Dessutom hade jag inte hunnit se din och @Habina s röster.Fast du slog knappast spiken i kistan. Det stod 5 mot 3 när du lade sista rösten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessutom hade jag inte hunnit se din och @Habina s röster.Fast du slog knappast spiken i kistan. Det stod 5 mot 3 när du lade sista rösten.
Ja, men vet du om paketet med extrarösten använts? Det vet inte jag.
Nej det vet jag inte, men även med en extraröst så hade det inte hjälpt övervikten är stor så det hade dessutom krävt att någon ändrat en röst förutom en extraröst, annars hade det blivit lottning. Sita spiket i kistan är klart överdrivet.Ja, men vet du om paketet med extrarösten använts? Det vet inte jag.
Jag hade ju inte sett varken hennes eller @Habina sröster, de la samtidigt och jag 2 min efter. Det tog mig längre än så att skriva mitt röstinlägg eftersom jag läste galen igår!oavsett om det funnits en extraröst med i omlopp eller inte hade väl paddi majoritet? Det är nog det hon syftar på.
21.46 Habina röstar på Lobelia (dag 1)
21.48 Habina röstar på Lilltess
21:54 Habina röstar på Paddington
Vid en analys av rösterna så blir strategin tydlig. Habina väntar att rösta tills det går att se vart åt det lutar, hon växlar mellan att följa strömmen och att tänka självständigt. Första rösten lägger hon på den som vår döde spion godförklarade efter att ha fått första spioninfon (ähum mig) så troligen inte någon ond. Det är en harmlösröst på någon som inte varit på tapeten. Sannolikheten att jag skulle röstas ut vid första DL var låg, man har en tendens till att få stanna när man blivit lynchad först gången innan.
Smart att hålla sig undan rösttrasslet, rösta på en god så man inte misstänks vara ond (en del kör på det)
Dag två röstar Habina liksom dag 1 mitt i klungan men först efter att man kan se att det troligen blir en av två goda. Lägger sig i mitten av klungan på den ena. Smyger fortfarande, utmärker sig inte, skriver lite teoriinlägg men menslöa men tillräckligt för att vara aktiv.
Dag 3 väntar att rösta tills det känns hopplöst. För att det ska bli lika så krävs det att både Habina och LenaM röstar på Mirtai, är båda onda så hänger de ut lyan totalt och det krävs att både nattkäk och lottning går till ondas favör för att de ska vinna.
Till detta har Habina menat hon trodde att Cikus var brevbäraren. så hon kan inte vara det och då blir det en god roll mindre i pusslet hon eventuellt kunde ha. En av rollerna som jag har lite kö på.
En annan noterbar grej är att Habina inte säger mycket och menar sig inte veta något att gå i framkant på röstning och teorier och att hon bara följer den hon tror är god. Hur kan hon då gissa sig till vem som är god? De andra kandidaterna till de goda posterna som inte vet något Klara, Q och Mirti verkar uppenbarligen inte veta något och har klantat sig här och där vilket är naturligt. Alla är givetvis inte onda men alla kan inte var bybor eller beskyddad.
Jag tror fortfarande starkt på Habina som ond elak glidarulv.
Jag hade ju inte sett varken hennes eller @Habina sröster, de la samtidigt och jag 2 min efter. Det tog mig längre än så att skriva mitt röstinlägg eftersom jag läste galen igår!
Dessutom hade jag inte hunnit se din och @Habina s röster.
lite OT men läste det som att "Habina röstat på Smurfan" Varpå jag blev likblek och undrade om jag blivit blind på riktigt för nån sån har jag ju inte sett i deltagarlistan??! )Röstlista DL1
17.55 Shaggy röstar på Mirtai
18.47 Mirtai röstar på glömmerallt
18.56 Lilltess röstar på Idahoe
20.57 Idahoe röstar på LenaH
21.30 Hedinn röstar på Snurrfian
21.44 Quarter4ever röstar på Snurrfian
21.44 Klara röstar på bollen_
21.45 glömmerallt röstar på Idahoe
21.46 Habina röstar på Lobelia
21.48 Snurrfian röstar på Idahoe
21.50 Paddington röstar på Idahoe
21.52 Lobelia röstar på Lilltess
21.52 Cirkus röstar på Klara
21.56 bollen__ röstar på Klara
21.56 Idahoe ändrar röst till Snurrfian
21.57 Dentaku röstar på Idahoe
21.59 LenaH röstar på Lobelia
Idahoe, tvilling, lynchas.
Hedinn, tvilling, käkas.
