Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag hoppar. Det blir för stressigt om jag dessutom måste jobba också. Inte säkert att dom ringer in mig dock, men om dom gör det kommer det vara drygt att få tiden att gå ihop.
Det ser ju ganska lovande ut. Er dyra LL har dock börjat nytt jobb idag, så jag tror inte jag kan dra igång leken förrän onsdag och då med första DL torsdag. Kan detta passa? Då hinner förhoppningsvis några fler hoppa på. Det är ju röd dag på fredag så det känns bäst att ha börjat före tycker jag eftersom folk kanske har en del för sig.
Eller vad säger ni?
Hm, @Paddington hugger direkt på LL - är hon ond???Var är leken @Myrten , klockan har ju hunnit bli 7.30 redan och det är onsdag
Eftersom du inte lottat rollerna ännu så är väl risken att jag BLIR ondHm, @Paddington hugger direkt på LL - är hon ond???
@Paddington - hur vet du att jag inte lottat rollerna? Har du inside information från Casa Myrten a k a LLs (örn)näste?
Jag tänker starta leken ikväll, så passa på att hoppa på (och eventuellt av).
Jag är nog inte hemma förrän 19-tiden, så jag gissar lekstart runt 20-21 och första DL imorgon fredag kl 21-22.
LL: Myrten
1. Niyama
2. cirkus
3. Matmissbrukaren
4. Vira
5. bumpo
6. Paddington
7. Habina
8. Con
9. Jeffery
10. Dramatik
11. CaisaLundblad
12. Mumorsan
13. OutOfService
14. Hedinn
15. _CorpseBride_
LL: Myrten
1. Niyama
2. cirkus
3. Matmissbrukaren
4. Vira
5. bumpo
6. Paddington
7. Habina
8. Con
9. Jeffery
10. Dramatik
11. CaisaLundblad
12. Mumorsan
13. OutOfService
14. Hedinn
15. _corpsebride_
@Niyama @cirkus @Vira @bumpo @Paddington @Habina @Con @Jeffery @dramatik @CaisaLundblad @Mumorsan @OutOfService @Hedinn @_CorpseBride_
Är alla med?
Inte jag heller. Hoppas att detta inte är ett omen.Skumt, jag fick ingen notis av detta..