Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 67 935
Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Sasse :)

1. Niyama
2. Gravinda
3. Habina
4. Poisonous
5. Paddington
6. cirkus
7. bollen__
8. Snurrfian
9. Emtherlia (om leken börjar på lördag eller senare)
10.quarter4ever
11. FiaM
12. Ferrari
13. Lobelia om första DL tidigast söndag
14.Lampan (anmäler mig en gång till)!
15. @Mirtai
16. Lena (behöver distraheras, kan vi börja nu? På en gång?)
17. Blacksmithfarm:)
18. @Artline

@Sasse - nu när det är så galet många så kan jag tänka mig att hoppa av leken och vara LL's sidekick - om du vill alltså. Jag vill ju gärna träna på att vara LL

Det går absolut bra :)
:up::up:

Då säger vi så!

LL: Sasse
Sidekick/lärling: cirkus

1. Niyama
2. Gravinda
3. Habina
4. Poisonous
5. Paddington
6.
7. bollen__
8. Snurrfian
9. Emtherlia (om leken börjar på lördag eller senare)
10.quarter4ever
11. FiaM
12. Ferrari
13. Lobelia om första DL tidigast söndag
14.Lampan (anmäler mig en gång till)!
15. @Mirtai
16. Lena (behöver distraheras, kan vi börja nu? På en gång?)
17. Blacksmithfarm:)
18. @Artline

Vilken tid ska rollerna tilldelas Och när börjar vi ?

*otålig lampa
@Sasse @cirkus
om jag inte förstått helt fel så kommer leken upp imorgon och rollerna tilldelas ofta antingen i samband med det eller direkt efter leken kommit upp. ( LL:s- vilken tid ungefär tror ni leken kommer läggas upp?:))
Sedan är det på på tisdag som första DagDL kommer att gå av stapeln så man har ett dygn på sig sas att försöka hitta något skumt på...

@Sasse @cirkus
om jag inte förstått helt fel så kommer leken upp imorgon och rollerna tilldelas ofta antingen i samband med det eller direkt efter leken kommit upp. ( LL:s- vilken tid ungefär tror ni leken kommer läggas upp?:))
Sedan är det på på tisdag som första DagDL kommer att gå av stapeln så man har ett dygn på sig sas att försöka hitta något skumt på...
Okey bra, då vet jag lite om upplägget
He he det här lär bli kaos

@Sasse @cirkus
Är det något nytt krav att ni måste få veta exakt när leken startas? :p

Jag har har ingen aning faktiskt. Är ledig imorgon så får se när leken kommer upp, alt. blir det ikväll då nu när Niyama gav klartecken. Ska se när jag har tid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 757
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka