Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan ha DL när som, som vanligt :p

Men på lördag ska jag ställa ut min häst så jag är inne sporadiskt då när jag har lite tid över i pauserna.

Jag är också rätt flexibel med DL-tider och lekstart. :)

Har börjat vänja mig vid att leka via mobilen och då kan jag kombinera med betande av mager ettåring (som nu...).

@Niyama, det beror på hur tidigt spelarna kan tänka sig att ha DL. Jag vill inte ha natt-DL senare än 22.30 eftersom jag måste gå upp ca kl 5.

Men dagDL typ 20.00/20.30 och nattDL nångång 21-22? Kan man inte rösta innan 20 kan man ju rösta efter nattDL. Men jag önskar minst en timme emellan, sjukt stressigt när man sitter väntar på uppdatering och sen ska bestämma sig snabbt och man blir låst vid datorn...

LL: Myrten
1. Niyama
2. cirkus
3. Matmissbrukaren
4. Vira
5. bumpo
6. Paddington
7. Habina
8. Con
9. Jeffery
10. Dramatik
11. CaisaLundblad
12. Mumorsan

ptja, vi kör väl igen då :)

I vanliga fall har jag svårt att hinna med DL kl 20 på vardagar - men om vi startar m första DL på torsdag funkar det för mig eftersom vi är lediga på fredag å framåt (å går lite tidigare från jobbet på torsdag ;) )

Men dagDL typ 20.00/20.30 och nattDL nångång 21-22? Kan man inte rösta innan 20 kan man ju rösta efter nattDL. Men jag önskar minst en timme emellan, sjukt stressigt när man sitter väntar på uppdatering och sen ska bestämma sig snabbt och man blir låst vid datorn...

Men rösta efter natt-DL, d v s nästan ett dygn före DL? Då tycker i alla fall jag att det är bättre att ha mer sammanslaget DL.

I vanliga fall har jag svårt att hinna med DL kl 20 på vardagar - men om vi startar m första DL på torsdag funkar det för mig eftersom vi är lediga på fredag å framåt (å går lite tidigare från jobbet på torsdag ;) )

Torsdag - lördag kan jag ha sena DL och natt-DL följande dag. Det är fr o m söndag, när det är jobb som det inte går.

Men rösta efter natt-DL, d v s nästan ett dygn före DL? Då tycker i alla fall jag att det är bättre att ha mer sammanslaget DL.

Jag tycker bara det är bra om aktiviteten blir mer utspridd istället för att alla röstar sista timmen. Så var det väl mer förut.

*kl*
Obs! jag ska försöka rösta tidigt för att inte bli så jävla stressad, så behöver ingen misstänka mig för att jag röstar tidigt :p

LL: Myrten
1. Niyama
2. cirkus
3. Matmissbrukaren
4. Vira
5. bumpo
6. Paddington
7. Habina
8. Con
9. Jeffery
10. Dramatik
11. CaisaLundblad
12. Mumorsan
13. OutOfService

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 043
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 514
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 341
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar