Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går absolut bra@Sasse - nu när det är så galet många så kan jag tänka mig att hoppa av leken och vara LL's sidekick - om du vill alltså. Jag vill ju gärna träna på att vara LL
Det går absolut bra![]()
@Sasse @cirkusVilken tid ska rollerna tilldelas Och när börjar vi ?
*otålig lampa
Okey bra, då vet jag lite om upplägget@Sasse @cirkus
om jag inte förstått helt fel så kommer leken upp imorgon och rollerna tilldelas ofta antingen i samband med det eller direkt efter leken kommit upp. ( LL:s- vilken tid ungefär tror ni leken kommer läggas upp?)
Sedan är det på på tisdag som första DagDL kommer att gå av stapeln så man har ett dygn på sig sas att försöka hitta något skumt på...
17 it is!18 personer, det är jäkligt många att hålla reda på![]()
17 it is!
Cirkus hoppade av och blir lekledar sidekick istället![]()
Är det något nytt krav att ni måste få veta exakt när leken startas?@Sasse @cirkus
om jag inte förstått helt fel så kommer leken upp imorgon och rollerna tilldelas ofta antingen i samband med det eller direkt efter leken kommit upp. ( LL:s- vilken tid ungefär tror ni leken kommer läggas upp?)
Sedan är det på på tisdag som första DagDL kommer att gå av stapeln så man har ett dygn på sig sas att försöka hitta något skumt på...
JappÄr det något nytt krav att ni måste få veta exakt när leken startas?
Jag har har ingen aning faktiskt. Är ledig imorgon så får se när leken kommer upp, alt. blir det ikväll då nu när Niyama gav klartecken. Ska se när jag har tid.
Japp å även facit m allas roller ska postas i förvägÄr det något nytt krav att ni måste få veta exakt när leken startas?![]()
Undrar egentligen hur en sådan lek skulle vara.Japp å även facit m allas roller ska postas i förväg
![]()
Vad skulle man egentligen ha att teoria om?![]()
Man kan teoria om LL är ond och skrivit "fel" på vissa eller alla![]()