Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Ja! Så roligt att du hänger på :)

Ska skriva ihop leken nu men förvänta er inga stordåd, det kanske går åt skogen alltihopa :o

Jag skrev dock till LL och skriver gärna här också att snälla tänka på uppförande den här omgången. Tycker att det blev ganska tråkig stämning sist tyvärr :(

Oj! Kan du förklara lite närmare hur du menar? Jag vill absolut inte bete mig otrevligt, men det här är för vagt för att jag ska veta vad det är jag ska ändra på... :(

Oj! Kan du förklara lite närmare hur du menar? Jag vill absolut inte bete mig otrevligt, men det här är för vagt för att jag ska veta vad det är jag ska ändra på... :(

Det är inte riktat till just dig men förra leken så var det ju en del attitydproblem både mot mig och Caisa, vilket de flesta av er andra uppmärksammade. Det är ju så onödigt, det är ju bara en lek.

Det är inte riktat till just dig men förra leken så var det ju en del attitydproblem både mot mig och Caisa, vilket de flesta av er andra uppmärksammade. Det är ju så onödigt, det är ju bara en lek.

Jag vet med mig om att jag var onödigt elak mot Caisa i den förra leken. Jag visste det redan när jag skrev inläggt, och poängterade flera gånger att jag var medveten om det, men det är verkligen inte så jag brukar bete mig. Alls.

Jag vet med mig om att jag var onödigt elak mot Caisa i den förra leken. Jag visste det redan när jag skrev inläggt, och poängterade flera gånger att jag var medveten om det, men det är verkligen inte så jag brukar bete mig. Alls.

Jag hade faktiskt glömt vem det var men då var det du då. Vad jag anser är att man öht inte ska posta ett sådant inlägg då.

Nä, man ska nog inte det. men vad ska jag göra nu då? När jag skickat ett sånt inlägg? Inte befatta mig med lekarna alls? Jag och Caisa diskuterade dessutom det inlägget i den här tråden efter leken.

Nä, man ska nog inte det. men vad ska jag göra nu då? När jag skickat ett sånt inlägg? Inte befatta mig med lekarna alls? Jag och Caisa diskuterade dessutom det inlägget i den här tråden efter leken.

Jag skrev ju att jag inte vill att sådant sker i framtiden, det är väl det man kan göra.

Måste eventuellt hitta 1-2 ersättare i nuvarande lek.
Är det någon som känner sig sugen att hoppa på?

Jag är sugen på att leka igen.. men det var så sjukt längesen nu så vette sjutton om jag fixar att hoppa på en påbörjad :p

Den startade bara häromdagen så du har bara missat en röstning isf och den du ersätter har inte varit aktiv så det finns inga direkta misstankar mot dig isf utan det blir typ en clean start :)

Ja jag har läst lite i drn som pågår. Slutar jobba kl 16 så läser lite mer när jag kommer hem och ser om jag fattar något :p

Hmm okej då! :p Bara för att det är du och du i mina ögon är världens mest underbara främling :love:

Då är tjänsten återgäldad :p
Hoppas hästen mår som vanligt nu :)

Hm. Jag skulle också kunna hoppa på om du behövde ersätta ännu en. :)

Haha ohnej det lär den aldrig bli!
Men tack, prinsen är äntligen fullt frisk och börjar se riktigt fin ut igen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 042
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 514
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 335
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Skällande hundar