Ok reflektioner av utfallet idag:
Paddington var ulv-

ja det var ridå för mig!

hade jag aldrig anat!
Nästan tur att jag fick mig en näsbränna i Dentaku -debaklet då jag verkligen valde fel( fast ändå inte) Hade kunnat ändra röst idag för att supporta en jag trodde var god

Felet igår bestod i att jag inte kunde uttrycka mig bra nog teorimässigt i god tid innan det närmade sig.
Hade iofs en konstig dag igår med heldag på sjukhuset då jag hann läsa mycket och reflektera mellan varven men inte kunna lägga inlägg om det, varför jag förstår om många tycker att jag är konstig och svår att förstå sig på!
Glömmerallt framstår som god efter dagens drivande röstning mot Paddington! så ska kika lite mer på vad hon skrivit idag( för innan har det inte kommit så mycket från henne, har haft svårt att tycka något egentligen om henne innan)
Cirkus ja, tyckte mig ha kunnat hitta en ulvig figur där som ingen annan misstänkte, men börjar ana att jag nog hade väldigt fel i den aningen!
Snurrfian kändes skarp i dag och verkar för mig ha letat på allvar efter ondingar, känns för mig väldigt god, även om jag inte håller med om vad hon tror om mig
Habina kommer in sent( kanske varit upptagen idag med? Är hon shoppinggalen?

)
Men kommer med bra och förnuftiga inlägg som jag inte hittar något att invända emot idag. skulle vilja se mer av henne imorgon!
Idahoe2 är ytterligare en som jag kan ana kanske lurat mig på villovägar

Ska kolla mer på vad hon sagt och gjort!
Klara är ännu en som fått lite strålkastarna på sig efter dagens röstning, och här är ännu en som jag hållit som klart god

men det sticker onekligen ut idag... Får följa vad ni andra skriver och ta ställning imorgon vad jag tror om henne!
to be continued...
måste läsa lite vad ni skriver i tråden nu, ( som sagt ingen snabbskrivare- hur sjutton hinner ni få in så fruktansvärt mycket text i era teoriinlägg

har ju fullt sjå bara att hinna med det jag ska skriva och så skriver ni typ 2 sidor inlägg under tiden

)
Skulle ALDRIG överleva en lek med Monstermom!! Så har full förståelse för att flera deltagare i förra leken pratat om utbrändhet och utmattning efter den