Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror jag hoppar. Det blir för stressigt om jag dessutom måste jobba också. Inte säkert att dom ringer in mig dock, men om dom gör det kommer det vara drygt att få tiden att gå ihop.

Det ser ju ganska lovande ut. Er dyra LL har dock börjat nytt jobb idag, så jag tror inte jag kan dra igång leken förrän onsdag och då med första DL torsdag. Kan detta passa? Då hinner förhoppningsvis några fler hoppa på. Det är ju röd dag på fredag så det känns bäst att ha börjat före tycker jag eftersom folk kanske har en del för sig.

Eller vad säger ni?

Var är leken @Myrten , klockan har ju hunnit bli 7.30 redan och det är onsdag ;) :p

Jag tänker starta leken ikväll, så passa på att hoppa på (och eventuellt av). Det kommer att bli en del dubbelnick, så ni som anmält det och ännu inte skapat något nytt nick - fixa det till ikväll.

Jag är nog inte hemma förrän 19-tiden, så jag gissar lekstart runt 20-21 och första DL imorgon fredag kl 21-22.​

Avsaknaden av smileys beror inte på någon form av allvar utan att min telefon slumpar ut dem om jag försöker använda dylika moderniteter.

Jag är nog inte hemma förrän 19-tiden, så jag gissar lekstart runt 20-21 och första DL imorgon fredag kl 21-22.​

Torsdag imorgon. :eek: (Jag reagerar för att vara säker eftersom jag är ledig och lika gärna kan ha missat en dag...)

From torsdag kväll - söndag em kommer min aktivitet vara väldigt låg, men ska göra tid för att rösta i alla fall även om det kan bli lite när som helst på dygnet. :p

Nu är jag hemma. Ja, hemma hos min väninna pga tågkaoset som gör att det kan ta väldigt lång tid mellan Stockholm och Uppsala.

Kan någon fixa en aktuell deltagarlista? Jag är inte klar med rollerna ännu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 040
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 514
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 335
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar