cannot be done!
But thanks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Det var nog det bästa med den totalt galna Ivanhoe-leken, den varade lyckligtvis bara 3 dagar.Personligen tycker jag 4-5 speldygn är lagom.
Prinsarna i Towern, tvillingar med specialförmågor... Eller kanske en tredje sida?Bortsett från att jag någon gång ska göra en lek som utspelar sig under engelsk medeltid, vilket @LenaH har efterlyst och som jag faktiskt någonstans gjort ett utkast till
Prinsarna i Towern, tvillingar med specialförmågor... Eller kanske en tredje sida?
Eller hur?!? Rosornas krig liksom!Lancaster mot York med Tudor som tredje sida?
Men vafan, du har redan skickat mig i The White, the red och alla jäkla drottningar-träsket, jag försöker ju nu hålla mig till Jilly Cooper!
Tack för taggen, men måste tyvärr inse att jag inte har tillräckligt med tid för lekarna. Senaste leken var ett bra exempel på det
Men det var mysigt att ha en Björne i lyan!Tack för taggen, men måste tyvärr inse att jag inte har tillräckligt med tid för lekarna. Senaste leken var ett bra exempel på det
Tack för tagg men det får bli en längre paus tyvärr. Kommer att ha för mycket annat nu.
äsch då! Men så är det iblandTack för tagg men det får bli en längre paus tyvärr. Kommer att ha för mycket annat nu.
Och så får jag tagga
@Monstermom också- det lät ju som att det inte vore omöjligt att du kunde tänka dig en comeback i det senaste du skrev om det?
ÅhhhMen det var mysigt att ha en Björne i lyan!
Men leken börjar ju inte exakt nu, utan någon gång i framtidenNja, ja, nånstans i framtiden ja!
I nuläget funkar det dåligt.
@Paddington
@Niyama
@Emtherlia (men det är kanske lite för tidigt? )
@OutOfService , om det passar?
@glömmerallt , bara för att visa att jag inte glömt bort dig
Tror inte det, det är nästan ett halvtidsjobb att hinna leka, men tak för taggen love:.taggar vidare
@Ferrari du var ledig ett tag till väl?
@LindgrenV dags för comeback kanske?
@Lenis- men du lär ju kunna vara upptagen av annat i det närmaste kanske?
@Lobelia- men du hade kanske ont om tid?