Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, om man tittar på i vilket läge hennes röst kom så känns den misstänkt.

Hur ser du på LenaH som också röstade på Paddington men i ett läge där det egentligen inte spelade någon roll?
Jag har hållit LenaH som god, men det egentliga skälet är att hon gjort "rätt" enligt mig i de flesta lägen. Hon kan vara både god och ond i mina ögon. Lite vill jag lämna det därhän tills de jag är mer säker på är ute.

GA seglade in på min "god" lista och det gjorde det liksom trångt. Jag har en för mycket så att säga och då blir det besvärligt.

@Lobelia detta skrev du igår, så kan faktiskt inte hålla med om att du hållt henne som god rätt länge?
Tvärtom tycker jag att det ser ut som att du tvekar vart du har henne?

LenaH
Konstaterar att Dentaku har många hål i teorierna och i eftehand är det självklart, om hon nu inte fått något paket men det är tveksamt om brevis skulle välja en nykomling i första hand. Hon frågar liksom jag varför en röst på mig skulle vara ett alibi. I går kväll 18:16 kommer hon helt plötsligt på att jag nog är god, i denna utsago vill jag självklart instämma men var har hon fått det ifrån? det finns lite olika alternativ inklusive en liten möjlighet att hon som ond råkat få en sia eller att hon som ond låtsas vara siare, de flesta andra alternativ jag kan komma på skulle innebära en god roll.

LenaH har väldigt lite substans i sina inlägg, försvara sig lite och kommer med lite teorier i samband med omröstningen debatterar lite löst , mest om folk som åkt ut och lite om mig. Lite bättre engagemang skulle vara trevlig LenaH men du får med tvekan godkänt. Visa att du inte sitter i lyan och slappar nu.
Jag tvekar om väldigt många inklusive dig, men jag har hållit LenaH som god i tankarna mest hela tiden men nog tvekar jag då jag inte har något att ta på. Jag har för många goda.

Ja, min röst igår är jag inte ett dugg stolt över. Jag skrev det också i mitt inlägg att den inte alls var så underbyggd som jag skulle önskat. Jag suger helt enkelt på det här spelet. Jag lyckas inte alls få ihop teorier och samband. Men jag var tvungen att rösta på någon går, och då tog jag den som i det läget var den som jag tyckte stack ut mest. God och bad, det år väl facit utvisa.

Idag börjar jag om med blankt papper. Igen. Och konstaterar at det här blir min sista lek. Jag är helt enkelt för kass för det här.

Ja, min röst igår är jag inte ett dugg stolt över. Jag skrev det också i mitt inlägg att den inte alls var så underbyggd som jag skulle önskat. Jag suger helt enkelt på det här spelet. Jag lyckas inte alls få ihop teorier och samband. Men jag var tvungen att rösta på någon går, och då tog jag den som i det läget var den som jag tyckte stack ut mest. God och bad, det år väl facit utvisa.

Idag börjar jag om med blankt papper. Igen. Och konstaterar at det här blir min sista lek. Jag är helt enkelt för kass för det här.
För kass? Vad är de då som redan åkt ut?

• Gilla
Reactions: MM

Nej!!
Du är inte alls kass. Du spelar lika bra som alla andra. Ingen fattar något. Och det är så det är i dessa lekar :D

Fast va? O_o Var cirkus spion? Jag som var helt övertygad om att hon var ulv eller brevbärare. :confused: Hm... Nu måste jag gå igenom alla spelare igen och försöka få någon ordning på mina tankar. Helt klart har jag missat massor. :banghead:

först av de nytillkomna var Cirkus och LenaM och strax därefter kom Habina. Det är min övertygelse att Habina bara hängde på, hennes tidiga godförklaring var bara ett sätt att se god ut och få hänga med den goda sidan, säkert för att vid första bästa tillfälle sticka kniven i ryggen på någon av oss. Hon är rutinerad nog att låta det pågå ett tag.

Fast va? Var har jag godförklarat dig? Du är en av de jag inte alls vet vad jag skall tro om. Nu blir du plötsligt skum? :cautious:

Förresten, hur beroende kan man vara av ulvspel om man lämnar datorn efter att ha läst det senaste som skrivits i leken och ser att dammsugaren är framme i hallen och frågar maken om han dammsugit och han svarar ja. Jag dammsög under stolen du satt på med.
Jag märkte då inte det :rofl:

Glömmerallt känner jag mig trygg i att hon är god. Framförallt för att hon var drivande att få ut Paddington. Resten är jag osäker på, men åt det lite ondare hållet vill jag lägga Quarter, mirtai och klara. Quarter för att hon gjort flera misstag som bara är till godas nackdel. Mirtai då hon röstat två gånger på glömmerallt som jag håller som god, för att Paddington röstade på henne (som alibi?) och för att Klara hade en intressant analys om henne (vilket kan stämma om klara är god eller ge mirtai alibi om klara är ond). Klara är jag mer diffus över varför hon bör vara ond. Vet att någon hade en teori som jag också tyckte lät intressant, men jag kommer inte ihåg den nu.

Sedan seglar Lobelia upp lite nu, eftersom hon påstår saker om mig som jag inte sagt. Typiskt ulvigt att slarvläsa, så även om jag haft henne neutral, måste jag nog lägga henne lite mer åt onda sidan nu.

Snurrfian var också rätt drivande mot Paddington, så jag tror att hon borde kunna vara god. LenaH vet jag inte alls. Hon fortsätter vara neutral, i väntan på att något annat händer. Idahoe hamnar också där, med uteslutningsmetoden bör hon vara god, men eftersom jag inte är säker på de jag har som onda, så får hon vara neutral nu.

Kan du förklara dig bättre @Lobelia för jag fattar verkligen inte rösten på mig? På vilket vis gjorde mitt agerande vid lynchen att du tror jag är ond? Och på vilket vis hjälpte cirkus död? Jag fattar INGENTING, speciellt som jag inte godförklarat dig någonstans. :crazy:

Kan du förklara dig bättre @Lobelia för jag fattar verkligen inte rösten på mig? På vilket vis gjorde mitt agerande vid lynchen att du tror jag är ond? Och på vilket vis hjälpte cirkus död? Jag fattar INGENTING, speciellt som jag inte godförklarat dig någonstans. :crazy:
Hm, jag som var så säker på den punkten men du måste ju veta vad du skrivit, får kolla upp men min åsikt kvarstår. Du har glidit med utan att göra väsen av dig och hakat på de jag ser som goda, men aldrig gått i spetsen.

Hm, jag som var så säker på den punkten men du måste ju veta vad du skrivit, får kolla upp men min åsikt kvarstår. Du har glidit med utan att göra väsen av dig och hakat på de jag ser som goda, men aldrig gått i spetsen.

Men du har inte tänkt på att det kan bero på att jag INTE VET någonting? Det är ju rätt smart om man inget vet, att följa de man misstänker faktiskt vet någonting?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar