Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack detsamma, men tvärtom.Men jag kommer ha låg aktivitet i helgen, om leken kommit igång tills dess och jag i så fall överlevt så länge... Dilemmat när man har hur mycket tid som helst på vardagarna men helgerna istället är uppbokade...
Jag veeeet... Men åker till Eskilstuna imorgon, på avelsvisning, och kommer hem på torsdag, sen ska jag tävla på lördag, så det kommer bli dåligt med lektid för min del. Hade ju knappt tid för senaste och då var jag ändå hemma...Äh, svikare!
Hmm, då kanske till och med jag kan vara med... Om jag får dispens för låg aktivitet torsdag och lördag.Det ser ju ganska lovande ut. Er dyra LL har dock börjat nytt jobb idag, så jag tror inte jag kan dra igång leken förrän onsdag och då med första DL torsdag. Kan detta passa? Då hinner förhoppningsvis några fler hoppa på. Det är ju röd dag på fredag så det känns bäst att ha börjat före tycker jag eftersom folk kanske har en del för sig.
Eller vad säger ni?