Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du menar att jag inte brukar reagera på samma sätt om jag är god?
Okej, då förstår jag.Jag är rätt dålig på att hålla isär hur folk "brukar" göra. Jag reagerar på själva uttrycket.
Jo absolut.Och det menar du inte att min och LenaHs ot skämt inte fick?
Jag skulle kanske önskat att du drivit på dem lite framåt istället för att bara avfärda dem.Så för att jag försöker hacka håll och se svagheter i teorier är jag misstänkt? Det är det jag gjort hela kvällen förutom enstaka egna teorier. Lika svag de också förståss.
Så du menar att jag inte brukar reagera på samma sätt om jag är god?
Jag blir lite brydd över @Hedinn Det där är en sådan typisk "ulvkommentar", så om det sedan visar sig att Idahoe var god, så kan Hedinn verka god.
Edit: Gäller tydligen @glömmerallt också.
Menar du att jag ska driva teorier framåt som jag inte tror på?Jag skulle kanske önskat att du drivit på dem lite framåt istället för att bara avfärda dem.
Att bli misstänksam över strömröstning i förssta lynch är väl min "favorit"noja, har lite svårt att se varför det huxflux skulle vara misstänkt att jag gör det.
Snurrfian var den första som nämnde något åt det hållet så att du nämner hedinn och mig men inte snurrfian är lite märkligt.
Nej nej, de som framförde teorier du fann hål i!Menar du att jag ska driva teorier framåt som jag inte tror på?
Nu förstår jag inte vad du menar?Nej nej, de som framförde teorier du fann hål i!
Jag förtydligade, se ovan.Nu förstår jag inte vad du menar?
Samma här, jag reagerar i princip jämt på sånt dag ett.Att bli misstänksam över strömröstning i förssta lynch är väl min "favorit"noja, har lite svårt att se varför det huxflux skulle vara misstänkt att jag gör det.
Snurrfian var den första som nämnde något åt det hållet så att du nämner hedinn och mig men inte snurrfian är lite märkligt.
Ledsen men jag förstår inte vad jag ska driva vidare, jag ifrågasatte så långt jag tyckte var rimligt. Det är första dagen, folk kommer med tokiga teorier.Jag förtydligade, se ovan.
Hm. Det hade jag inte väntat mig.Uppdatering!
Idahoe var tvilling.
Nattdl imorgon 09.00.
ok då har jag iallfall inte outat något tvillingpar med mina "teorier" men synd att det åkte en tvilling i första lynch!Uppdatering!
Idahoe var tvilling.
Nattdl imorgon 09.00.
Samma här, jag reagerar i princip jämt på sånt dag ett.
Jag vet att vissa blir lite misstänksamma när man reagerar på det, dock brukar det ha lite med sammanhang att göra och jag tror aldrig jag hört det från @Habina förut, så det kändes lite som en "upplockad" kommentar för att hitta något mot mig. Jag kan ju givetvis ha fel, men den känslan fick jag.