Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. @bollen__
5. @Mirtai om leken antingen är slut nästa torsdag eller hon blivit dödat innan dess ;)
6. Myrten - om det blir lek över påsk, för då har jag tid!
7. Madalitso
8. cirkus
9. Paddington (bara om leken kommer igång senast långfredag, annars får jag hoppa)
10. Mistimed (även jag om leken kommer igång snarast, har bara tid över påsk i princip)
11.Killaloe
12 @annie_cool
13
14

Har vi ingen LL?

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. bollen__
5. Mirtaiom leken antingen är slut nästa torsdag eller hon blivit dödat innan dess ;)
7. Madalitso
8. cirkus
9. Paddington (bara om leken kommer igång senast långfredag, annars får jag hoppa)
10. Mistimed (även jag om leken kommer igång snarast, har bara tid över påsk i princip)
11. Hedinn
12
13
14

Har vi ingen LL?

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. bollen__
5. Mirtaiom leken antingen är slut nästa torsdag eller hon blivit dödat innan dess ;)
7. Madalitso
8. cirkus
11. Hedinn
12
13
14
:rofl:
det är många som aspirerar på plats 11 i leken tror jag - eller hur @LL :laugh:

Har vi ingen LL?

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. bollen__
7. Madalitso
8. cirkus
11. Hedinn
12
13
14

Nu rationaliserade du bort både LL=Lobelia och Killa O_o

LL: Lobelia
Sagan om ringen del 3

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. @bollen__
5. @Mirtai om leken antingen är slut nästa torsdag eller hon blivit dödat innan dess ;)
7. Madalitso
8. cirkus
11.Killaloe
12 @annie_cool
13 Hedinn
14

LL: Lobelia
Sagan om ringen del 3

1. Idahoe
2. Gabby_Ossi
3. quarter4ever
4. @bollen__
7. Madalitso
8. cirkus
11.Killaloe
12 @annie_cool
13 Hedinn
14
du glömde att anmäla dig ;):)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 403
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 303
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 123
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 741
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka