Det är inget du rekommenderar med andra ord? Attans!
Haha! Ska jag vara ärlig tycker jag det är både intressant och roligt, gillar språk. Men det är mycket som ska in på kort tid, så det är hektiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inget du rekommenderar med andra ord? Attans!
Nu har nog folk stängt anmälan i de flesta lekar på slutet utan någon protest. Jag ser det liksom inte problemet, de flesta inser säkert att man måste sätta stopp någon gång om man ens ska kunna starta leken det handlar inte om att utesluta folk, det kommer fler lekar.
Ja, men det förekom knappast förut."Vem som helst" har väl alltid kunnat skriva i lekarna?
Och helt plötsligt en dag vid avgörande lynch så kanske du inte kommer in i lektråden heller...Det här har jag lärt mig iallafall
fio röstar på LenaH motivering: hon har blockat mig från Den ENDA tråden.
Det räcker så eller innan DL?
Ja, men det förekom knappast förut.
börjar tro @fio är något på spåret!Och helt plötsligt en dag vid avgörande lynch så kanske du inte kommer in i lektråden heller...
Blablabla - tomma tunnor skramlar mest!
tunnor??Blablabla - tomma tunnor skramlar mest!
Nej annars har folk inte talat om när leken ska starta utan stängt när det varit lagom antal, det är samma sak i mina ögon , datumet satte jag för folk skulle veta när leken startar så de kan avgöra om det passar in tidsmässigt. Varken du eller jag tror att det kommer en uppsjö till, eller hu? Min uppmaning var väl annars mer avsett att skynda på folk att anmäla sig. Om det är 18 eller 19 i leken kan gå på ett ut, däremot vill jag inte ha 10 tillHuruvida någon "protesterar", beror nog mycket på när och varför leken stängs. Det är ju viss skillnad på att sätta maxantal och att stoppa för att kunna se över rollbalansen innan rollerna lottas?Alltså antalsgräns eller tidsgräns. Jag tror det folk protesterar mot är det förstnämnda inte det andra.
Jag har dålig koll på hur det varit nu på slutet men många LL brukar kunna stoppa in en i leknen även om det är i sista stund som frågar om det går att hoppa in i leken.
Jag tror inte du behöver oroa dig för att det ska bli för många deltagare, du skulle väl starta leken?
Nej annars har folk inte talat om när leken ska starta utan stängt när det varit lagom antal, det är samma sak i mina ögon , datumet satte jag för folk skulle veta när leken startar så de kan avgöra om det passar in tidsmässigt. Varken du eller jag tror att det kommer en uppsjö till, eller hu? Min uppmaning var väl annars mer avsett att skynda på folk att anmäla sig. Om det är 18 eller 19 i leken kan gå på ett ut, däremot vill jag inte ha 10 till
Det här har jag lärt mig iallafall
fio röstar på LenaH motivering: hon har blockat mig från Den ENDA tråden.
Det räcker så eller innan DL?
Jag har tyvärr haft samma problem, började lite under den senaste leken...Förresten, @glömmerallt - om du okar, kan inte du dokumentera principerna för lek med tre sidor och lägga in dem i tråden? I nästa tråd kan de få hänga med i de inledande inläggen. Jag tänker främst på när och hur de olika sidorna vinner. Jag har en känsla av att man där kan få skrynkla hjärnan ordentligt så om det finns önskemål om tre sidor framöver så är det bra för den som blir LL då att ha något att utgå ifrån.
Något helt annat: De senaste dagarna funkar Buke urdåligt i min mobil. När jag skriver scrollar fönstret inte ner. Just nu skriver jag i blindo och ser bara översta delen av mitt inlägg. Om jag försöker scrolla manuellt går det ibland, ibland är det omöjligt att komma tillbaka till slutet av inlägget, så jag undviker det.
Någon annan som haft dessa problem? Sjukt irriterande!!!!
Jag har tyvärr haft samma problem, började lite under den senaste leken...
Intressant. Bytte mobil nu för att se om den är del av problemet, men jag undrar... Sedan en tid ser mobilversionen av Buke annorlunda ut. Förr hade jag ett begränsat antal smileys som visades i en rullist längst upp ovanför rutan man skriver i. Nu ser det ut som i datorn - full uppsättning smileys längst ner. Dessvärre hamnar de på fel ställen i texten om jag använder dem!
Det verkar ändå funka bättre med den här mobilen (iPhone 4S) än min vanliga (Nokia Lumia 920). Windows Phone uppdaterades i förra veckan. Kan jag (som vanligt) skylla på Microsoft?
Just nu har jag inte tid och engagemang att spela i alla fall, men det känns lite jobbigt. För pga arbetssituationen, som nu är permanent (jag kommer med mycket stor sannolikhet att fortsätta jobba i Stockholm), har jag lekt ovanligt mycket via mobil det lilla jag har lekt sedan i juni förra året. Och hittills har det gått hyfsat, men om mobilversionen ska bära sig åt på det här sättet känns det som att mina inlägg kan bli max tre rader fortsättningsvis. Och - det går ju inte!!!Man kan alltid skylla på Microsoft. Alltid. Samma sorts axiom som att man aldrig kan lita på Myrten
Just nu har jag inte tid och engagemang att spela i alla fall, men det känns lite jobbigt. För pga arbetssituationen, som nu är permanent (jag kommer med mycket stor sannolikhet att fortsätta jobba i Stockholm), har jag lekt ovanligt mycket via mobil det lilla jag har lekt sedan i juni förra året. Och hittills har det gått hyfsat, men om mobilversionen ska bära sig åt på det här sättet känns det som att mina inlägg kan bli max tre rader fortsättningsvis. Och - det går ju inte!!!
Microsoft!
Inte för mig. Men det finns ingen anledning till oro. Jag lär inte vara med på ett tag.Det låter som lagom långa inlägg