jag har ju redan märkt det?Undrar om någon märker det när leken väl är igång?
Riktigt såååååå mycket hjärna har jag inte tappat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har ju redan märkt det?Undrar om någon märker det när leken väl är igång?
jag har ju redan märkt det?
Riktigt såååååå mycket hjärna har jag inte tappat
Det är det man ska göra om man blir lynchad, bara ignorera det och fortsätta skriva och rösta!Äsch, det är ju nu, innan allt adrenalin slagit till i leken. Tänkte typ runt dl 3 eller 4 när alla är superförvirrade iaf.
Det är det man ska göra om man blir lynchad, bara ignorera det och fortsätta skriva och rösta!
Jag är helt oskyldig!Som den som blev käkad och då frågade LL vilka ulvarna var, och sen gick in i tråden och skrev vilka som var ulvar
vem var skyldig till det?Som den som blev käkad och då frågade LL vilka ulvarna var, och sen gick in i tråden och skrev vilka som var ulvar
Som den som blev käkad och då frågade LL vilka ulvarna var, och sen gick in i tråden och skrev vilka som var ulvar
Det var innan jag började leka, och den som gjorde det leker inte längre.vem var skyldig till det?
Det var innan jag började leka, och den som gjorde det leker inte längre.
Att du inte vill ha, vi föredrar nog lite samma typ av lekar.
ja ditt alterego har röstat iafÄsch, det är ju nu, innan allt adrenalin slagit till i leken. Tänkte typ runt dl 3 eller 4 när alla är superförvirrade iaf.
Vilka inlägg tror du gjorde att någon frågade Habina om hon ville ha en röstkupp?ja ditt alterego har röstat iaf
kunde ana det !Vilka inlägg tror du gjorde att någon frågade Habina om hon ville ha en röstkupp?
Nej!!Kanske fel tråd att skriva i, men skulle det inte vara spännande med en lek utan lya, där alla ulvar är ensamma. De skickar in käkförslag till LL som sedan lottar om flera inte valt samma.
Kanske några fler ulvar då, för de lär käka varandra.
Jag hade en idé om att om lyan väljer att käka en av sina egna så skulle den visas som god/bybo i uppdateringen...?Kanske fel tråd att skriva i, men skulle det inte vara spännande med en lek utan lya, där alla ulvar är ensamma. De skickar in käkförslag till LL som sedan lottar om flera inte valt samma.
Kanske några fler ulvar då, för de lär käka varandra.