Snurrfian
Moderator
Härligt! Nu är vi på gång! Nu gäller det bara för ängel att göra sitt jobb i natt eller hoppas på att ulveländena väljer fel...Uppdatering!
Paddington var ulv!
Nattdl 11.00 imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! Nu är vi på gång! Nu gäller det bara för ängel att göra sitt jobb i natt eller hoppas på att ulveländena väljer fel...Uppdatering!
Paddington var ulv!
Nattdl 11.00 imorgon.
Äntligen (blir jag ulvförklarad nu?)!!!
Paddington var ulv!
Jag är lite osäker hur jag ska tänka runt @Mirtai , lite skum är hon, men är Paddingtons röst på henne ett alibi åt Mirtai eller ett sätt att lura oss att tro att Mirtai är ond? Å ena sidan å andra sidan liksom...
@quarter4ever må vara ny men för mig blir det allt ulvigare, först ett tappert försvar av Paddington, sen kan jag ana att hon kom att det kanske inte var helt lysande när ingen ändrade sin röst och tvärvände till att Paddington antagligen hade lurat henne.
Och om Mirtai nu inte är ond utan Paddington försöker lura oss att tro det, ja då undrar jag lite över @Klara och @Idahoe , var det ett planerat drag från lyan att rösta ut Mirtai, fanns det en förhoppning om att fler skulle hänga på det drevet?
Nja det beror ju på var Klara och Idahoe står... Är de onda så lutar det åt att Mirtai är god, så i och för sig betyder inte Paddingtons röst så mycket, men det får mig ändå att fundera.Jag tycker inte Paddis röst säger så mycket om Mirtais roll. Det var ju när Paddi la sin röst ganska uppen bart att det skulle stå mellan de två.
Känner mig rätt osäker på mirtai vet inte riktigt vad jag ska tro om henne(det faktum att hon sticker ut så från mängden talar dock till hennes fördel) men Paddis röst gör varken till eller från tycker jag.
Nja det beror ju på var Klara och Idahoe står... Är de onda så lutar det åt att Mirtai är god, så i och för sig betyder inte Paddingtons röst så mycket, men det får mig ändå att fundera.
Rösterna på Mirtai är det som överväger just nu, men jag är väldigt osäker på de tre överhuvudtaget. Däremot känner jag mig allt mer övertygad om att Q är ulv, speciellt inlägg strax före DL gör mig allt mer övertygad.Uteslutningsmetod eller för att de röstade på Mirtai? De två misstänker jag mer än Mirtai i nuläget men är osäker på alla tre.
Rösterna på @Mirtai är ju naturligtvis utstickande men las åas ganska tidigt. Jag vet inte om jag brytt mig om att ändra om jag var någon av dem när det ändå ser rätt klart ut vartåt det barkar.Rösterna på Mirtai är det som överväger just nu, men jag är väldigt osäker på de tre överhuvudtaget. Däremot känner jag mig allt mer övertygad om att Q är ulv, speciellt inlägg strax före DL gör mig allt mer övertygad.
Rösterna på Mirtai är det som överväger just nu, men jag är väldigt osäker på de tre överhuvudtaget. Däremot känner jag mig allt mer övertygad om att Q är ulv, speciellt inlägg strax före DL gör mig allt mer övertygad.
Rösterna på @Mirtai är ju naturligtvis utstickande men las åas ganska tidigt. Jag vet inte om jag brytt mig om att ändra om jag var någon av dem när det ändå ser rätt klart ut vartåt det barkar.