Glömmerallt känner jag mig trygg i att hon är god. Framförallt för att hon var drivande att få ut Paddington. Resten är jag osäker på, men åt det lite ondare hållet vill jag lägga Quarter, mirtai och klara. Quarter för att hon gjort flera misstag som bara är till godas nackdel. Mirtai då hon röstat två gånger på glömmerallt som jag håller som god, för att Paddington röstade på henne (som alibi?) och för att Klara hade en intressant analys om henne (vilket kan stämma om klara är god eller ge mirtai alibi om klara är ond). Klara är jag mer diffus över varför hon bör vara ond. Vet att någon hade en teori som jag också tyckte lät intressant, men jag kommer inte ihåg den nu.
Sedan seglar Lobelia upp lite nu, eftersom hon påstår saker om mig som jag inte sagt. Typiskt ulvigt att slarvläsa, så även om jag haft henne neutral, måste jag nog lägga henne lite mer åt onda sidan nu.
Snurrfian var också rätt drivande mot Paddington, så jag tror att hon borde kunna vara god. LenaH vet jag inte alls. Hon fortsätter vara neutral, i väntan på att något annat händer. Idahoe hamnar också där, med uteslutningsmetoden bör hon vara god, men eftersom jag inte är säker på de jag har som onda, så får hon vara neutral nu.