Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var lite det jag funderade över, om BM inte blir käkad kommer ju funderingen omedelbart att bli att BM är ulv... :D

Nja, som sagt risken finns ju att BM är skyddad + att det finns andra roller som är viktigare att få ut i början. Så det är väl mest om man misstänker att BM även har en viktig god specialroll som den är viktig att käka.

Jag har blivit framröstad som BM när jag var ulv. Inget att rekommendera eftersom jag blev siad direkt :down: ängeln oroade sig dock för mig och skyddade mig :love:

Ja det känns väl som det logiska också att en framröstad BM får extra uppmärksamhet av både ängeln och siaren.

Det bästa med det är ju att det får igång leken, det går ju att använda bm rööstningen för att bygga teorier till den vanliga röstningen.

LL: ?

1. bollen__
2. Blacksmithfarm (beroende på när det startar/hur jag jobbar kanske jag måste hoppa av, men är leksugen nu)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
osv. ;)

Alternativt till att leka, kan jag kanske vara prao/assistent (så kanske det inte gör lika mycket om jag inte kan vara online precis kring DL varje dag)

Hmm, jag hittade denna listan på sida 67, tror att det är den senaste? Ändrade Turordning/Pågående.
Men vem tar nästa lek?

LL-listan!

Pågående

1. Lobelia Tema: LoTR - "The battle of the ring part 1" 2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.

Turordning:
??

Intresse:
@Sasse ?
@LenaH ? Tema: kostymdrama?
@Niyama (prao: Gabby_Ossi) Kan också vara mentor åt den som vill
@Myrten
@Paddington Tema: HP (tar gärna en prao samt kan ställa upp som mentor)
@Gabby_Ossi Tema: Angel , nya specialroller och gärna stor! :) (vill gärna ha hjälp av mer erfaren LL när det blir dags)
@CaisaLundblad Tema: Silver Fang
@Artline Tema: Hunger games. (Mentor önskas)
Blacksmithfarm Tema: Quest for/of Camelot (tror den hette sagan om det magiska svärdet på svenska) (kan ev tänka mig att bara skriva temat...)

Nyligen varit:
glömmerallt, Dentaku och bollen__ Sherlock (den unge SH??)
Asko (assistent Artline, mentor Niyama) Tema: Lion King
Monstermom (mentor Myrten) Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
Mirtai Tema: Buffy
Paddington

LL: ? @Niyama ? Känns somatt det är din tur nu om det passar för dig?

1. bollen__
2. Blacksmithfarm (beroende på när det startar/hur jag jobbar kanske jag måste hoppa av, men är leksugen nu)
3.quarter4ever
4. Paddington
5. glömmerallt
6.
7.
8.
9.
10.
osv.

Måste ju ta chansen att kunna få rösta ut @LenaH :laugh::laugh: hoppas hon anmäler sig nu :cautious:

LL?

1. bollen__
3.quarter4ever
4. Paddington
5. glömmerallt
6. fio
7.
8.
9.
10.
osv.

Är väl några nya + @Sasse före om hon ville va? Annars passar det bra för mig!

Sasse sa nog att hon väntade lite, det var ju iofs ett tag sedan så hon kanske vill nu? Och @LenaH har det väl också varit prat om men jag vet inte om det är som hon vill själv eller mest andra som vill :p Annars är det nog jag bland de nya som sagt först men jag skulle ju ändå praoa hos dig innan jag har egen lek! Så om inte Sasse eller LenaH vill så kan vi kanske ta nu? :)

Sasse sa nog att hon väntade lite, det var ju iofs ett tag sedan så hon kanske vill nu? Och @LenaH har det väl också varit prat om men jag vet inte om det är som hon vill själv eller mest andra som vill :p Annars är det nog jag bland de nya som sagt först men jag skulle ju ändå praoa hos dig innan jag har egen lek! Så om inte Sasse eller LenaH vill så kan vi kanske ta nu? :)
+ @Niyama

Jag har inget intresse för tillfället, så ta det ni :)

LL Niyama :love:

1. bollen__
3.quarter4ever
4. Paddington
5. glömmerallt
6. fio
7. Habina
8. LenaH
9.
10.
11.

Senast ändrad av en moderator:
Sugen på att haka på, men återigen måste jag avvakta och se när det blir lekstart. Nästa helg är jag väldans upptagen då dottern ska tävla SM i bågskytte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kräkningar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