Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kära LL
Gör en massa bra förklaringar så att en rookie förstår rollerna.
Jag blev orolig när Nakor nämndes -
Förövrigt så gillar jag sekten! Men det är kanske en för liten lek för en sådan roll?
Om du raggar några fler deltagare innan söndag så vem vet - du kanske får som du vill. Men först måste jag nog ta och läsa in mig på vad sekten är för något
Jag behöver nog en kurs i vad sekten innebär - har läst beskrivningen både fram- och baklänges ett antal ggr å förstår fortfarande inte riktigt vad den innebär. Ngn som känner sig manad att förklara?
Hur många personer rekommenderar du?
Haha, om det är så svårt så behöver du absolut inte
Vilken beskrivning läste du dock? Har för mig att det finns olika.
Jag vet inte? Det var jättelänge sedan vi hade med sekten så jag minns inte hur stort antalet brukar vara på sektmedlemmarna. Mammas (eller någon annan, Breaktown kanske som kom på rollen?) kanske kan svara på den frågan?
Det hade dock varit roligt! Saknar den typen av roll. Man kan ju ha förrädare med i sekten också, men jag minns inte heller hur förrädarrollen funkar då.
Jag kanske ska ha en egen liten sektlek senare om inte du vill ha med rollen nu
Jag tycker sekten är bra, men bara i rätt stor lek.
Jag har haft brevbärare med några lekar nu och då har paket eller paketen delats ut. Vad har du haft i dina paket?
Däremot hade jag ett medium med en gång och det var hopplöst att få folk att skicka in visioner
Vad är playern för roll?