Å det kan inte ha ngt att göra m mitt senaste inlägg i lektråden
Jag ville vara för typ två lekar sen men var för seg att skriva upp mig så någon annan gjorde det. Men nu så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å det kan inte ha ngt att göra m mitt senaste inlägg i lektråden
Jag är snabb ute här nu med att ta min LLposition
Åhh, jag funderar på om jag kommer kunna vara med i nästa lek, ska opereras på onsdag och vara inlagd Tisdag-Måndag därpå... skulle helt klart vilja ha nåt att göra under tiden, men vet ju inte om jag kommer kunna lösa det med Deadlines och så på Onsdag iaf... Fast frågan är ju hur morfinad och trött jag kommer vara också såklart... jäkla skit.
Hoppas inte det är något allvarligt och att du är okej!
Meeeen gällande nästa lek så kan du ju få dispans och morfin + teorier känns som det kan bli rätt spännande
Haha, jaa, iofs... Om LL säger det är ok (Och att gilla ett inlägg är detsamma som att ge ok) så är jag iaf gärna med i nästa lek också.
LL: Matmissbrukaren
1. CaisaLundblad
2. OutOfService
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
(Och ingen fara, jag ska "bara" stelopereras. Inplanerat sen ett halvår och inget akut. Men tack för omtanken. )
@dramatik gillande = okejande, så då skriver vi upp dig med
Haha, i så fall får den nya leken komma igång väldigt snart. För i slutet av nästa vecka och framåt kommer jag ha dåligt med tid. Sen är jag fortfarande lite sur över min dundertabbe och är rädd för att göra fler
Det var ju givet att du var Ond just då, så det var min absoluta skyldighet att anmäla den uppkomna situationen till Ulvleksombudsmannen.@OutOfService
Inte det minsta kul Och jag skyller helt och hållet på mobilen, för jag hade loggat in på Peppar, men mobilen tyckte visst att den skulle slänga tillbaka mig på dramatik. När jag insåg missen så hoppades jag innerligt att ingen skulle hinna se den innan jag hann ändra, men dumma @Jeffery var ju tvungen att avslöja mig. Så egentligen var det inte bara mobilens fel, utan jag skyller på Jeffery också