Shaggy ersätts av Idahoe2
Röstlista DL2
18.01 Dentaku röstar på LenaH
18.08 Snurrfian röstar på Mirtai
19.49 Mirtai röstar på Dentaku
20.27 cirkus röstar på lilltess
21.13 Paddington röstar på Dentaku
21.21 Klara röstar på Dentaku
21.30 Idahoe2 röstar på Lilltess
21.37 LenaH röstar på Dentaku
21.42 Lilltess röstar på Bollen__
21.48 lobelia röstar på Dentaku
21.48 Habina röstar på Lilltess
21.55 bollen__ röstar på lilltess
21.55 glömmerallt röstar på lilltess
21.56 Dentaku ändrar röst till Lilltess
21.58 Quarter4ever röstar på LenaH
21.58 Lilltess ändrar röst till Dentaku
Lilltess, bybo, lynchas.
Dentaku, röstfifflare, käkas.
bollen_, bybo, hoppar av
Röstlista dag 3
16:56 Mirtai röstar på glömmerallt
20:06 glömmerallt röstar på Paddington
21:03 Klara röstar på Mirtai
21:08 Idahoe röstar på Mirtai
21:34 cirkus röstar på Paddington
21:39 Snurrfian röstar på Paddington
21:40 quarter4ever röstar på cirkus
21:54 Paddington röstar på Mirtai
21:54 Lobelia röstar på Paddington
21:54 Habina röstar på Paddington
21:56 LenaH röstar på Paddington
Paddington, ulv, lynchas
cirkus, spion, käkas
Habina röstar:Lobelia, Lilltess, Paddington
Snurrfian röstar: Idahoe, Mirtai, Paddington
Dentaku röstar: Idahoe, (LenaH), Lilltess
Paddington röstar: Idahoe, Dentaku, Mirtai
Lilltess röstar: Idahoe,( Bollen_), Dentaku
Lobelia röstar: Lilltess, Dentaku, Paddington
LenaH röstar: Lobelia, Dentaku, Paddington
glömmerallt röstar: Idahoe, Lilltess, Paddington
Idahoe röstar: (LenaH), Snurrfian,
bollen_ röstar: Klara, Lilltess
Klara röstar: bollen_, Dentaku, Mirtai
cirkus röstar: Klara, Lilltess, Paddington
Shaggy/Idahoe2 röstar: Mirtai, Lilltess, Mirtai
Quarter4ever röstar: Snurrfian, LenaH, Cirkus
Mirtai röstar: glömmerallt, Dentaku, glömmerallt
Hedinn röstar: Snurrfian
Korrigerat listan där det felaktigt framgick att Habina röstat på Snurfian.
Lena (så drygt att skriva om sig själv i tredje person!) är stelfrusen. Och hungrig. Måste åtgärda.
Under tiden kan du fundera på om jag hade slagit spiken i kistan för Paddan om jag varit ond? Då tänker jag på att det även kan finnas extraröst i paketen kvar. Om jag varit ond hade chansen att ha kvar Paddan fortfarande funnits.
Därför att jag trodde det stod 3 - 3. Det går inte ihop om både @Habina och jag är ulvar!Du skrev ingen lång motivering direkt och du känner som bekant till knappen F5 och vad den används till. Det är 2 minuter mellan rösterna så det är gott om tid. Jag hade då inte postat en röst i det läget utan att uppdatera, tvivlar starkt på att du inte gjort det.
Habina har däremot troligen missat min röst, vi röstade nästan samtidigt.
Hur kan du för övrigt veta att du slog spiket i kistan om du trodde dig rösta före 2 andra som har chans att ändra utgången?
Man vet heller vad som hänt om en börjat ändra sin röst, andra kan få kalla fötter och ändra sig.Angående det här så tror att minst en ulv, kanske fler, röstade på paddi det behöver inte vara just du jag misstänker t.ex habina, men för att svara på sakfrågan så ja jag tror att en ulv kan ha varit med och avgjort till Paddis nackdel.
Jodå, det har jag och jag är övertygad om att du vet mer än du ger sken av.
Lena, jag tror inget definitivt om dig, jag vet helt enkelt inte utan hoppas på att någon lyckas bringa klarhet i det till i morgon. Som det är nu så är du en jag hållit för god men som jag blivit osäker på. Min godlista blev för lång helt enkelt och de som jag har minsta tvekan om har hamnat utanför.Därför att jag trodde det stod 3 - 3. Det går inte ihop om både @Habina och jag är ulvar!
Därför att jag trodde det stod 3 - 3. Det går inte ihop om både @Habina och jag är ulvar!
Snarare frustrerad.Lena, jag tror inget definitivt om dig, jag vet helt enkelt inte utan hoppas på att någon lyckas bringa klarhet i det till i morgon. Som det är nu så är du en jag hållit för god men som jag blivit osäker på. Min godlista blev för lång helt enkelt och de som jag har minsta tvekan om har hamnat utanför.
Du låter lite desperat
Ulv eller brevbärare? Lite udda kombination må jag säga. Nåja, det gör mig säkrare, då kan du följaktligen inte vara brevbärare själv.
Men du är inte så dålig i matteDärför att jag trodde det stod 3 - 3. Det går inte ihop om både @Habina och jag är ulvar!