Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni får gärna tycka att mitt svar på frågan var skumt. Jag misstänkte att någon skulle reagera så. Jag hade dock svarat så oavsett vilken sida jag var på eftersom jag tar till statistik i mitt svar. Jag har varit i det förlorande laget 100% av mina tidigare lekar. :)

Så för att jag försöker hacka håll och se svagheter i teorier är jag misstänkt? Det är det jag gjort hela kvällen förutom enstaka egna teorier. Lika svag de också förståss.
Jag skulle kanske önskat att du drivit på dem lite framåt istället för att bara avfärda dem. ;)

Så du menar att jag inte brukar reagera på samma sätt om jag är god?
Jag blir lite brydd över @Hedinn Det där är en sådan typisk "ulvkommentar", så om det sedan visar sig att Idahoe var god, så kan Hedinn verka god.

Edit: Gäller tydligen @glömmerallt också.

Att bli misstänksam över strömröstning i förssta lynch är väl min "favorit"noja, har lite svårt att se varför det huxflux skulle vara misstänkt att jag gör det.

Snurrfian var den första som nämnde något åt det hållet så att du nämner hedinn och mig men inte snurrfian är lite märkligt.

17.55 Shaggy röstar på Mirtai
18.47 Mirtai röstar på glömmerallt
18.56 Lilltess röstar på Idahoe
20.57 Idahoe röstar på LenaH
21.30 Hedinn röstar på Snurrfian
21.44 Quarter4ever röstar på Snurrfian
21:44 Klara röstar på bollen_
21:45 glömmerallt röstar på idahoe
21:46 Habina röstar på Lobelia
21:48 Snurrfian röstar på Idahoe
21,50 Paddington röstar på Idahoe
21,52 Lobelia röstar på Lilltess
21,52 Cirkus röstar på Klara
21:56 bollen__ röstar på Klara
21:56 Idahoe ändrar röst till Snurrfian
21:57 Dentaku röstar på Idahoe
21:59 LenaH röstar på Lobelia

Mirtai 1
Glömmerallt 1
Idahoe 5
Snurrfian 3
Bollen_ 1
Lobelia 2
Lilltess 1
Klara 2

Att bli misstänksam över strömröstning i förssta lynch är väl min "favorit"noja, har lite svårt att se varför det huxflux skulle vara misstänkt att jag gör det.

Snurrfian var den första som nämnde något åt det hållet så att du nämner hedinn och mig men inte snurrfian är lite märkligt.

Gjorde hon? Det har jag inte läst. Konstigt. :( *går tillbaka och dubbelkollar* Fast det var väl mer att hon var tvåa på bollen?

Samma här, jag reagerar i princip jämt på sånt dag ett.

Jag vet att vissa blir lite misstänksamma när man reagerar på det, dock brukar det ha lite med sammanhang att göra och jag tror aldrig jag hört det från @Habina förut, så det kändes lite som en "upplockad" kommentar för att hitta något mot mig. Jag kan ju givetvis ha fel, men den känslan fick jag.

Samma här, jag reagerar i princip jämt på sånt dag ett.

Jag vet att vissa blir lite misstänksamma när man reagerar på det, dock brukar det ha lite med sammanhang att göra och jag tror aldrig jag hört det från @Habina förut, så det kändes lite som en "upplockad" kommentar för att hitta något mot mig. Jag kan ju givetvis ha fel, men den känslan fick jag.

Det var snarare att jag inte tänkt på det tidigare, men fick det ganska tydligt visat i förra (tror jag) leken. Så eftersom jag fortfarande hade det färskt i minnet, så reagerade jag på dig och sedermera glömmerallt.

Det behöver ju dock inte betyda någonting, även om det nu visade sig att idahoe var god. Men jag har det i alla fall noterat till längre fram.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 731
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 654
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 469
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Regntäcke
  • Uppdateringstråd 30