Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Tack!:)

Men jag sticker till London på onsdag och stannar till på söndag, så det är lite kört med lek nästa vecka. Så jag får stå över.

Åh kul, vad ska du göra i London?

Jag borde också stå över. Egentligen. Men jag vill inte. :p

Förresten, kan inte folk börja skriva upp sig normalt i listan så man slipper räkna antalet personer som är med?

LL: Matmissbrukaren

1. Paddington
2.Ottilia
3.TeamLundVer
4. CaisaLundblad
5. Monstermom
6. bumpo
7.Cirkus
8. Habina
9.
10.
11.
12.
13.

Jag borde också stå över. Egentligen. Men jag vill inte. :p

Förresten, kan inte folk börja skriva upp sig normalt i listan så man slipper räkna antalet personer som är med?

Tyckte du såg ut att följa förra leken i alla fall, så det är väl lika bra du är med om du ändå ska hänga med hela vägen? :laugh:

Inget speciellt. Några kompisar skulle dit en långhelg och föreslog att jag skulle hänga med. Jag reser ju oftast själv, så jag tog tillfället i akt och slog till. Kommer nog som vanligt att tillbringa mycket tid på museer och har bokat in mig på ett hostel nära British Museum (vilket även innebär nära min favoritpub mitt emot Br. Museum:rofl:). Tänkte också besöka Portobello Rd och se om jag kan göra några marknadsfynd. Jag har inte varit där på trettio år tror jag. Gå på indisk restaurang... lite av varje.

Tyckte du såg ut att följa förra leken i alla fall, så det är väl lika bra du är med om du ändå ska hänga med hela vägen? :laugh:

Fast det är betydligt mindre tidskrävande att bara skumma med än att leta misstänksamheter och teoria. ;)

Fast det är betydligt mindre tidskrävande att bara skumma med än att leta misstänksamheter och teoria. ;)

Nejdå, kan det väl inte vara? :angel:
Jag är en såndär person som itne har tålamod att följa en lek jag inte är med i, alls. :p

Ska ni inte skriva upp er då, Hedinn? Mammas? Asko? ;) Jag som inte tänkte vara med själv vill komma igång, första DL på... Söndag? :D

*fniss* Måndag funkar bra. Just denna söndagen ska jag på kalas så har inte möjlighet med dl söndag kväll.

kl

LL: Matmissbrukaren

1. Paddington
2.Ottilia
3.TeamLundVer
4. CaisaLundblad
5. Monstermom
6. bumpo
7.Cirkus
8. Habina
9. Lillelorden
10.
11.
12.
13.

Åh, Lård! :D

Jag kan säga såhär att OM jag ska vara med kommer aktivitetsnivån behöva vara betydligt lägre än normalt. Och drar leken igång före måndag kan jag inte vara med alls. Eventuellt om det blir sen DL på söndag. Men jag vet inte, känns inte som att det blir kul om jag inte kan göra det ordentligt.

Hejja Lorden! :D

Hedinn: Hmm, ja, du bestämmer själv. :D
Bumpo kunde ju inte heller innan Måndag, och vi är ju inte så många än, så tror säkert LL kan avvakta tills dess om det är flera som vill det. :)

Jag har ingen brådska. Leken startar när alla har möjlighet att köra igång :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II