Är lördag för sent för dig?Jag skulle typ kunna börja leka idag men helgen går nog också.
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är lördag för sent för dig?Jag skulle typ kunna börja leka idag men helgen går nog också.
Jag har inte hunnit fixa till leken riktigt än, men du kunde på måndag? Lekstart eller kan du med första DL då?JaLekstart idag eller måndag skulle funka.
Jag har inte hunnit fixa till leken riktigt än, men du kunde på måndag? Lekstart eller kan du med första DL då?
Jag har inte hunnit fixa till leken riktigt än, men du kunde på måndag? Lekstart eller kan du med första DL då?
å jag får (äntligen hjälp av vädret) att måla stugtaket på söndag å sedan ska jag troligen ut på sjön efteråt så det blir lite begränsat från mig med, men på söndagenOch jag kommer att ha nästan noll aktivitet under lördag, men det går bra att lyncha/käka mig innan.![]()
Nästa vecka går superbra för mig, kommer hänga vid tv:n pga EM och har stationära datorn i samma rum.![]()
jag kan närsom , så bara att lyssna på de andraVad säger ni andra om lekstart måndag? Kan alla så startar jag då, annars kanske det blir tidigare lekstart (imorgon i så fall).
och kanske att @zassoo har landat efter bröllopet nu?![]()
Borde fungera även för mig, vad kommer du att ha för tider på DL?Vad säger ni andra om lekstart måndag? Kan alla så startar jag då, annars kanske det blir tidigare lekstart (imorgon i så fall).
Jag vet inte riktigt, antagligen sen kväll och sen förmiddag. Själva tiderna lär variera något.Borde fungera även för mig, vad kommer du att ha för tider på DL?![]()