Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Har skickat till Glömmerallt, Mumorsan, Dramatik, Artline, Vira, Sasse och AskoII.

LL: Matmissbrukaren

1. Paddington
2.Ottilia
3.TeamLundVer
4. CaisaLundblad
5. Monstermom
6. bumpo
7.Cirkus
8. Habina
9. Lillelorden
10. LindgrenV
11.
12.
13.

Okejdå :mad:

Knapp

1. Paddington
2.Ottilia
3.TeamLundVer
4. CaisaLundblad
5. Monstermom
6. bumpo
7.Cirkus
8. Habina
9. Lillelorden
10. LindgrenV
11. Dramatik
12.
13.

Hinner nog med en lek då:D

Klart du gör :p

Vill även poängtera att det är roligt om nya vill vara med.
Väntar på att Artline ska skriva upp sig nu. Du är supervälkommen in i gänget :) Eller hur tjejer!

okej då :p

1. Paddington
2.Ottilia
3.TeamLundVer
4. CaisaLundblad
5. Monstermom
6. bumpo
7.Cirkus
8. Habina
9. Lillelorden
10. LindgrenV
11. Dramatik
12. Artline
13.

Vi kan dra igång på 12 deltagare. Men det är fritt fram att anmäla sig, ju fler desto roligare :)

Någon som har förslag på startdatum?

Yay! Go Drama and Art! :D ;)

MM: Jag kör ju gärna med första DL imorgon, för jag har mycket tid just imorgon... :angel:
Men det spelar ingen större roll för min del, faktiskt. Går bra när som. :)

Jag ser gärna lekstart så snart som möjligt. Är ju en ny lista så de flesta borde kunna nu. Första dl imorgon låter väl bra?

Jag ska käka lunch nu och en sväng till stallet efter det, men sen kan jag lägga upp leken om alla är med på att den startar senare i eftermiddag/tidig kväll :)

Pfft, vilken inbjudan jag fick :D men nä får tacka för mig den här gången, måste fokusera på plugget. Men kommer att finnas i bakgrunden och tjuvläsa hela tråden såklart ;)

*kl*

Hoppar också den här omgången (och kanske alla andra fram till juni :p), behöver prioritera skolan.

Jag kan närsomhelst, men tisdagar är som vanligt (nu när det inte är sportlov längre) en hopplös dag för mig, så då måste jag förvarna om att jag kommer att vara rejält inaktiv just den dagen bara. :)

Kul att vi blev några stycken till slut! Och kul att Art kom tillbaka, jag var rädd vi skrämt bort dig! :p

1. Paddington
2.Ottilia
3.TeamLundVer
4. CaisaLundblad
5. Monstermom
6. bumpo
7.Cirkus
8. Habina
9. Lillelorden
10. LindgrenV
11. Dramatik
12. Artline
13. Mumorsan

Om leken börjar snarast då jag ska till Sthlm på torsdag och är inte säker på om det finns internet i boendet. Jag skrev dock till LL och skriver gärna här också att snälla tänka på uppförande den här omgången. Tycker att det blev ganska tråkig stämning sist tyvärr :(

Det var nära att hon blev bortskrämd men jag lyckades övertala henne. Men vi får vara snälla mot alla nya och låta dom komma in lite i spelet. Så vi kör väl med den oskrivna regeln, ingen lynch av någon ny första dagen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 034
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 510
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 335
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Uppdateringstråd 30