Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det är nog den jag tänker på.
Jag tycker också att trollkarlen är lite märklig
Jag var spion och trollkarlen trollade folk att rösta på mig hela tiden....det var iofs rätt okej eftersom jag visste att deras röster inte var valda av dem själva...
Om vi ska prata roller vi ogillar så gillar jag inte där min röst måste läggas på en viss person. Då känner jag att jag blir lite oengagerad i leken.
Tänkte ha med tvillingar då, brukar undvika det pga hintar. Men blir det dåligt nu så är det @Mammas fel.
Ja hon trollade nån mer att rösta på mig, kände mig en smula förföljdJa, den gången trollade Habina mig att rösta på dig men du brydde dig inte nämnvärt över min röst så det kändes som du visste något.
Du menar trollkarlen, den är ganska vanligt att man inte gillar. Själv har jag inga problemm med den men den är ingen favorit.
Kom på att jag ogillar förrädare också. Fast mest vill jag slippa vara det om någon annan är det så är det okej
Nåt jag gillar är "Tjuvarna" när de fungerar som en tredje sida som försöker spela ut de onda och goda mot varandra. Jag tror jag har kallat dem mästertjuven och ficktjuven(jag har haft lite olika funktion på dem) när jag haft med dom. Ska jag nog ha med i nästa lek jag håller i
Jag gillar de flesta specialare
Äh det är väl inte svårare att låta bli att hinta om vem man är tvilling med än att låta bli att hinta om någon man siat?
Ska man undvika allt som kan hintas om blir det ju inga roller kvar
Är det nya deltagare med är det dock väldigt att noga förklara vad som räknas som hintar för det kan vara väldigt svårt att förstå när man är ny i lekarna
Ja hon trollade nån mer att rösta på mig, kände mig en smula förföljd
Ja, den gången trollade Habina mig att rösta på dig men du brydde dig inte nämnvärt över min röst så det kändes som du visste något.
Haha, men det märktes verkligen hur irriterad du blev av att tvingas rösta på Cirkus.
@OutOfService @Sasse @zassoo @Blacksmithfarm
@Killaloe dags att sluta ha uppehåll!
@Lillelorden När var det du kunde?
@Wingates Jag tror du skulle uppskatta lekarna!
Ja eftersom jag var spion så var det inte så svårt att lista ut...stackars trollare hade inte mycket för att trolla röstningarna just på spionenSpeciellt som jag var siaren har jag till och med för mig nu och cirkus hade listat ut att det var jag som siade henne första natten och hade i princip godförklarat henne och så kommer du och tvingar mig att rösta på henne
Jag var tvilling i en lek men min tvilling var aldrig aktiv så jag kände mig som en bybo.. Hade varit kul att få vara tvilling med någon som faktiskt vill diskutera tankar med mig.
Ahaa, ja jag tänkte att alla som dör får meddela saker i uppdateringen, "Fru Pappas ser samspel mellan monstret och minnsinget", tyyyp.
Det var det nog. Jag minns inte rollen dock. Bara att Myrten verkade nöjd över den
Alltså, lite sugen blir jag ju
Men jag vet inte om jag kommer ha tid...
Läs lite mindre i Eragon och lek mer, det är en beprövad taktik