Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
HAHA! Hur kommer det sig att du undrar det :angel:

Har bara haft visioner när ett medium var med, men nu menar ni väl att man skriver ut i leken?

Jo, så hade jag. Vem som fick skicka in en rad på max 10 ord utan citat och nick. Sen hade jag lottat ut vilken rad jag hade skrivit i leken.

Gärna visioner igen. :)

Jag tyckte det var bra i Matmissbrukarens lek, att man fick ge, men inte skulle. Kan tänka mig att det kan vara en del som struntar i en sådan "roll" annars.

När jag varit ulv en gång så fick vi en spionrad varje natt. Det var också kul. Men då att man väljer bort raden ulvarna käkar :p
Haha, nä! Den informationen måste ju vara med vid lottningen :p

Sen tyckte jag kärleksparet var underhållande :D
Å den där rollen när någon får omvandla någon! Typ en god blir ond eller vise versa. Vapensmeden?

+1 på kärleksparet. Demonen är det du tänker på?

:rage::rage::rage:

Såhär då: om ni inte får ihop tillräckligt med spelare utan mig så kanske jag kan omvärdera... Kanske! ;)
(Men kom ihåg att jag skriver på tok för mycket för någons hälsa!)

Nej du!
Du får skriva från mobilen så blir inte inläggen så långa :p
Eller flera små inlägg. Min hjärna fixar inte (på riktigt) långa inlägg :p

HAHA! Hur kommer det sig att du undrar det :angel:

Har bara haft visioner när ett medium var med, men nu menar ni väl att man skriver ut i leken?

Ahaa, ja jag tänkte att alla som dör får meddela saker i uppdateringen, "Fru Pappas ser samspel mellan monstret och minnsinget", tyyyp.

Jag tyckte det var bra i Matmissbrukarens lek, att man fick ge, men inte skulle. Kan tänka mig att det kan vara en del som struntar i en sådan "roll" annars.

Haha, nä! Den informationen måste ju vara med vid lottningen :p

+1 på kärleksparet. Demonen är det du tänker på?

Nej, inte demonen. Den som omvandlade någon var god, och fortsatte vara sin vanliga roll men kunde vid ett tillfälle omvandla någon. Var spelaren God så blev den ond och var den ond så blev den God men det fick inte resten av lyan veta utan det blev en förrädare helt enkelt.

Ahaa, ja jag tänkte att alla som dör får meddela saker i uppdateringen, "Fru Pappas ser samspel mellan monstret och minnsinget", tyyyp.

Jag tänkte på den där gången när du satte spiken i kistan för din ulvkollega genom din vision :angel:

Bara när en dött eller vid alla uppdateringar resten av leken?

Nej du!
Du får skriva från mobilen så blir inte inläggen så långa :p
Eller flera små inlägg. Mina hjärna fixar inte (på riktigt) långa inlägg :p

Haha, så du tror att jag skriver så där med vilje!? :eek::rofl:
Tro mig, om jag kunde behärska mig så skulle jag göra det (kolla in bokcirkeltråden)... Det närmaste självbehärskning jag kommit har varit att inte vara med och leka, men nu försöker ni ju underminera min styrka! :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38