 förtäckta bop på dig :devil:.

Om du bara är med så går det bra - annars blir det svårt :laugh::rofl:

Sedan är det som vanligt alltid kul med nya deltagare i lekarna- det verkar ju faktiskt vara en hel del som smygläser så varför inte prova att vara med? :)

äh kör några taggningar till när jag ändå är i farten och innan jag ska sova :cool:
@GladFliicka
@Hedinn - såklart!!!
@Araminta
och visst var det
någon som ville vara med i förra leken men det då var för sent att anmäla sig? :) (det är här i denna tråden man aviserar att man vill delta :) )

Senast ändrad:
Jag gör ett försök på att vara med igen så får vi se om huvudet håller :o :angel: :D

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. @bollen__
5. @Mirtai om leken antingen är slut nästa torsdag eller hon blivit dödat innan dess ;)
6. Myrten - om det blir lek över påsk, för då har jag tid!
7. Madalitso
8. cirkus
9. Paddington (bara om leken kommer igång senast långfredag, annars får jag hoppa)
10. Killaloe
11.
12
13
14

'kejrå!

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. @bollen__
5. @Mirtai om leken antingen är slut nästa torsdag eller hon blivit dödat innan dess ;)
7. Madalitso
8. cirkus
9. Paddington (bara om leken kommer igång senast långfredag, annars får jag hoppa)
10. Mistimed (även jag om leken kommer igång snarast, har bara tid över påsk i princip)
11.
12
13
14

Stackars Kill blev vist bort rationaliserad

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. @bollen__
7. Madalitso
8. cirkus
10. Mistimed (även jag om leken kommer igång snarast, har bara tid över påsk i princip)
11.Killaloe
12
13
14

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 403
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 303
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 741
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka