Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Röstlista dag 3
16:56 Mirtai röstar på glömmerallt
20:06 glömmerallt röstar på Paddington
21:03 Klara röstar på Mirtai
21:08 Idahoe röstar på Mirtai

21:34 cirkus röstar på Paddington
21:39 Snurrfian röstar på Paddington
21:40 quarter4ever röstar på cirkus

glömmerallt 1
Paddington 3
Mirtai 2

Cirkus 1

Jag hänger inte alls med nu känner jag. Rösterna på Paddington kan jag i viss mån förstå, men vad har Mirtai gjort för konstigt? :confused:
Det jag tycker var knepigast med Mirtai i dag var hennes godförklarande av Paddington, det finns liksom inget som kan ge en god förklaring.

Inte värst mycket klokare efter shoppingtur och middag.
Alla känns mer el mindre goda faktiskt - så börjar hålla med de som teoriat om detta skulle kunna vara leken där alla är goda ?:idea:
Det som sticker ut mest idag för mig är att cirkus och snurrfian helt plötsligt verkar väldigt samstämmiga? Och det är snurrfian som står för grovjobbet att teoria och fundera och rota. Cirkus följer med och nickar instämmande åt mer el mindre allt.
Kan de vara kompisar från lyan ? Kanske
Eller så lurar den erfarna cirkus brallorna av både snurrfian ( som jag faktiskt håller åt det goda hållet) och resten av många andra i leken.
Jag tror att det kan dölja sig en ulv bakom denna fasad så därför hamnar min röst där idag!
quarter4ever röstar på cirkus!

Kan du ge exempel på hur du tycker se är samstämmiga?

Ok... Mirtai är onykter. Tänkte bli lite upprörd här tills jag insåg att det är lördag. Så... Ingen hjälp därifrån. Jag fattar ingenting!

Var hittade du den?

Nog finns det de som kan ge godförklaringar, vi har siare, spion också trevligt paket från brevis.

Det undrar jag med! Har verkligen inte godförklarat henne vad jag vet? Men vad vet jag efter några glas vin och en sjukt god Baileys till kaffet?
Sorry till båda, jag blandade ihop Mirtai med
4. Paddington har börjat komma med väl underbyggda teorier idag och känns som hon letar goda, så håller henne åt det goda hållet!

Jag har en bild av att vi diskuterat detta med ulvarnas röster tidigare i leken och att det då sades att ulvar undviker rösta på ulvar i första lynchen. Någon (glömmerallt?) sa att det tom kunde vara anledning att lynchas.

Nu verkar ju ingen annan hålla med om detta så har väl fantiserat ihop det på egen hand?

Det jag tycker var knepigast med Mirtai i dag var hennes godförklarande av Paddington, det finns liksom inget som kan ge en god förklaring.
Jag som inte är helt haj på folks spelstilar hänger inte helt med på rösterna på Paddi? Visst finns det inget Godförklarande som jag kan se, men finns det ondförklarande? Eller är det bristen på Godförklarande som gör henne ond?
För hon tillhör en av de jag verkligen inte alls vet var jag har :crazy:

Ok, så snurrfian snurrade ihop det mellan Quarter och Mirtai. Betyder det att Mirtai fått röster hon inte borde fått? Eller betyder det att snurrfian inte läser så noga då hon ändå vet vilka som är goda och onda?

Ok, så snurrfian snurrade ihop det mellan Quarter och Mirtai. Betyder det att Mirtai fått röster hon inte borde fått? Eller betyder det att snurrfian inte läser så noga då hon ändå vet vilka som är goda och onda?
Fast idag har jag ju inte röstat på Mirtai? Och jag kan väl ändå inte rå för vad andra röstar och läser? O_o

Jag har en bild av att vi diskuterat detta med ulvarnas röster tidigare i leken och att det då sades att ulvar undviker rösta på ulvar i första lynchen. Någon (glömmerallt?) sa att det tom kunde vara anledning att lynchas.

Nu verkar ju ingen annan hålla med om detta så har väl fantiserat ihop det på egen hand?

Jag minns inte riktigt vad som sagts men det är ganska vanligt att ulvar lägger udda/betydelselösa röster på kollegor för att skapa sig alibi.

Av just den anledningen att det är rätt vanligt blir också folk misstänkta för det ibland.

Vet intew om det gjorde det klarare?

Nä, jag sade inte att du röstat på henne. Bara att hon kanske fått röster som varit baserade på felaktig information.
Fast du skrev: "ok, så snurrfian snurrade ihop det mellan Quarter och Mirtai. Betyder det att Mirtai fått röster hon inte borde fått? Eller betyder det att snurrfian inte läser så noga då hon ändå vet vilka som är goda och onda?"
Jag svarade på en fråga efter att de två hade röstat som har röstat på Mirtai, så vad jag skrev kan ju knappast ha påverkat det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 653
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 469
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar