Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag tog mitt jobb på största allvar. Förstår inte varför det var så livat i lyan. Som om banandansen skulle vara något roligt liksom.

:banana::banana::banana::banana::banana::banana: <---- såhär kommer jag se ut när jag inte ätit godis på ett år...
Bananer är ju skojiga!!!! Livat i lyan, ja det har jag ingen aning om.. Men börja ana att det är några som vet mer än mig i frågan och därför bör lyssna på dem...
Q`röstar På Habina!

Ha ha, det var ju du som började det hela och då tänkte jag att DU är nog brevis igen så jag blev lite blind av det. Du spelade riktigt bra faktiskt - gled med väldigt snyggt. Det var svårt att hitta ulvarna öht på bara spelet förutom q4e som var rätt skum
jamen jag har aldrig spelat förr ju:arghh:
tyckte jag gjorde rätt bra ifrån mig ändå när ingen visste till slut vad de skulle tro om mig (förutom snurrfian-djäflars nu höll jag på att skriva snurrfan igen!!-) som tom inte ens jag kan förstå varför hon inte gått hårdare åt mig med facit i hand?)

Era ulvusling! :rage: Bara för att jag hade en dundrade huvudvärk!!!

Att du inte hittade @Snurrfian förstår jag, hon siade ju onda redan dag 1 och 2? Varför gick hon inte ut hårdare?
Försök gå ut hårdare på någon som inte skriver något? :banghead: Jag höll på att bli tokig när @Paddington bara gled med och tyckte synd om sig själv för att det var en sån stor lek. Det fanns ju inget att hänga upp några teorier på... @quarter4ever gjorde jag tappra försök att peka ut men jag trodde att jag hade hittat en öppning med @Mirtai som sen visade sig god och då föll det lite...

Jag hade inte mycket till hintar, jag gick fram som en bulldoser mot Habina och undrade hur sjutton Snurrfian kunde missa att jag på något vis siat henne, jag höll på att skrika högt när hon envisades med Q och så började jag vackla, var hon ond eller god, så kund eju inte en god bete sig i mina ögon - annars hade jag förmodligen ändrat mig. Jag kunde inte veta säkert. Siaren hade ju varit som bortblåst under hela spelet hur jag än letade tills GA dök upp som en räddande ängel. Äntligen någon jag kunde lita på mer än cirkus.
Jag var ungefär lika osäker som dig, jag visste ju att Q var ond så jag gick på det spåret och hoppades att någon skulle inse, jag tyckte jag var rätt övertydlig när jag godförklarade Mirtai och hoppades att ni goda skulle förstå att jag visste att Q var ond... Men mitt huvud var verkligen inte med mig, det är inte lätt att försöka förstå vad ni skriver när det bara blev svarta prickar hela tiden på skärmen... 10h sömn senare så känns det riktigt bra igen...

Glömde visst lite.

Jag hade inte hittat cirkus som spion. Jag trodde hon var siaren. Men jag vågade inte lita helt på henne innan Dentaku åkte och visade sig vara god. Innan hade jag möjligheten att hon satt i lyan med Lobelia.

Efter det trodde jag GA var siare. Inte många rätt hos mig inte.

Jag vill bara påpeka att jag pekade ut @LenaH redan i början, utan någon som helst info att gå på! Så nu vet alla att det är hon som är ond! :up:[/QUOTE]

Du var inte ensam om att misstänka henne :), jag blev klart misstänksam mot alla som höll mig för god efter DL1 och cirkus identifierat mig, det var fler än rollerna tillät.

Glömde visst lite.

Jag hade inte hittat cirkus som spion. Jag trodde hon var siaren. Men jag vågade inte lita helt på henne innan Dentaku åkte och visade sig vara god. Innan hade jag möjligheten att hon satt i lyan med Lobelia.

Efter det trodde jag GA var siare. Inte många rätt hos mig inte.
Jag misstänkte att surrfia var siare men när jag inte kunde hitta något och hon inte följde mig om Habina blev jag väldigt misstänksam, skriver att hon tror jag är god och röstar på någon som jag är misstänksam mot och som spionen ville få till god.

jamen jag har aldrig spelat förr ju:arghh:
tyckte jag gjorde rätt bra ifrån mig ändå när ingen visste till slut vad de skulle tro om mig (förutom snurrfian-djäflars nu höll jag på att skriva snurrfan igen!!-) som tom inte ens jag kan förstå varför hon inte gått hårdare åt mig med facit i hand?)

Ja och din röst på mig istället för på Paddington var faktiskt riktigt strategisk

jag tycker att alla nya gjorde bra ifrån sig - första leken är svår och sen blir det bara svårare....

Jag var ungefär lika osäker som dig, jag visste ju att Q var ond så jag gick på det spåret och hoppades att någon skulle inse, jag tyckte jag var rätt övertydlig när jag godförklarade Mirtai och hoppades att ni goda skulle förstå att jag visste att Q var ond... Men mitt huvud var verkligen inte med mig, det är inte lätt att försöka förstå vad ni skriver när det bara blev svarta prickar hela tiden på skärmen... 10h sömn senare så känns det riktigt bra igen...

När jag skrev att jag röstar på q om det inte inkommer något som tydligt emotsäger det - fattade du att jag trodde du var siare just då och hade siat ond? Men jag var osäker så jag ville att siaren skulle bekräfta och så kom bekräftelsen från GA istället och då trodde jag ju på henne...

Du hade kunnat fläska på mot Paddington - jag hittade ju på teorier om dig i förrförra leken fast jag inte hade nånting egentligen. Jag låtsades ju att jag hittat ett samarbete mellan dig och FiaM fast Fia var ju helt oskyldig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar