Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade inte mycket till hintar, jag gick fram som en bulldoser mot Habina och undrade hur sjutton Snurrfian kunde missa att jag på något vis siat henne, jag höll på att skrika högt när hon envisades med Q och så började jag vackla, var hon ond eller god, så kund eju inte en god bete sig i mina ögon - annars hade jag förmodligen ändrat mig. Jag kunde inte veta säkert. Siaren hade ju varit som bortblåst under hela spelet hur jag än letade tills GA dök upp som en räddande ängel. Äntligen någon jag kunde lita på mer än cirkus.

Hrm....

Jag vill tacka @quarter4ever , som strulade till det ibland och gjorde att ingen såg oss andra. Jag vill tacka @LenaH som genialiskt nog blev kallad LenaM ibland för att förvirra lite extra. Även tack till @Matmissbrukaren för ett utmärkt jobb som LL och förstås hennes man som verkligen vet hur man gör en flicka glad. Jag vill tacka @Shaggy som tyvärr lämnade oss för tidigt och @Idahoe som kom in och lurade alla att hon fortfarande var god. Samt givetvis @Paddington, som offrade sig för gruppen. Ursäkta (*snyter sig högljutt*). Åh, jag blir så glad över den här nomineringen bara. Så glad. Tack! :D
Du kan fortfarande få en näsduk av mig om du behöver kära du? tror aldrig jag sett en ulv gråta så mycket i mina dar. Fotnot: Även Ulvar är människor ( tror jag)

Jag hade inte mycket till hintar, jag gick fram som en bulldoser mot Habina och undrade hur sjutton Snurrfian kunde missa att jag på något vis siat henne, jag höll på att skrika högt när hon envisades med Q och så började jag vackla, var hon ond eller god, så kund eju inte en god bete sig i mina ögon - annars hade jag förmodligen ändrat mig. Jag kunde inte veta säkert. Siaren hade ju varit som bortblåst under hela spelet hur jag än letade tills GA dök upp som en räddande ängel. Äntligen någon jag kunde lita på mer än cirkus.
Lite Egoboost att läsa, jag höll ju Snurffian i Moderatorlyan ( INNAN rollerna tillsattes, så antar hon blev väldigt irriterad på det sen:p) beginners luck - maybe , men antar att jag har en helt annan resa nästa gång( för en sån blir det!)
Kan ju säga att jag sällan ( el aldrig) haft så roligt i mitt liv som de senaste 48 tim- tack LYAN!!!(:up::up::up:) som vågade släppa mig lös - tror fortf de svimmat av förskräckelse ibland men ingen som vågat svara på den frågan- ULVIGT:angel: - jajust det det var vi ju alla.... eh får nog släppa detta nu.......

Hrm....

Jag vill tacka @quarter4ever , som strulade till det ibland och gjorde att ingen såg oss andra. Jag vill tacka @LenaH som genialiskt nog blev kallad LenaM ibland för att förvirra lite extra. Även tack till @Matmissbrukaren för ett utmärkt jobb som LL och förstås hennes man som verkligen vet hur man gör en flicka glad. Jag vill tacka @Shaggy som tyvärr lämnade oss för tidigt och @Idahoe som kom in och lurade alla att hon fortfarande var god. Samt givetvis @Paddington, som offrade sig för gruppen. Ursäkta (*snyter sig högljutt*). Åh, jag blir så glad över den här nomineringen bara. Så glad. Tack! :D

Du glömde:
Jag vill tacka Habina för att spela intelligent och förmåga att flyga under radan! den kunde nu ha nu stigit till nya höjder(?)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar