jag kan tycka att cirkus var ett klssiskt långkok som bara blev bättre ju längre hon fick puttra....Du var rätt god @cirkus Men jag fick gnaga på hjulet och det var rätt segt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag kan tycka att cirkus var ett klssiskt långkok som bara blev bättre ju längre hon fick puttra....Du var rätt god @cirkus Men jag fick gnaga på hjulet och det var rätt segt...
ja du är ju en fjording= alltid hungrig...Haha, men jag är ju hungrig!
Du kan fortfarande få en näsduk av mig om du behöver kära du? tror aldrig jag sett en ulv gråta så mycket i mina dar. Fotnot: Även Ulvar är människor ( tror jag)Hrm....
Jag vill tacka @quarter4ever , som strulade till det ibland och gjorde att ingen såg oss andra. Jag vill tacka @LenaH som genialiskt nog blev kallad LenaM ibland för att förvirra lite extra. Även tack till @Matmissbrukaren för ett utmärkt jobb som LL och förstås hennes man som verkligen vet hur man gör en flicka glad. Jag vill tacka @Shaggy som tyvärr lämnade oss för tidigt och @Idahoe som kom in och lurade alla att hon fortfarande var god. Samt givetvis @Paddington, som offrade sig för gruppen. Ursäkta (*snyter sig högljutt*). Åh, jag blir så glad över den här nomineringen bara. Så glad. Tack!
Nope, de är ulvar.Du kan fortfarande få en näsduk av mig om du behöver kära du? tror aldrig jag sett en ulv gråta så mycket i mina dar. Fotnot: Även Ulvar är människor ( tror jag)
absolut Faboulos!!!Men vem kan inte älska:
"Genom hela leken har vi utsatts för förföljelse och misstankar - nu har vi fått nog! Vi kommer ut ur garderoben och röstar på en god!
LenaH ändrar till Lobelia"
tyvärr är de min flock så väldigt mänskliga i mina ögon ( or-- not)Nope, de är ulvar.
tyckte du var en mumsbitJag hoppas att jag var riktigt svårsmält!
Lite Egoboost att läsa, jag höll ju Snurffian i Moderatorlyan ( INNAN rollerna tillsattes, så antar hon blev väldigt irriterad på det sen) beginners luck - maybe , men antar att jag har en helt annan resa nästa gång( för en sån blir det!)Jag hade inte mycket till hintar, jag gick fram som en bulldoser mot Habina och undrade hur sjutton Snurrfian kunde missa att jag på något vis siat henne, jag höll på att skrika högt när hon envisades med Q och så började jag vackla, var hon ond eller god, så kund eju inte en god bete sig i mina ögon - annars hade jag förmodligen ändrat mig. Jag kunde inte veta säkert. Siaren hade ju varit som bortblåst under hela spelet hur jag än letade tills GA dök upp som en räddande ängel. Äntligen någon jag kunde lita på mer än cirkus.
vi körde på Q-principen och synkade klockorna så NEJ de hade inte hunnit!Men även om ni hade hunnit i tid, goda kan ju hinna ändra också? Känns som att man måste ligga på sekunden rätt för att klara nåt sånt?
och right on time! nämen skulle inte gjort så utan den diskussionen vi haft i Lyan några dygn(!) innan.. MEESA LUV LYAN!Vågat!
vi körde på Q-principen och synkade klockorna så NEJ de hade inte hunnit!
vafför dårå? Jag hade ju rätt!( el fel) beroende på vilken sida av staketet man står....@quarter4ever - toan är ledig nu
den där teorin håller inte tycker jag, Q-teorin regerar! Toaletter har man för att spo(i)la ner saker i...Det gjorde ju inte ni heller så Q-principen ->cirkus toa
nämen jag är ju såå lost??Det gills liksom inte när man vet och försöker förvilla folk!
den där raggsockan känner jag igen!!Jag hoppas att jag var riktigt svårsmält!
Det är svårt att hinna ändra en röst i tid när rösten man ska agera på kommer efter DL.vi körde på Q-principen och synkade klockorna så NEJ de hade inte hunnit!
Hrm....
Jag vill tacka @quarter4ever , som strulade till det ibland och gjorde att ingen såg oss andra. Jag vill tacka @LenaH som genialiskt nog blev kallad LenaM ibland för att förvirra lite extra. Även tack till @Matmissbrukaren för ett utmärkt jobb som LL och förstås hennes man som verkligen vet hur man gör en flicka glad. Jag vill tacka @Shaggy som tyvärr lämnade oss för tidigt och @Idahoe som kom in och lurade alla att hon fortfarande var god. Samt givetvis @Paddington, som offrade sig för gruppen. Ursäkta (*snyter sig högljutt*). Åh, jag blir så glad över den här nomineringen bara. Så glad. Tack!
inte min och den var väl inte svår att regera( el reagera på?)Det är svårt att hinna ändra en röst i tid när rösten man ska agera på kommer efter DL.