Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL:

1. Niyama (kan ej från den 16:e och någon vecka efter det)
2. Sasse (kan ej mellan 17-29:e)
3. Pegasus63 (gärna DL vi 22 tiden då föregående lek visat att mina körtider inte håller för 2100)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jag funderar på det, saken är ju att det visade sig att det inte är så lätt för mig när jag inte har obegränsat med tid. :p

*hjälper till*

LL:

1. Niyama (kan ej från den 16:e och någon vecka efter det)
2. Sasse (kan ej mellan 17-29:e)
3. Pegasus63 (gärna DL vi 22 tiden då föregående lek visat att mina körtider inte håller för 2100)
4. Mammas
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Du kan väl jaga hit lite OT-trådare? Där finns det ju många som verkar ha väldigt mycket tid i alla fall :D

Före i onsdags kväll? ;) Jag spelade möjligtvis bra för din sida då. ;)

Ska ragga lite där! :D

OT-trådare? :p

Jag kan spamma Zassoo lite, hon sa att hon skulle se om hon hade tid till nästkommande lek, alltså denna leken! Spamma henne någon annan också så hon kommer till skott? :p

Ja flumtråden på ÄU.

Zassoo verkar vara på gång! Jag skrev till Myrten. Paddan verkade ju flexibel med lekstart för förra leken, så har hon inte lust att vara med kanske hon kan vara LL?

Vilka mer kan man tjata på? Killa verkade ju leksugen, kanske kan vara med igen?

Hur är det med GA, BSF och dom som brukade vara med?

Ja, Lården också kanske?

Du kanske kan dra iväg lite PM till gamla lekare? :)

Jag skickade PM till LindgrenV, heartstring, Memmis22, Lenis, Zassoo och någon mer har jag för mig, om någon ville hoppa på den leken som var (när Koppen och FreeLou kickades) eller om någon kände sig manad att hoppa på nästa lek, denna då. Bara Zassoo har svarat av dessa. Så jag antar att de andra inte sett mitt PM/inte vill vara med.

Det finns ju de från ulvforat också. KiaW, MrChoice, Breaktown och vidare. Har du kontakt med någon Mammas? Breaktown är ju aktiv här på buke, men någon annan?

Har pm:at glömmerallt, Blacksmithfarm, Gravinda, Mumorsan och dramatik. Du kan ju pm:a fler :p

Det var väl någon från det andra forumet som var sugen på att vara med här men inte kunde just när den leken skulle startas har jag för mig? Eller minns jag galet? Snuzzle eller nåt sånt?

Jag vet inte med Snuzzle, sist hon var med i en lek här var hon galet irriterad vill jag minnas. På något som rörde den leken. Men hon kanske vill igen.

Jag PMar hitorine.

Aha ajdå. Hundfolket verkar inte gilla buke. Var ju nån mer därifrån som hoppade av en lek för att forumet här var så krångligt.

Hittade Snuzzles inlägg i den här tråden, i januari skrev hon upp sig men strök sig för att hon skulle iväg. Sen dess tror jag inte att hon varit med?

Senast ändrad:

Nej, det här forumet är ju krångligt ;) Det är ju förvisso samma för oss när vi hälsar på hos dom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 043
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 514
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 341
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar