Glömmerallt för mig blev hon i ett annat ljus igår med sin ledande roll i utröstningen av paddinton har dock inte hunnit nagelfara hennes inlägg så här långt- kollar upp dem- men känns åt den goda sidan nu
Cirkus ja, uppenbarligen väldigt fel ute- vi
lket jag insåg direkt efter resultatet igår! Sorry- igen!
Snurrfian var väldigt aktiv igår och hittar inget skumt med henne innnan genomgång av inlägg idag
Habina tvekade jag om igår och noterar Lobelias röst tidigt på henne idag... Dock en röst som påminner om glömmerallts röst tidigt igår på Paddington! Frågan är har hon( Lobelia)bra belägg för den eller är den kanske ett fräckt försök att få med alla andra i en likadan våg som igår. Lobelia är den jag trott mest på som god i denna leken men ser att Habina redan har invänt mot en del av argumenteringen av den som jag nog måste hålla med om efter ha tittat på det( det här har jag ägnat mesta tiden åt sedan jag kom hem iom att det kom en så skarp röst snabbt) Men vill ändå tro på att jag ändå fattat något rätt hittills så håller Habina mycket misstänkt för nu
Idahoe2
Klara är ännu en som fått lite strålkastarna på sig efter dagens röstning, och här är ännu en som jag hållit som klart god
men det sticker onekligen ut idag... Får följa vad ni andra skriver och ta ställning imorgon vad jag tror om henne!
to be continued...
måste läsa lite vad ni skriver i tråden nu, ( som sagt ingen snabbskrivare- hur sjutton hinner ni få in så fruktansvärt mycket text i era teoriinlägg
har ju fullt sjå bara att hinna med det jag ska skriva och så skriver ni typ 2 sidor inlägg under tiden
)
Skulle ALDRIG överleva en lek med Monstermom!! Så har full förståelse för att flera deltagare i förra leken pratat om utbrändhet och utmattning efter den
LenaH här är en som jag hållit för ond eller skum, eller kanske bara lurig att få grepp om genom hela leken...
Idag tycker jag att hon för första gången kommer med i den och på allvar börjar leta efter ondingar. Hon har inte gillat att jag hållit henne under under lupp och av den reaktionen kan man ju inte utläsa något speciellt ont eller gott. Får titta lite mer på vad som kommer från henne, men för mig känns hon mer neutral nu.
Mirtai har fått mångas ögon på sig, hon ligger väldigt lågt i antal inlägg, men det behöver bara betyda att hon har dåligt med tid. Svårt att säga åt vilket håll hon är, så får hålla henne neutral så länge och återkomma när jag hunnit kika på alla hennes inlägg och vad hon kommer bemöta dagens frågor med imorgon.
Lobelia är en som jag tidigt tyckte var god och inget hon skriver eller gör har jag några invändningar emot ( de tankar hon har om mig är förståeliga) Håller henne som klart god och har så gjort genom hela leken.
lite OT men läste det som att "Habina röstat på Smurfan"
Varpå jag blev likblek och undrade om jag blivit blind på riktigt för nån sån har jag ju inte sett i deltagarlistan??! )
( och nää, djup suck av lättnad det var bara välbekanta Snurrfian
)