Jag tänkte på den där gången när du satte spiken i kistan för din ulvkollega genom din vision
Bara när en dött eller vid alla uppdateringar resten av leken?
Ja, det var ju en väldigt trevlig vision. jävla @Mammas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte på den där gången när du satte spiken i kistan för din ulvkollega genom din vision
Bara när en dött eller vid alla uppdateringar resten av leken?
@Niyama jag tycker att magistern var en kul roll, den gillade jag.
Jag AVSK YR magisterrollen och alla som är ensamma om en bokstav brukar hålla med mig.
Jag AVSK YR magisterrollen och alla som är ensamma om en bokstav brukar hålla med mig.
Jag kan vara med om det inte är för sent.
Hur är det med @Jeffery ? Står ett frågetecken där.
Kanske var @glömmerallt som hade med den?
Hade med vad?
I den här leken tror jag att LL valde/lottade bokstav och det tycker jag var bra.
Vi garvade gott åt att alla tre hade bokstaven. Även bokstaven "i" hade vi alla tre men ingen annan .... vi tyckte att LL skulle valt "s" som både Sasse och Mammas och vi tre ulvar hade...
Damn you, Logic, you have bested me again!Klart att du inte måste läsa dåliga böcker! Men hur vet du att de är dåliga innan du läst klart dem?