Varulvslek.

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 449
  • Visningar Visningar 52 711
Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har du en poäng Paddington. Kan det vara två ulvar som försöker få det att se ut som de teoriar? Fast det känns konstigt med tanke på att rollen inte är med...
Jag ifrågasatte Idahoes konstiga får teori och plötsligt låter det som den var min idé.

Eftersom klockan ringer 05.00 imorgon igen :meh: måste jag sova snart. Alltså måste jag rösta nu.

Och trots att jag inte vill rösta på en nykomling.

Klara röstar på bollen_

Eftersom jag så väl känner igen känslan som jag får av hennes försök till teorier. Det är assvårt att som helt ny sitta i lyan och hitta på teorier om någon man vet är god och det är det jag tror bollen_ gör.

Fast angående Snurrfian och LenaH så är det ju rätt lätt att man använder samma ord som i frågan som ställs och det var quarter4ever som frågade om de satt i lyan båda två. Därför reagerade jag inte på att de använde uttrycket "Gunnars lya" i svaret sen.

Oh varför såg jag inte detta innan min röst....? Du har en poäng!!!!

glömmerallt röstar på idahoe

Hennes röst skaver lite dels eftersom jag tycker den är väldigt svag, dels för att som paddi påpekar här, hon var inte först med det och dels för att det började redan på första sidan av leken och att då gå tillbaka till det några hundra inlägg senare känns sådär.

Jag reagerade lite igår på "Gunnars lya/lada" som jag skrev tidigare idag och ser att Idahoe plockat upp den tanken och röstat utifrån den.

Men fåret är väl ond liksom ulvarna och har knappast någon privat sida?
För övrigt undrar jag hur man utan någon extra information ska kunna hinta till de onda i lyan? Räknar man med selektiv läsning från de goda eller?
Habina röstar på Lobelia
eftersom jag blir misstänksam då hon envisas med att diskutera något som inte gynnar den här leken, men som ändå vid första anblicken inte verkar vara OT.

17.55 Shaggy röstar på Mirtai
18.47 Mirtai röstar på glömmerallt
18.56 Lilltess röstar på Idahoe
20.57 Idahoe röstar på LenaH

21.30 Hedinn röstar på Snurrfian
21.44 Quarter4ever röstar på Snurrfian

Jag ifrågasatte Idahoes konstiga får teori och plötsligt låter det som den var min idé.

När jag läser får i alla fall jag intrycket av att du försöker hålla igång diskussionen så Idahoe måste förklara sig mer och mer. Fast det inte är relevant för den här leken. :)

Nu har jag läst igen, och Q känns fortfarande lite misstänkt men den som verkligen smyger under radar idag utan en enda teori om något mer än att hugga på OT snack om mig och @LenaH men utan att ens tänka tanken på mig men röstar på LenaH är @Idahoe
Snurrfian röstar på Idahoe

Och nu ser jag innan jag hann posta att glömmerallt röstar som mig och jag får lite nervös ryckningar... Men jag tror jag håller mig på min tanke.

21.45 Klara röstar på bollen__

21:44 Klara röstar på bollen_
21:45 glömmerallt röstar på idahoe
21:46 Habina röstar på Lobelia
21:48 Snurrfian röstar på Idahoe

Mirtai 1
Glömmerallt 1
Idahoe 3
LenaH 1
Snurrfian 2
Bollen_ 1
Lobelia 1

Fast angående Snurrfian och LenaH så är det ju rätt lätt att man använder samma ord som i frågan som ställs och det var quarter4ever som frågade om de satt i lyan båda två. Därför reagerade jag inte på att de använde uttrycket "Gunnars lya" i svaret sen.

Ahh, tänkte inte på att deras ordväxlande började med en fråga från någon annan.

Då börjar jag ju fundera ännu mer över Idahoes röst som utgår från den diskussionen. Tycker Idahoe borde ha kollat upp det bättre innan hon baserade en röst utifrån det. Det tillsammans m Idahoes får-diskussion står ut mest för mig idag.

Paddington röstar på Idahoe

21.46 Habina röstar på Lobelia

Nu tycker jag det kommer in väldigt lätta röster på Idahoe. Det gillar jag inte riktigt, faktiskt... Hennes röst var svag, ja, men vilka är inte det första dagen?

21.50 Paddington röstar på Idahoe

21,50 Paddington röstar på Idahoe

21.46 Habina röstar på Lobelia
Det saknas väl flera röster där?

Lobelia röstar på lilltess

Jag tror lilltess tvillingprat och att hon skriver att de inte finns med i denna lek och hon ska kolla upp det i samma inlägg är ett försök att luras. Sånt kollar man innan man postar. Jag vet inte vad hon försöker få till och vad det syftar till men det känns skumt och ulvigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 756
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka