Hedinn
Moderator
Jag vet inte, det har ju varit vin inblandat tidigare också...HM är det TACK vare vinboxen, eller trots![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte, det har ju varit vin inblandat tidigare också...HM är det TACK vare vinboxen, eller trots![]()
Tack där @Hedinn, de där fransoserna är inte att lita på - det ska till en redig italienare....Alltså, faktum är att jag tycker det mesta gått mer framåt sen @Paddington kom in i diskussionen än det gjort alla dagar jag och @Myrten försökt reda ut det hela...![]()
Haha IKVÄLL? Alltså... Kan vi få reda ut hur rollerna ska fungera först? Paddi påstår liksom att jag måste ha koll på vad som ska hända i de olika situationerna så att uppdateringarna blir rätt.![]()
Exakt min åsikt...petitesser.![]()
Så klart det är tack vare - min styrka sitter ju i dunderhoningen........HM är det TACK vare vinboxen, eller trots![]()
det är ju inte förrän typ på lördag första DL blir såååå... fram till dess kanske vi kommit fram till det....petitesser.![]()
för sjutton !!! Släpp loss monstret nuExakt min åsikt...![]()
är du säker på att hon inte är skendräktig? Vem vill liksom gå över ett helt år om man inte är typ.... elefant.....hon har liksom på måndag gått ett HELT ÅR !!!![]()
Så klart det är tack vare - min styrka sitter ju i dunderhoningen........![]()
öhär du säker på att hon inte är skendräktig? Vem vill liksom gå över ett helt år om man inte är typ.... elefant.....![]()
Ska det stå Robyn?Plockar med listan
LL: Hedinn & Myrten & Paddington
Tema: Robyn Hood & Marion - A Love Story
1 hemlig
2 Habina
3 Schantana
4 Snurrfian
5 Lilltess
6 quarter4ever
7 Artline
8 Blacksmithfarm
9 Malinois
10 bumpo
11 Ferrai
12 Sookie
13 LenaH
14
det här var för typ 14 dagar sedan ...öh
det sparkar bra därinne om inget skulle vara däri.
hon har dessutom värsta magen ,som hon inte kan få till utan föl ( svårfödd senaste åren )
sedan har hon ju laddat juvret senaste veckorna ....
men hon är MIN elefant![]()
Underlättar det om vi skriver att LLs är:Ska det stå Robyn?
Eh... Googlade "Robyn Hood"...det blev lite... ...annorlunda... ... resultat då.
![]()
jag är mer orolig för missad tvillingdräktighet ... typ...är du säker på att hon inte är skendräktig? Vem vill liksom gå över ett helt år om man inte är typ.... elefant.....![]()
Underlättar det om vi skriver att LLs är:
Hedynn, Myrten och Paddyngton?
![]()
Jag dementerar allt!
säg som det är
ni dyngraka![]()
noticedOm det drar igång lördag på dagen så flaggar jag redan nu för inaktivitet fram till ca kl 20, då jag ska vara hos en kompis på dagen.
Och 10-15 på söndagen, då jag har kurs med byrackorna.