Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Myrten
1. Niyama
2. cirkus
3. Matmissbrukaren
4. Vira
5. bumpo
6. Paddington
7. Habina
8. Con
9. Jeffery
10. Dramatik
11. CaisaLundblad
12.

Men jag kommer ha låg aktivitet i helgen, om leken kommit igång tills dess och jag i så fall överlevt så länge... Dilemmat när man har hur mycket tid som helst på vardagarna men helgerna istället är uppbokade... :p

Så ju tidigare leken kommer igång desto bättre för min del. :)

Men jag kommer ha låg aktivitet i helgen, om leken kommit igång tills dess och jag i så fall överlevt så länge... Dilemmat när man har hur mycket tid som helst på vardagarna men helgerna istället är uppbokade... :p
Tack detsamma, men tvärtom.
Kommande helg är jag uppbokad med beredskap i hemmet, 60 minuters inställelsetid, vilket kommer generera mycket tråkiga hundpromenader och absolut inte mer extravaganza än ett kort besök i närbutiken.

Jag veeeet... Men åker till Eskilstuna imorgon, på avelsvisning, och kommer hem på torsdag, sen ska jag tävla på lördag, så det kommer bli dåligt med lektid för min del. :( Hade ju knappt tid för senaste och då var jag ändå hemma...

Det ser ju ganska lovande ut. Er dyra LL har dock börjat nytt jobb idag, så jag tror inte jag kan dra igång leken förrän onsdag och då med första DL torsdag. Kan detta passa? Då hinner förhoppningsvis några fler hoppa på. Det är ju röd dag på fredag så det känns bäst att ha börjat före tycker jag eftersom folk kanske har en del för sig.

Eller vad säger ni?

Det ser ju ganska lovande ut. Er dyra LL har dock börjat nytt jobb idag, så jag tror inte jag kan dra igång leken förrän onsdag och då med första DL torsdag. Kan detta passa? Då hinner förhoppningsvis några fler hoppa på. Det är ju röd dag på fredag så det känns bäst att ha börjat före tycker jag eftersom folk kanske har en del för sig.

Eller vad säger ni?
Hmm, då kanske till och med jag kan vara med... Om jag får dispens för låg aktivitet torsdag och lördag.

För min del får du dispens, men det är bra om du klarar att rösta. Sedan får väl övriga deltagare säga vad de tycker, men det brukar ju aldrig vara några problem om man har sagt till i förväg!

Det funkar - lekstart onsdag och första DL torsdag blir perfekt
Nu ska jag ju organisera en studentmottagning för min rara son som förhoppningsvis i allafall tar stora delar av studenten (den eländiga kursen Svenska 2 vetefan hur det går med)

Beträffande delade DL: om leken startar så att första DL är torsdag har jag inga problem att förlägga natt-DL till fredag morgon och det funkar bra under helgen. Men från och med söndag måste jag nog ha DL enligt den "gamla" modellen eftersom jag pendlar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 043
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 514
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 341
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.