Grejen vi hade när man röstade vem som skulle vara borgmästare dag ett, det var rätt kul tyckte jag? Fick fart på leken rätt bra tyckte jag.
Jag tyckte inte det var kul eftersom jag blev siad pga det
Men ja, det kan vi köra om ni vill!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grejen vi hade när man röstade vem som skulle vara borgmästare dag ett, det var rätt kul tyckte jag? Fick fart på leken rätt bra tyckte jag.
@karamelldrottningen @Sasse @Shaggy @Hedinn @Monstermom @Lillelorden @Lillgrådis ?
@Niyama jag tycker att magistern var en kul roll, den gillade jag.
Nä... Jag blir på tok för engagerad!
Möjligen om ni kunde garantera att den här leken blir lika kort som den förra! Där tyckte jag ni var effektiva!
Men tack för inbjudan och ha så kul utan mig, eller nåt!
Ja, visioner skulle jag gärna ha med igen. Nu lyckades ju ulvarna få ut varenda en med specialinfo direkt så ingen kunde ju direkt skriva någon vision
Kul om det gick att utnyttja
Magistern gillade jag med. En liten ledtråd.
När jag varit ulv en gång så fick vi en spionrad varje natt. Det var också kul. Men då att man väljer bort raden ulvarna käkar
jag tycker att vittnet är en kul roll också
Skickade folk in visionerna i din lek?
Jo, att ulvarna får en spionrad har jag nog haft i mina senaste lekar.
Nej, siaren försvann i första lynch och spionen dag två så ingen hann få någon info. Sen tog leken slut typ eftersom ulvarna var effektiva
Haha, med tanke på hur många roller ni vill ha med så får ni nog ragga många deltagare
Jag gillar också vittnet, så länge det inte är jag som blir bevittnad.
Men alltså alla ska väl skicka in visioner?
Men alltså alla ska väl skicka in visioner?
ja vi hade en jäkla tur i förra leken.
Både i lyncherna och i käket.
Eller jag menar vi spelade oerhört skickligt
Skriver du vilken vision som är från vem när du har dem? Eller är det upp till den som skickar att skriva vem hen är?
LL: Niyama
1. Habina
2. Jeffery (?)
3. cirkus
4. CaisaLundblad
5. Matmissbrukaren
6. Sasse
7. Mammas
8. @Monstermom
9. @Killaloe
10.
11.