Iallafall kan vi la undvika nick som man tror är dubbelnick men i själva fallet är ordinarie!!
Eller vad säger du @CaisaLundblad ?
Eller vad säger du @CaisaLundblad ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, i så fall får den nya leken komma igång väldigt snart. För i slutet av nästa vecka och framåt kommer jag ha dåligt med tid. Sen är jag fortfarande lite sur över min dundertabbe och är rädd för att göra fler
Jag tycker vi satsar på att nuvarande är över imorgon
Passa på att skriva upp er nu om det är så att ni vill ha igång nya leken i helgen
Isf fall kan den startas imorgon med första dl söndag kväll alt väldigt tidigt på söndag morgon med första dl måndag kväll eller så blir det när det finns tillräckligt många spelare
Nuvarande lek har jag förstått det som att den avslutas idag hur det än går?
Är det någon som vet med sig att du inte ska delta i nya leken och är en fena på rolluppdelning så kanske jag kan få bolla lite tankar med dig?
Bara min andra lek som LL ju
Jag ska inte delta, upptäckte i nuvarande leken att jag hade lite ont om tid och det gick ju som det gick. Bara att PM:a!
Det är nog den längsta lek jag varit med i nånsin....
Jag sitter inte heller vid datornSkriv upp dig då @Sasse ! Jag hade gjort det åt dig om kag suttit vid datorn
Jag sitter inte heller vid datorn
Jag sitter inte heller vid datorn