Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

skulle tippa på att den drar igång tidigast ngn gång nästa vecka - är ju inte så många anmälda ännu...

LL: Matmissbrukaren

1. Paddington (Jag gillar att vara nr1 :p)
2.
3.
4.
5. Monstermom
6.
7.
8. TeamLundVer
9. cirkus
10.
11. Habina
12.
13.

Själv vill jag se hur många som anmäler sig, så jag kan finslipa rollerna lite :)
Men det dröjer nog som sagt några dagar innan den körs igång tills fler anmält sig.

Och Caisa, du måste ju vara med. Kom igen nu, du vet att du vill :p :D

Okejrå... Men bara för att jag faktiskt vill... :cautious:
Och för att det är bra träning för mig, som är så löjligt konflikträdd. Följer alla regler, kommer aldrig sent, gör alltid mitt bästa, fuskar aldrig, kan inte ljuga... Jag blev uppriktigt stressad av både diskussionen med Monster OCH Bumpo, jag vill ju bara att alla ska vara vänner och må bra och vara glada liksom... :o :wtf:

LL: Matmissbrukaren

1. Paddington (Jag gillar att vara nr1 )
2.
3.
4.CaisaLundblad (dumma Paddi tog min favoritplats. :cautious: )
5. Monstermom
6.
7.
8. TeamLundVer
9. cirkus
10.
11. Habina
12.
13.

:p

Du, jag tål inte kritik så denna leken är väldigt nyttig för mig, bättre spenderad tid än hos psykologen :p
Är nog därför jag är lite vass i min ton, är liksom inget jag tänker på :o

Du, jag tål inte kritik så denna leken är väldigt nyttig för mig, bättre spenderad tid än hos psykologen :p

Hahaha :rofl:

Att du är vass i tonen är ju liksom "du" nu, så det är inget jag tänker på längre heller. Att du har svårt att bli ifrågasatt märkte jag i The Hobbit... :angel: Tycker du gör det bra i alla fall. :)
Jag blir ju nästan gråtfärdig när jag som god hamnar i en het diskussion. :(

Okejrå... Men bara för att jag faktiskt vill... :cautious:
Och för att det är bra träning för mig, som är så löjligt konflikträdd. Följer alla regler, kommer aldrig sent, gör alltid mitt bästa, fuskar aldrig, kan inte ljuga... Jag blev uppriktigt stressad av både diskussionen med Monster OCH Bumpo, jag vill ju bara att alla ska vara vänner och må bra och vara glada liksom... :o :wtf:

Mig!? :eek:
Hur stressade jag dig!?

Haha, jasså det är därför du går i taket fullständigt så fort nån bara andas att du skrivit något lite mysko? :p

Hur stressade jag dig!?

Jag minns inte ens, jag minns bara att jag tyckte diskussionen i början med dig var jobbig. :angel: Inte att DU var jobbig alltså, utan att diskussionen var jobbig...
Jag är ju världens dumsnällaste person också, så att jag skulle göra något som var dåligt för någon annan var jobbigt! Jag kan ju inte göra fel, minns du? :p

/Caisa, som när hon blev dumpad och var tvungen att panikflytta med sin högdräktiga häst, ta tjänsteledigt från jobbet och byta skola bad om ursäkt till killen som blev ledsen för att hon sagt "Ha så kul." om att bo ensam kvar i lägenheten... :cautious:

Hur stressade jag dig!?

Haha, jasså det är därför du går i taket fullständigt så fort nån bara andas att du skrivit något lite mysko? :p

Haha, typ :D
En typisk grej för någon som har borderline, du skulle tycka synd om min man om du visste vad han får utstå ibland :p

Hahaha :rofl:

Att du är vass i tonen är ju liksom "du" nu, så det är inget jag tänker på längre heller. Att du har svårt att bli ifrågasatt märkte jag i The Hobbit... :angel: Tycker du gör det bra i alla fall. :)
Jag blir ju nästan gråtfärdig när jag som god hamnar i en het diskussion. :(

Jasså, du gjorde det :angel:
Tycker du jag är duktig på att vara vass? :p

Jag blir ju nästan gråtfärdig när jag som god hamnar i en het diskussion.

Gode Gud, jag får ångest inför nästa gång jag ska spela mot dig! Hur ska man bära sig åt för en konfliktfri ulvlek!? :banghead::laugh:

Jag minns inte ens, jag minns bara att jag tyckte diskussionen i början med dig var jobbig. Inte att DU var jobbig alltså, utan att diskussionen var jobbig...
Jag är ju världens dumsnällaste person också, så att jag skulle göra något som var dåligt för någon annan var jobbigt! Jag kan ju inte göra fel, minns du?

/Caisa, som när hon blev dumpad och var tvungen att panikflytta med sin högdräktiga häst, ta tjänsteledigt från jobbet och byta skola bad om ursäkt till killen som blev ledsen för att hon sagt "Ha så kul." om att bo ensam kvar i lägenheten...

:eek::eek::eek:
Jestanes, kom hit ska du få bitchlektioner - jag tror du är en av få personer här i världen som behöver det! :eek:

Haha, typ
En typisk grej för någon som har borderline, du skulle tycka synd om min man om du visste vad han får utstå ibland

Haha, stackarn! :p
Jag är inte helt funtad enligt mall jag heller, men jag inbillar mig att absolut ingenting läker igenom i ulvspel - jag är supernormal! :angel:

:rofl::rofl::rofl:

ja, nu har du ju förlorat ditt blåögdhet å inser att all du säger kan och kommer att vändas emot dig - å då blir man mycket mer försiktig i hur man uttrycker sig.. :p;)

Visst har du ändrat din spelstil, men jag tycker du ändrat från rätt snurrigt till mycket mer strukturerat!

Gode Gud, jag får ångest inför nästa gång jag ska spela mot dig! Hur ska man bära sig åt för en konfliktfri ulvlek!? :banghead::laugh:

:eek::eek:
Jestanes, kom hit ska du få bitchlektioner - jag tror du är en av få personer här i världen som behöver det! :eek:

Haha, jag var stentuff när jag var liten, jag undrar vad fan som hände! :p Någonstans tror jag att jag bestämde mig för att aldrig bete mig på ett sätt som hade sårat mig om någon betedde sig mot mig... Problemet är ju att alla andra människor inte följer den regeln. :angel:

ja, nu har du ju förlorat ditt blåögdhet å inser att all du säger kan och kommer att vändas emot dig - å då blir man mycket mer försiktig i hur man uttrycker sig.. :p;)

Jo, det är nog så, men jag är så dålig på att komma ihåg att trippelläsa allt jag skriver. :p Vet itne hur många gånger jag deletat ett helt teoriinlägg och helt struntat i det för jag kunde inte uttrycka det rätt. Skitirriterande! :mad:

Visst har du ändrat din spelstil, men jag tycker du ändrat från rätt snurrigt till mycket mer strukturerat!

Ja, det kanske är det som är problemet, jag skulle behöva bli mer snurrig igen. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar