Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är rätt så säker att det inte platsar bland de sämsta prestationernaDet måste vara den sämsta prestationen någonsin i ulvlekens historia. Jag blev misstänkt ulv och utröstad innan jag ens var med i leken![]()
![]()
![]()
![]()
Men då var du i alla fall med.Jag är rätt så säker att det inte platsar bland de sämsta prestationerna
Jag minns den gången jag var god men var så skum att alla röstade på mig och jag röstade till slut också på mig själv![]()
Det är jätte svårt. Speciellt i början. Men försök ge det några lekar. Nuvarande är min femte. Det tre första var svåra.Men då var du i alla fall med.
Alla verkar ha så genomtänkta och kloka teorier vem dom skall rösta på.
I värsta fall får jag väl göra som du och rösta på mig själv.![]()
Vad tror du om motiveringen:Det är jätte svårt. Speciellt i början. Men försök ge det några lekar. Nuvarande är min femte. Det tre första var svåra.
Känner igen migVad tror du om motiveringen:
"Röstar på mig själv för att jag är så korkad"?
Du ärinte korkad nu längre.Påstår du att jag är korkad?
(Med tanke på att jag har fyra barn så kan man kanske seriöst fundera på mitt förstånd)
Ok jag anmäler mig då (). Har ju en hel del tid att fördriva när jag går här hemma och bara softar.....
Kan någon vänlig själ lägga till mig på listan? Surfar bara på mobilen och det ställer till det ibland med vissa saker.
Ogilltligt, du måste använda fetstil.Vad tror du om motiveringen:
"Röstar på mig själv för att jag är så korkad"?
Ogilltligt, du måste använda fetstil.
Kan inte bestämma mig om jag skall vara med eller inte.
Det är mest det där med tiden. Är ju föräldraledig med 4 barn och det är inte sååååå ovanligt att jag slocknar med dom vid 20 tiden.
Men det är klart jag kan ju förtidsrösta för säkerhets skull.
Är det det dumt kanske att vara med under dom premisserna?
Alltså, vi behöver ta ett snack om outningarna i anmälningstråden. Det har varit lite för många sådana lekar nu ett tag.
Jag visste att Habina var siare när hon skrev att hon sovit på saken. Då tyckte jag det var tydligt. Får man skriva så? Ingen kritik mot Habina då jag vet andra som också gjort så.
LL: Monstermom
1. glömmerallt
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
9. Sasse (om första DL tidigast 27:e)
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. @Tora
Det var inget jag noterade, kan du ta fram inlägget? det är svårt att bedömma om det är okej om det plockas ur sammanhanget.
Tillägg, rent allmänt så tycker ag det är okej att säga däremot så kan det pga sammanhang inte vara okej anser jag.
Ja, det är samma motivering då jag fortfarande anser att du beter dig misstänksamt. Men efter att ha sovit på saken tror jag mer på att du är ulv än demon.
Jag tycker det i de flesta fall är en ok hint men jag störs nog mer av att man outar andras roller lite väl tydligt.Det var inget jag noterade, kan du ta fram inlägget? det är svårt att bedömma om det är okej om det plockas ur sammanhanget.
Tillägg, rent allmänt så tycker ag det är okej att säga däremot så kan det pga sammanhang inte vara okej anser jag.
Jag visste att Habina var siare när hon skrev att hon sovit på saken. Då tyckte jag det var tydligt. Får man skriva så? Ingen kritik mot Habina då jag vet andra som också gjort så.
inlägg 549
Jag frågar mest för att jag ska veta hur jag själv kan hinta den dagen det behövs![]()