Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan nog lugnt utgå från att tvilling två fanns bland de som inte röstade på Idahoe. Kan inte tänka mig att en tvilling skulle gjort det.
Gjorde hon? Det har jag inte läst. Konstigt. *går tillbaka och dubbelkollar* Fast det var väl mer att hon var tvåa på bollen?
Samma här, jag reagerar i princip jämt på sånt dag ett.
Jag vet att vissa blir lite misstänksamma när man reagerar på det, dock brukar det ha lite med sammanhang att göra och jag tror aldrig jag hört det från @Habina förut, så det kändes lite som en "upplockad" kommentar för att hitta något mot mig. Jag kan ju givetvis ha fel, men den känslan fick jag.
Det var snarare att jag inte tänkt på det tidigare, men fick det ganska tydligt visat i förra (tror jag) leken. Så eftersom jag fortfarande hade det färskt i minnet, så reagerade jag på dig och sedermera glömmerallt.
Det behöver ju dock inte betyda någonting, även om det nu visade sig att idahoe var god. Men jag har det i alla fall noterat till längre fram.
Det finns folk och situationer till allt, men det är knappast det vanliga.Finns väl iofs något sånt exempel i Hall of fame-tråden.
Alla kommer nog att försöka med den saken inklusive ulvarna (de vill säker ha tag i andra med mer info).*lika lätt byte för ulvarna att käka, menar jag ju då. Skulle man komma på vem det var (kanske rätt svårt redan ) så blir ju risken statistiskt sett mindre att lyncha en god.
En fråga till er som är duktiga spelare... Eftersom tvillingen som är kvar är typ vanlig bybo nu.. Är det dumt att outa den? Jag tänkte att den är ett lika lätt byte som vilken annan god spelare nu? (Tänkte göra lite detektivarbete nu på vem den andra kan va så vill veta om jag ska dela med mig såhär tidigt eller inte? )
Alla kommer nog att försöka med den saken inklusive ulvarna (de vill säker ha tag i andra med mer info).
En fråga till er som är duktiga spelare... Eftersom tvillingen som är kvar är typ vanlig bybo nu.. Är det dumt att outa den? Jag tänkte att den är ett lika lätt byte som vilken annan god spelare nu? (Tänkte göra lite detektivarbete nu på vem den andra kan va så vill veta om jag ska dela med mig såhär tidigt eller inte? )
Jag tänkte detsamma när jag såg den tråden Vadå miljöskadad (redan)Är det bara jag som A) Tror att leken är inställd och B) Hamnar i vargjaktstråden??
Är det bara jag som A) Tror att leken är inställd och B) Hamnar i vargjaktstråden??
Men ulvarna äter hellre siaren än en ensam tvilling skulle jag tro.Jag outar nog inte en kvarvarande tvilling om den inte riskerar att bli utröstad eller så. Om ulvarna inte räknat ut sådant vill jag inte hjälpa dem i onödan. Att veta en sådann sak kan ju hjälpa dem att räkna ut övriga roller.
Däremot är den inte i riskzonen att bli käkad en ensam tvilling utgör ju inget större hot mot lyan som roll betraktat de vill nog hellre äta farligare specialare. Det hade varit en annan sak om det fanns onda som ulvarna inte hade koll på då hade de kunnat välja käk efter vem de tror är god nu vet de ju vilka som är goda och behöver inte oroa sig för att käka någon på sin egen sida