Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ställa in så man får meddelande till mailen på konversationer och bevakade trådar och då ser man ju om man fått nya mail ( de brukar bli mååånga i en lek dockinte finns det en typ facebookgrupp för oss?
det skulle ju vara lite behändigt inför start och dl, att man fick ett pling i telefonen, speciellt för mig som är mer än lite ringrostig nu :P
Aj då vad tråkigt!!Tyvärr får jag lämna återbud
Stora barnens mamma är sjuk igen så vi har alla barnen på heltid med skolstart, aktivitetsstarter osv hela veckan. Kommer inte hinna vara tillräckligt aktiv nu när det blev en större lek
1. Niyama
2. Gravinda
3. Habina
4. Poisonous
5. Paddington
6.
7. bollen__
8. Snurrfian
9. Emtherlia (om leken börjar på lördag eller senare)
10.quarter4ever
11. FiaM
12. Ferrari
13. Lobelia om första DL tidigast söndag
14.Lampan (anmäler mig en gång till)!
15.
16. Lena (behöver distraheras, kan vi börja nu? På en gång?)
17. Blacksmithfarm
18. Artline
Är det inte eftermiddag än...Jag håller på att knåpa ihop leken, men tror att det blir imorgon den kommer att komma upp helt och hållet. Troligen på eftermiddagen eller tidig kväll någon gång.
"Troligen på eftermiddagen" står det. Troligen.Är det inte eftermiddag än...![]()
![]()
å jag ska upp å klättra på taket för sista gången - hoppas jag tar mig ner den här gången medIngen panik @Sasse jag skall ändå rida hem hästarna ikväll.![]()
å jag ska upp å klättra på taket för sista gången - hoppas jag tar mig ner den här gången med
El ned kommer man ju alltid......
Du får väl sätt sidekicken i arbete"Troligen på eftermiddagen" står det. Troligen.![]()
Du får väl sätt sidekicken i arbete
Vad har man dem annars till![]()
Hm är det MF idag alltsåväntar lika spänt på att partyt ska börja.
Jajemän!Hm är det MF idag alltså![]()