Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Haha, jag var stentuff när jag var liten, jag undrar vad fan som hände! :p Någonstans tror jag att jag bestämde mig för att aldrig bete mig på ett sätt som hade sårat mig om någon betedde sig mot mig... Problemet är ju att alla andra människor inte följer den regeln. :angel:

Jag tror du måste hitta en ny livsfilosofi, världen är full av fulingar! :eek:

Det var ren tillfällighet, hade gjort samma misstag som god den leken faktiskt... :banghead:

Haha, sorry! :o :D

Jag tror du måste hitta en ny livsfilosofi, världen är full av fulingar! :eek:

Haha, sorry! :o :D

Nejdå, alla är goda och snälla innerst inne, de har säkert en bra anledning till det mesta. :angel:
Ulvleken är bra även fast jag inte alltid har kul, för det som inte är kul är nyttigt, och resten är jävligt kul. ;)

Nejdå, alla är goda och snälla innerst inne, de har säkert en bra anledning till det mesta. :angel:
Ulvleken är bra även fast jag inte alltid har kul, för det som inte är kul är nyttigt, och resten är jävligt kul. ;)

Jajjemän, och den anledningen är för att de är ego och de kommer undan med det... :meh:

Men är det nyttigt då? Du sa ju tidigare att det snarare gick åt fel håll? :p

Jajjemän, och den anledningen är för att de är ego och de kommer undan med det... :meh:

Men är det nyttigt då? Du sa ju tidigare att det snarare gick åt fel håll? :p

Ja, jag försöker ju tuffa till mig lite nu, med spelet. :sneaky:

Haha, ja, jag kanske bara blir bättre på att undvika konflikter menade jag, saken är ju den att det går inte i en ulvlek, det spelar ingen roll hur försiktig och överslätande jag är, det kommer att bli en konflikt! ;) Det är ingen fara så, jag går inte och lägger mig och gråter på kvällarna direkt, och alla diskussioner är bortglömda inom en timme, pretty much. :D

Ja, jag försöker ju tuffa till mig lite nu, med spelet. :sneaky:

Haha, ja, jag kanske bara blir bättre på att undvika konflikter menade jag, saken är ju den att det går inte i en ulvlek, det spelar ingen roll hur försiktig och överslätande jag är, det kommer att bli en konflikt! ;) Det är ingen fara så, jag går inte och lägger mig och gråter på kvällarna direkt, och alla diskussioner är bortglömda inom en timme, pretty much. :D

Haha, det är snarare så att det är värre om du är försiktig och överslätande! :D

Jag tänkte faktiskt på det nån gång i din diskussion med Bumpo, när du mer eller mindre la dig flat och tyckte det var himla förståeligt - till och med mysigt! - att hon misstänkte dig, att om jag inte hade varit ganska övertygad om din roll redan så hade jag nog gått med i Bumpos misstankar vid det laget (fast i det fallet var för all del hon ute och seglade långt ut på böljan den blå hon med, så det fanns väl ingen jag tyckte var "vinnaren" i den diskussionen... :angel:), för så jäkla överslätande var det fullständigt orimligt att en oskyldig skulle vara! ;)

Men det är ju skönt att du inte bär med dig eländet utanför leken i alla fall då - jag har ju som jag nämnt tidigare lite ångest över att jag ska vara elak mot någon! :eek:
Jag är inte... hm, världens mjukaste person kanske man kan säga... Och saker blir ju ofta lite hårdare i skrift, plus att jag rycks med i hela konfliktgrejen i leken att jag är verkligt orolig att såra någon på riktigt... Man måste ju skilja på att attackera roller och personer, men samtidigt är det ju personligt - även fast man har en roll så spelar man ju som sig själv - och jag är alltid rädd att nån ska bli ledsen... :crazy:

Det var just det där överslättandet som gjorde att jag drog det så långt som jag gjorde. Men jag hade kunnat uttrycka mig bättre. Jag tyckte verkligen att det var ulvigt.

Det var just det där överslättandet som gjorde att jag drog det så långt som jag gjorde. Men jag hade kunnat uttrycka mig bättre. Jag tyckte verkligen att det var ulvigt.

Och jag håller som sagt med om det - "problemet" var bara att du inte precis vann några övertalningspoäng heller... Du var som en rabiesinfekterad grävling!
monster-icon.png

:rofl::rofl::rofl:

Det hade mycket, eller allt, att göra med min tidabrist. Sambon skulle åka och ha med sig datorn och jag har som sagt sjukt svajigt nät på mobilen hemma.

