Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 67 935
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt inlägg verkar inte ha postats... Testar igen...

@Sasse
Jag har bytt jobbpass i helgen så jag kan va med även om leken startar tidigt.

LL: Sasse :)

1. Niyama
2. Gravinda
3. Habina
4. Poisonous
5. Paddington
6. cirkus
7. bollen__
8. Snurrfian
9. Emtherlia (om leken börjar på lördag eller senare)
10.quarter4ever
11. FiaM
12. Ferrari
13. Lobelia om första DL tidigast söndag
14.Lampan (anmäler mig en gång till)!
15. @Mirtai
16. Lena (behöver distraheras, kan vi börja nu? På en gång?)
17. Blacksmithfarm:)

Javisst avstår ett tag till. Har fortfarande inte gjort några framsteg på teknikfronten. Tyvärr. Plus att jag har upptäckt hur kul det är att rida min häst just nu. :laugh:

Mitt inlägg verkar inte ha postats... Testar igen...

@Sasse
Jag har bytt jobbpass i helgen så jag kan va med även om leken startar tidigt.

LL: Sasse :)

1. Niyama
2. Gravinda
3. Habina
4. Poisonous
5. Paddington
6. cirkus
7. bollen__
8. Snurrfian
9. Emtherlia (om leken börjar på lördag eller senare)
10.quarter4ever
11. FiaM
12. Ferrari
13. Lobelia om första DL tidigast söndag
14.Lampan (anmäler mig en gång till)!
15. Mirtai
16. Lena (behöver distraheras, kan vi börja nu? På en gång?)
17. Blacksmithfarm:)

Konstaterar att det blir en stor lek med både återvändare, nybörjare och en möjlig "dark horse" i Lampan, som verkar misstänkt bra med i jargongen för ulvlekar för att vara nyreggad igår:D
Spännande!
( och ett helt gäng revanchsugna goda från förra leken+ några som inte varit med på ett par lekar)
Kommer nog bli en kul lek!:)
:bump::bump::bump:

Konstaterar att det blir en stor lek med både återvändare, nybörjare och en möjlig "dark horse" i Lampan, som verkar misstänkt bra med i jargongen för ulvlekar för att vara nyreggad igår:D
Spännande!
( och ett helt gäng revanchsugna goda från förra leken+ några som inte varit med på ett par lekar)
Kommer nog bli en kul lek!:)
:bump::bump::bump:
HaHa, jag har läst lite i dom andra trådarna, jag är nybörjare, så go easy on me :D

@Sasse antar att första DL blir på tisdag då? Hoppas det blir sen DL för blir det runt 21 så kommer jag troligen inte hinna in innan.
Aviserar redan nu att jag kommer ha mycket begränsat m tid på tisdag

@Sasse antar att första DL blir på tisdag då? Hoppas det blir sen DL för blir det runt 21 så kommer jag troligen inte hinna in innan.
Aviserar redan nu att jag kommer ha mycket begränsat m tid på tisdag
Tror DL blir runt 23-00 varje dag. Då hinner jag komma hem ifall jag skulle behöva åka in till jobb någon dag. Annars är det för att de är mina enda ev. datortider ;)

Tror DL blir runt 23-00 varje dag. Då hinner jag komma hem ifall jag skulle behöva åka in till jobb någon dag. Annars är det för att de är mina enda ev. datortider ;)
kanon :)

faaast då vet jag åtminstone en som aldrig kommer att vara inne vid DL - vid 00 sover jag redan djupt, om det inte är helg villsäga :p ;)

Skönt att höra att att jag inte är ensam om att sova vid den tiden... :o :D Tycker ändå att det är bättre med sen DL så att man slipper stressa iväg en röst. :)

Jag är lite tveksam till så sen dl. Även jag sover då och kommer vara svårt att vara aktiv runt dl för att kunna följa röstningen och kunna ändra röst om ngt oväntat inträffar.

När kommer natt-dl vara @Sasse ? Tänker om dl är vid midnatt och nästa dl på morgonen kanske vissa inte kommer kunna hinna in och göra sina val etc baserat på vad som faktiskt hänt

Jag kommer kanska ha tidigare deadline, men 22-23 får ni nog räkna med de flesta dagarna. De dagar jag jobbar kan det bli senare, eftersom jag vanligtvis slutar runt 22 och då är hemma vid 23.

Tror jag hade nattdl runt 11-12 i min förra lek, så jag håller de tiderna nu också.

Annars får ni komma med önskemål om tider, jag kan flexa vissa dagar. Har ingen aning om vilka tider ni brukar ha i lekarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 758
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka