Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter att ha läst igenom den galna Ivanhoe-leken igen där ingen inte hade en konstig specialroll så skulle jag tycka det var rätt kul att leka så igen!Tack, @quarter4ever !
Jag kan inte tala för @Artline men för egen del väntar jag till det finns intresse för att ha lite "ovanligare" lek igen.
Jag gillar ovanligare lekar iafTack, @quarter4ever !
Jag kan inte tala för @Artline men för egen del väntar jag till det finns intresse för att ha lite "ovanligare" lek igen.
Du tror inte det blir ett problem för spänningen om alla vet från början vilken roll du har?Efter att ha läst igenom den galna Ivanhoe-leken igen där ingen inte hade en konstig specialroll så skulle jag tycka det var rätt kul att leka så igen!
Fast kanske bara under förutsättning att jag får vara alkemisten igen då...
Nej, så som den leken såg ut så är det väl bara av godo om man kan eliminera en hjärtinfarktskomponent?Du tror inte det blir ett problem för spänningen om alla vet från början vilken roll du har?
*lek, inte lektion. Dumma telefonJag är ju allmänt förvirrad oavsett tema och roller, så kommer nog hänga på i nästa lektion
Jag som trodde du tänkte leka på lektionerna.*lek, inte lektion. Dumma telefon
Jag är bara med om du har rätt avatar...Förresten måste ju @Artline definitivt vara med. Annars kommer jag ju vara tvungen att ha kontakt med deltagarna och det vet vi ju hur bra det går! SkickarPMfelochskriverifelkonversation-Myrten
Den här gummibjörnen håller på att fördjupa sig i familjehistorien tillsammans m Barone RicasoliHappy Friday alla ulvlekskompisar
Q sitter på Westernkurs och har trevligt och hoppas ni har detsamma
Nog tur det inte är lek nu mtp att jag druckit två öl
Vad? Vilken då? Du har ju din häst på avataren antar jag. Varför får inte jag ha min?Jag är bara med om du har rätt avatar...
I serve only lady Mary...Vad? Vilken då? Du har ju din häst på avataren antar jag. Varför får inte jag ha min?
OMG! Ööööh, hon HETER Lady Mary. Hästen alltså!I serve only lady Mary...
Förresten måste ju @Artline definitivt vara med. Annars kommer jag ju vara tvungen att ha kontakt med deltagarna och det vet vi ju hur bra det går! SkickarPMfelochskriverifelkonversation-Myrten
Nänä, dra den om tomten också...OMG! Ööööh, hon HETER Lady Mary. Hästen alltså!