Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Ja men skriv upp mig då! :D

Ett tips: PMa alla som skrivit upp sig för ett tag sedan, så de inte missar att den är på gång att starta. :)

Ja men skriv upp mig då! :D

LL: Paddington

1: Sasse
2: Soffiproppi
3: Niyama
4: bumpo
5: Koppen
6: Lillelorden
7: Myrten
8: TeamLundVer
9: Mammas
10:
11:
12:
13: Pegasus63
14:
15:

Ett tips: PMa alla som skrivit upp sig för ett tag sedan, så de inte missar att den är på gång att starta.

Bra tips, ska genast göra det :)

Om det är fler som vill vara med - Häng på vettja!! Jag drar inte igång förrän på söndag :)

Kl

Jävla skit!! Varför nästa vecka? Är ju typ enda veckan innan december jag inte kan... *muttrar och skruvar*

4: bumpo
10: Killaloe
11:
12:
14:
15:

Jag är med (bara för att jag blev så smickrad av det fina PMet från Paddi), fast ähm jag lär väl bli kickas av LL redan innan rollerna lottas för att jag har så svårt att komma ihåg hennes namn och förväxlar bilden med ett groddjur. :angel: :D:D

Du gör det bästa du kan för att charma henne ser jag? ;)

Någon som sitter vid en dator kanske ska plocka bort bumpo?

4:
10: Killaloe
11:
12:
14:
15:

Mer än halva söndagen har gått ur tiden och leken har inte kommit.

Undrar om Padd har glömt oss:eek::angel::D

Vore bra om någon mer skrev upp sig. Tio känns ju ganska tunt om någon hoppar av också.

Japp, jag ansträngde mig att jag kunde när jag skulle skriva LLs namn - det är ju så svårt att skriva Paddi när fingrarna automatiskt vill skriva något annat :angel: :D

Mer än halva söndagen har gått ur tiden och leken har inte kommit.

Undrar om Padd har glömt oss:eek::angel::D

Paddi glömmer aldrig ;)

Kom igen nu - minst en till och jag drar igång på söndag kväll :D

Vi har 10deltagare, ska vi dra igång eller ska vi vänta en vecka och dra igång när bumpo + 1till har aviserat att de kan vara med?? (under förutsättningen att ingen annan har förhinder förstås... :cautious:)

Japp, jag ansträngde mig att jag kunde när jag skulle skriva LLs namn - det är ju så svårt att skriva Paddi när fingrarna automatiskt vill skriva något annat :angel: :D

LL är väldigt tacksam för dina hårda ansträngningar och ska vara god när jag lottar rollerna (men kanske gör någon tvist under lekens gång om jag upptäcker att du glömmer bort dig :p:D )

Vi har 10deltagare, ska vi dra igång eller ska vi vänta en vecka och dra igång när bumpo + 1till har aviserat att de kan vara med?? (under förutsättningen att ingen annan har förhinder förstås... :cautious:)

Jag kan inte vara med nästa vecka (alltså nästnästa blir det ju), från den 16: de.

Jag tycker vi ska dra igång ändå. Finns det tillräckligt med deltagare är det ju bara köra en till nästa vecka.

Ok, då kör jag igång.
Roller och lek kommer inom kort :)

Have fun! :D

Obs! Om det är någon mer som vill vara med så hojta senast i morgon fm så kan jag lägga till er.

Senast ändrad:

Ny lista!

LL:

1. Niyama (kan ej från den 16:e och någon vecka efter det)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

LL:

1. Niyama (kan ej från den 16:e och någon vecka efter det)
2. Sasse (kan ej mellan 17-29:e)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 043
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 514
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 341
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.