Haha, det är snarare så att det är värre om du är försiktig och överslätande! :D

Jag tänkte faktiskt på det nån gång i din diskussion med Bumpo, när du mer eller mindre la dig flat och tyckte det var himla förståeligt - till och med mysigt! - att hon misstänkte dig, att om jag inte hade varit ganska övertygad om din roll redan så hade jag nog gått med i Bumpos misstankar vid det laget (fast i det fallet var för all del hon ute och seglade långt ut på böljan den blå hon med, så det fanns väl ingen jag tyckte var "vinnaren" i den diskussionen... :angel:), för så jäkla överslätande var det fullständigt orimligt att en oskyldig skulle vara! ;)

Men det är ju skönt att du inte bär med dig eländet utanför leken i alla fall då - jag har ju som jag nämnt tidigare lite ångest över att jag ska vara elak mot någon! :eek:
Jag är inte... hm, världens mjukaste person kanske man kan säga... Och saker blir ju ofta lite hårdare i skrift, plus att jag rycks med i hela konfliktgrejen i leken att jag är verkligt orolig att såra någon på riktigt... Man måste ju skilja på att attackera roller och personer, men samtidigt är det ju personligt - även fast man har en roll så spelar man ju som sig själv - och jag är alltid rädd att nån ska bli ledsen... :crazy:

Ja, alltså, jag kände ju ganska snart att vi helt enkelt inte skulle komma någonvart, och jag slösar sällan energi på tjafs som ändå inte kommer redas ut irl, plus att jag verkligen började tycka det var jobbigt. Så istället för att tjafsa mer ville jag liksom bara "Fine, du tycker jag är skitond. Good for you.", tyckte ju hon var så bisarr så inte kunde väl någon haka på där ändå, trodde jag... *host*Cirkus*host*, :D

Njae, aldrig upplevt dig som elak i spelet, envis kanske, men aldrig elak. :p Så tror väl inte du behöver oroa dig så mycket. Tror bara det var Bumpos "sista" inlägg till mig som jag någonsin uppfattat som elakt alls faktiskt, men nu i efterhand rör det mig inte ryggen. Jag blir dock oftast mest frustrerad eller arg. :D

Haha, och jag blir överslätande när jag tycker diskussioner blir jobbiga, jag tar hellre på mig det och ber om ursäkt än fortsätter trycka på min punkt, om jag inte är absolut helt hundra procent på att jag har rätt om nåt, vill säga... då ger jag mig inte lika lätt. :p

Njae, aldrig upplevt dig som elak i spelet, envis kanske, men aldrig elak. :p Så tror väl inte du behöver oroa dig så mycket. Tror bara det var Bumpos "sista" inlägg till mig som jag någonsin uppfattat som elakt alls faktiskt, men nu i efterhand rör det mig inte ryggen. Jag blir dock oftast mest frustrerad eller arg. :D

Nå, det är ju skönt i alla fall. Du får lova säga till om jag går för långt! :o

Haha, och jag blir överslätande när jag tycker diskussioner blir jobbiga, jag tar hellre på mig det och ber om ursäkt än fortsätter trycka på min punkt, om jag inte är absolut helt hundra procent på att jag har rätt om nåt, vill säga... då ger jag mig inte lika lätt. :p

Det kanske är där vi skiljer: jag är alltid helt hundra procent på att jag har rätt! :angel:

Nå, det är ju skönt i alla fall. Du får lova säga till om jag går för långt! :o

Som sagt, diskussionen med dig var inte stressig pga dig, den var stressig pga att jag har issues, alltså är du en helt perfekt person för mig att diskutera med. :D

Som sagt, diskussionen med dig var inte stressig pga dig, den var stressig pga att jag har issues, alltså är du en helt perfekt person för mig att diskutera med. :D

Du, jag kan diskutera precis vad som helst - och med stooor inlevelse - så jag kan erbjuda många terapitimmar! :D

Du, jag kan diskutera precis vad som helst - och med stooor inlevelse - så jag kan erbjuda många terapitimmar! :D

Jag tror jag i nästa lek ska försöka vara lite mindre försiktig, det blir som min första lek all over again. DÅ kommer du nog ha saker att diskutera. :D

:D

Vi får sluta kapa tråden nu... ehm... såhär ser det ut iaf:

LL: Matmissbrukaren

1. Paddington (Jag gillar att vara nr1 )
2.
3.
4. CaisaLundblad (dumma Paddi tog min favoritplats. )
5. Monstermom
6.
7.
8. TeamLundVer
9. cirkus
10.
11. Habina
12.
13.

:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar