Varulvslek.

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 449
  • Visningar Visningar 52 711
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte mycket att gå på idag.
Några saker har jag reagerat och det som kanske sticker mest i ögonen är nog Klara och hennes konstiga svar på frågan. Den säger visserligen inte så mycket om hennes roll...men det skaver och det är nog det jag får mest skavsår av idag.

cirkus röstar på Klara

Det är svårt detta! Jag förstår rösterna på Idahoe med tanke på den svaga motiveringen hon lämnade men...

17.55 Shaggy röstar på Mirtai
18.47 Mirtai röstar på glömmerallt
18.56 Lilltess röstar på Idahoe
20.57 Idahoe röstar på LenaH

21.30 Hedinn röstar på Snurrfian
21.44 Quarter4ever röstar på Snurrfian
21:44 Klara röstar på bollen_
21:45 glömmerallt röstar på idahoe
21:46 Habina röstar på Lobelia
21:48 Snurrfian röstar på Idahoe

21,50 Paddington röstar på Idahoe
21,52 Lobelia röstar på Lilltess
21,52 Cirkus röstar på Klara

Nu tycker jag det kommer in väldigt lätta röster på Idahoe. Det gillar jag inte riktigt, faktiskt... Hennes röst var svag, ja, men vilka är inte det första dagen?
Jag håller med att det känns kymigt med flera röster så nära, men samtidigt så är det hon som står ut mest för mig idag, och det är väl den personen man ska rösta på?

Nu tycker jag det kommer in väldigt lätta röster på Idahoe. Det gillar jag inte riktigt, faktiskt... Hennes röst var svag, ja, men vilka är inte det första dagen?

Nu vet jag inte om du menade min röst men att hennes teori var svag var bara en av tre orsaker jag hade till min röst

jag blir för övrigt nojig över att det trillar in röster mot idahoe nu jag med, men har ändå ingen mer misstänkt just nu.

Jag håller med att det känns kymigt med flera röster så nära, men samtidigt så är det hon som står ut mest för mig idag, och det är väl den personen man ska rösta på?
Ja, det eller någon man tror är ond? :D

Oftast är det ju tyvärr goda som ryker för att man röstar på nån "man kan teoria om" snarare än nån man tror är ond.

Nu tycker jag att det här blir lite konstigt, eftersom Klara röstade på mig och det kanske tas som en hämndröst, men precis som cirkus så är det enda jag reagerat riktigt på idag, Klaras konstiga svar på frågan....det kanske inte betyder något alls men det är det enda som "står ut" för mig, så därför
bollen__ röstar på Klara

Jag försöker självklart rädda mig själv, då jag tror att min roll är bra att ha kvar.

Idahoe ändrar röst till Snurrfian

Som ju också tydligen satt i Gunnars lya

Nej, jag köper inte heller Idahoes motivering och jag har ingen bättre misstänkt.

Dentaku röstar på Idahoe

Lobelia röstar på lilltess

Jag tror lilltess tvillingprat och att hon skriver att de inte finns med i denna lek och hon ska kolla upp det i samma inlägg är ett försök att luras. Sånt kollar man innan man postar. Jag vet inte vad hon försöker få till och vad det syftar till men det känns skumt och ulvigt.

Jag hänger inte riktigt med här om hon skulle luras så skulle det väl snarare tyda på att hon var tvilling men eftersom du röstar på henne lär du ha någon annan tanke så du fäår gärna utveckla.

Tips från coachen: Svara inte i telefon 21.45...

LenaH röstar på Lobelia

med anledning av att med väldigt många inlägg är det få med substans och som @Dentaku skrev "gjuter olja på vågorna" så även om Dentaku menade det i positiv bemärkelse så är det för mig lite ludet att inte vilja komma framåt.

Jag hade egentligen inget alls att gå på. Ville inte lägga en andraröst på tex GA för udda svar på LLs fråga, e eftersom det var alltför svagt.
Så jag tog ett halmstrå.

Och angående fårpratet så var det ett OT skämt som fick alldeles för mycket uppmärksamhet. ..

@Snurrfian teorin är densamma som tidigare, lyan prat mellan dig och LenaH har inte mycket annat att gå på just nu, men såg också efter min röst vad @Dentaku skrev och det lät ju också logiskt, men ändrar inte rösten så här sent, då jag inte hittat något annat jag kan "tro" på...

Jag hade egentligen inget alls att gå på. Ville inte lägga en andraröst på tex GA för udda svar på LLs fråga, e eftersom det var alltför svagt.
Så jag tog ett halmstrå.

Och angående fårpratet så var det ett OT skämt som fick alldeles för mycket uppmärksamhet. ..
Och det menar du inte att min och LenaHs ot skämt inte fick?

Eftersom klockan ringer 05.00 imorgon igen :meh: måste jag sova snart. Alltså måste jag rösta nu.

Och trots att jag inte vill rösta på en nykomling.

Klara röstar på bollen_

Eftersom jag så väl känner igen känslan som jag får av hennes försök till teorier. Det är assvårt att som helt ny sitta i lyan och hitta på teorier om någon man vet är god och det är det jag tror bollen_ gör.

Jag tror att det är lika svårt att hitta teorier när man är god, och det mest är OT-snack ;)

Tips från coachen: Svara inte i telefon 21.45...

LenaH röstar på Lobelia

med anledning av att med väldigt många inlägg är det få med substans och som @Dentaku skrev "gjuter olja på vågorna" så även om Dentaku menade det i positiv bemärkelse så är det för mig lite ludet att inte vilja komma framåt.
Så för att jag försöker hacka håll och se svagheter i teorier är jag misstänkt? Det är det jag gjort hela kvällen förutom enstaka egna teorier. Lika svag de också förståss.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 755
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder