Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skrev inte upp mig direkt eftersom det tidigare har uttryckts att det är dåligt att skriva upp sig när man inte vill hålla i en lek. Vi har ju hela tiden gått efter när man varit senast oavsett ordningen man står i under själva intresselistan. Jag kan ju omöjligt veta att det är annorlunda nu. Jag försökte göra rätt genom att inte skriva upp mig när jag heller inte orkar hålla i en lek och sen placera in mig på rätt plats. Alla här borde ju veta att jag knappast brukar tränga mig före utan tvärtom är väldigt mån om att tagga de som står på tur.
Jag tror att vi uppfattar listan olika, som jag ser det så skriver de som är intresserade av att vara LL upp sig. Sen kan man alltid säga ifrån sig om man av någon anledning inte kan/vill när det är ens tur. Om man väljer att inte skriva upp sig så är man inte intresserad just då. Är det sen att man kommer på att man kan/vill vara så kan man ställa frågan i tråden om det går bra.

Jag tror att vi uppfattar listan olika, som jag ser det så skriver de som är intresserade av att vara LL upp sig. Sen kan man alltid säga ifrån sig om man av någon anledning inte kan/vill när det är ens tur. Om man väljer att inte skriva upp sig så är man inte intresserad just då. Är det sen att man kommer på att man kan/vill vara så kan man ställa frågan i tråden om det går bra.

Jag har bara rättat mig efter vad andra har bestämt och då är det rätt trist att få skit för det, särskilt som jag väldigt tydligt (i röd färg) skrev att vi kan göra annorlunda om det önskas.

Nu har jag ändrat listan igen så som jag tror ni vill ha det, ni får väl fixa till den som ni vill eller skita i den helt. Jag kommer lämna lekarna för gott och även buke, finns dock kvar på pm ett tag om någon vill ha kontakt.

Nästa:
Myrten, Artline och Monster

Intresse:
  • glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
  • bollen__
  • Blacksmithfarm
  • Lobelia Sagan om konungens/Golums/Saurons återkomst eller Domedagsklyftan nästa.

Nyligen varit:

• Quarter4ever och assistent hygieninspektör Lobelia - Cirkus toalett -grundkursen
  • Paddington - Robinson-Buke Allstars
  • Bollen__ (sasse) Tema: Scandals
  • Myrten, Artline, Monstermom (+LenaH ;)), Tema: Halloweenbal på Downton Abbey
  • Blacksmithfarm, Tema: hajen som visste för mycket
  • Hedinn
  • Niyama
  • Poisonous, Tema: Det olycksaliga tivolit
  • Lobelia, Tema: Stall Hästlyckan
  • Sasse
  • TeamLundVer, Tema: Bones
  • bollen__
  • Gabby_Ossi, Tema: Hunger Games Quarter Quell
  • Paddington, prao quarter4ever
  • Blacksmithfarm m Cirkus som assistent, Tema: Stinsen Brinner
  • Niyama
  • Lobelia & Paddington, Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition
  • Paddington/Bollen__, Tema: Melodifestival - stadskamp 2016
  • Koppen, Tema: Hello Kitty
  • Sasse. Tema: Grimm
  • Blacksmithfarm, assistent: Sasse. Tema: Macken
  • Gabby_Ossi, assistent: glömmerallt. Tema: Angel
  • Artline, Tema: Hunger games
  • Paddington , Assistent: CaisaLundblad, Tema: Harry Potter
  • Myrten, Tema: Veckans Brott
  • Niyama, Assistent: Gabby_Ossi, Tema: Watership Down
  • Lobelia, Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
  • glömmerallt, Dentaku och bollen__, Tema: Sherlock (den unge SH??)
  • Asko (assistent Artline, mentor Niyama), Tema: Lion King
  • Monstermom (mentor Myrten), Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
  • Mirtai, Tema: Buffy
  • Paddington Tema: Snowroller
Praolista:
heartstring

LL: Artline, Myrten & Monstermom

1.cirkus (var inte först O_o)
2 .quarter4ever
3. Ferrari
4. Paddington
5. Koppen (försten! :banana:)
6. Lobelia
7. Snurrfian (men nyårsafton kommer jag att rösta väldigt tidigt :angel: om jag lever så långt i leken)
8. bollen__ :bump:
9.
10.
11.
12.
13
14
15
16

Jag har bara rättat mig efter vad andra har bestämt och då är det rätt trist att få skit för det, särskilt som jag väldigt tydligt (i röd färg) skrev att vi kan göra annorlunda om det önskas.

Nu har jag ändrat listan igen så som jag tror ni vill ha det, ni får väl fixa till den som ni vill eller skita i den helt. Jag kommer lämna lekarna för gott och även buke, finns dock kvar på pm ett tag om någon vill ha kontakt.
¨
Jag har varken gett dig eller någon annan skit utan försökt förklara hur jag uppfattade listan och hur jag upplevde att andra uppfattade listan och att jag inte såg problemet med systemet.
Det är väldigt tråkigt om det tar så mycket på ditt mående med lekarna och buke och det är tråkigt om du lämnar eftersom jag uppskattar att leka med dig både som LL och deltagare men ditt mående är viktigast. Kom tillbaka när du känner att du orkar och vill. :heart

2 .quarter4ever
3. Ferrari
4. Paddington
6. Lobelia
7. Snurrfian (men nyårsafton kommer jag att rösta väldigt tidigt :angel: om jag lever så långt i leken)
9. Blacksmithfarm (tror jag borde hinna. )
10.
11.
12.
13
14
15
16

2 .quarter4ever
3. Ferrari
4. Paddington
6. Lobelia
9. Blacksmithfarm (tror jag borde hinna. )
10.
11.
12.
13
14
15
16
:bump:

ja nu börjar det likna något - hur många behöver ni ha för att leken ska dra igång ? @Myrten @Artline & @Monstermom ?:)

Svarar utan att ha rådgjort med övriga LLs: typ 12?

Jag har varit ute och dykt idag och ska ut imorgon med så jag har inte kunnat vara aktiv i tråden och diskutera. För min del kan vi starta när som helst bara vi är tillräckligt många. Jag ska nog dyka ytterligare ett par dagar och sedan göra ett uppehåll på några dagar runt nyårsafton. Men jag är hemma på hotellet morgon och kväll.

Svarar utan att ha rådgjort med övriga LLs: typ 12?

Jag har varit ute och dykt idag och ska ut imorgon med så jag har inte kunnat vara aktiv i tråden och diskutera. För min del kan vi starta när som helst bara vi är tillräckligt många. Jag ska nog dyka ytterligare ett par dagar och sedan göra ett uppehåll på några dagar runt nyårsafton. Men jag är hemma på hotellet morgon och kväll.
Dyka? Vadå dyka? Det är ju IS :eek: Sen ba :idea: Just ja Myrten är inte i Sverige :D:o

Det finns galningar som gillar isdyk. Jag är inte en av dem. Men det är i kallaste laget här, ca 22 grader (samma i vattnet) och det blir kallt efter en timme. Trots våtdräkt.

Som min sambo - borra ett hål i isen, ploga några pilar i snön på isen så man vet åt vilket håll hålet är. Plums...fyfan jag får ångest bara jag tänker på det

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 007
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V