Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trots att jag som spion satt på en del info så förstod jag inte att Snurrfian var siare. Jag trodde det var GA igår när paddan sågades vid fotknölarna, äntligen liksom. Det var också därför jag trodde för ett ögonblick att q4e var god eftersom jag försökte säga att jag röstar där om det inte inkommer något som bevisar motsatsen - då kom GA med ett teoriinlägg om en troligt god q4e och en jätteond Padda. Så okej tänkte jag paddan siad ond q4e siad god.

Det är verkligen roligast att vara spion!

Jag försökte vara så sjukt tydlig så att våra nya vänner skulle hitta mig! Även om jag insåg att det skulle hela det gamla gardet också göra...
Klara fattade i allafall att jag var spion, men jag fattade inte att hon var brevis förrän jag i avlidet tillstånd gick igenom leken

Trots att jag som spion satt på en del info så förstod jag inte att Snurrfian var siare. Jag trodde det var GA igår när paddan sågades vid fotknölarna, äntligen liksom. Det var också därför jag trodde för ett ögonblick att q4e var god eftersom jag försökte säga att jag röstar där om det inte inkommer något som bevisar motsatsen - då kom GA med ett teoriinlägg om en troligt god q4e och en jätteond Padda. Så okej tänkte jag paddan siad ond q4e siad god.

Jag försökte vara så sjukt tydlig så att våra nya vänner skulle hitta mig! Även om jag insåg att det skulle hela det gamla gardet också göra...
Klara fattade i allafall att jag var spion, men jag fattade inte att hon var brevis förrän jag i avlidet tillstånd gick igenom leken
Att du inte hittade @Snurrfian förstår jag, hon siade ju onda redan dag 1 och 2? Varför gick hon inte ut hårdare?

Nä, kära ulvkollegor i Fab5, nu måste jag sova. Tack alla för en rolig lek, nu kommer jag ta paus från ulvspelandet ett tag för att hinna med lite annat i mitt liv. Som att städa... :o

Att du inte hittade @Snurrfian förstår jag, hon siade ju onda redan dag 1 och 2? Varför gick hon inte ut hårdare?

jag vet inte? Det får hon förklara, för jag letade som en galning. När sen GA kom med rediga påhopp på Paddan tänkte jag att hon nog bara väntat legat lite lågt och eftersom hon teoriade om q4e som god tänkte jag att aha - så ingen ska misstänka henne att vara siare.

jag vet inte? Det får hon förklara, för jag letade som en galning. När sen GA kom med rediga påhopp på Paddan tänkte jag att hon nog bara väntat legat lite lågt och eftersom hon teoriade om q4e som god tänkte jag att aha - så ingen ska misstänka henne att vara siare.
Jag trodde också svagt på att GA var siare och innan dess siat goda som käkats eller så.

Läste du inte hennes härliga inlägg i debatten om brevis? Jag var sååå säker på att du var brevis efter den, eftersom jag fick ett paket. Men tack för den @Klara :love:

Ha ha, det var ju du som började det hela och då tänkte jag att DU är nog brevis igen så jag blev lite blind av det. Du spelade riktigt bra faktiskt - gled med väldigt snyggt. Det var svårt att hitta ulvarna öht på bara spelet förutom q4e som var rätt skum

Haha, anledningen tillatt jag toeriade om att Q var god med dig var för att du skrev att du tänkte rösta på henne, jag hade lite som taktik att protestera när folk röstade på andra än paddan. :D Sen misstänkte jag inte Q så mycket innan hon spelade över på slutet.

Jag fattade inte att du var spion däremot höll jag dig som god rätt snabbt vet inte riktigt varför men du kändes god. (du var en av anledningarna till att jag valde lilltess framför dentaku;))

Siaren var för övrigt den där nyckelrolen jag inte hittade:cool:

För övrigt var jag rätt inne på mirtai som brevis fast i ett "alternativ" hade jag klara som brevis(tack vare @Habina som fick mig att läsa om brevisdisskusionen klara sa något om att hon inte trodde det var en extra sia i omlopp som fick mig att tänka tanken)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar