Tror vi hade enats om Snurrfian va? @LenaH Jag tyckte dock Klara... Någon föreslog dig för att du verkade så less.
Det anade jag för jag är värdelös på att agera ängel, jag hade valt att skyydda mirtai med skyddet jag fick med posten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror vi hade enats om Snurrfian va? @LenaH Jag tyckte dock Klara... Någon föreslog dig för att du verkade så less.
Du menar att kände dig lite besudlad där?
Vi kom väl aldrig till nåt vettigt beslut faktiskt.
Haha, tur att någon är vaken!Fast jag skickade in att vi skulle käka snurrfian...
Haha, tur att någon är vaken!
Klara fattade i allafall att jag var spion, men jag fattade inte att hon var brevis förrän jag i avlidet tillstånd gick igenom leken
Att du inte hittade @Snurrfian förstår jag, hon siade ju onda redan dag 1 och 2? Varför gick hon inte ut hårdare?Trots att jag som spion satt på en del info så förstod jag inte att Snurrfian var siare. Jag trodde det var GA igår när paddan sågades vid fotknölarna, äntligen liksom. Det var också därför jag trodde för ett ögonblick att q4e var god eftersom jag försökte säga att jag röstar där om det inte inkommer något som bevisar motsatsen - då kom GA med ett teoriinlägg om en troligt god q4e och en jätteond Padda. Så okej tänkte jag paddan siad ond q4e siad god.
Det är verkligen roligast att vara spion!
Jag försökte vara så sjukt tydlig så att våra nya vänner skulle hitta mig! Även om jag insåg att det skulle hela det gamla gardet också göra...
Klara fattade i allafall att jag var spion, men jag fattade inte att hon var brevis förrän jag i avlidet tillstånd gick igenom leken
Att du inte hittade @Snurrfian förstår jag, hon siade ju onda redan dag 1 och 2? Varför gick hon inte ut hårdare?
Jag trodde också svagt på att GA var siare och innan dess siat goda som käkats eller så.jag vet inte? Det får hon förklara, för jag letade som en galning. När sen GA kom med rediga påhopp på Paddan tänkte jag att hon nog bara väntat legat lite lågt och eftersom hon teoriade om q4e som god tänkte jag att aha - så ingen ska misstänka henne att vara siare.
Läste du inte hennes härliga inlägg i debatten om brevis? Jag var sååå säker på att du var brevis efter den, eftersom jag fick ett paket. Men tack för den @Klara
Det anade jag för jag är värdelös på att agera ängel, jag hade valt att skyydda mirtai med skyddet jag fick med posten
Trots att jag som spion satt på en del info så förstod jag inte att Snurrfian var siare. Jag trodde det var GA igår när paddan sågades vid fotknölarna, äntligen liksom. Det var också därför jag trodde för ett ögonblick att q4e var god eftersom jag försökte säga att jag röstar där om det inte inkommer något som bevisar motsatsen - då kom GA med ett teoriinlägg om en troligt god q4e och en jätteond Padda. Så okej tänkte jag paddan siad ond q4e siad god.
Det är verkligen roligast att vara spion!
Jag försökte vara så sjukt tydlig så att våra nya vänner skulle hitta mig! Även om jag insåg att det skulle hela det gamla gardet också göra...
Jag trodde också svagt på att GA var siare och innan dess siat goda som käkats eller så.
upptäckte jag som nybörjare tidigt faktisktpå tal om HoF så hade du och lobelia så snygga hintar i början upptäckte jag senare när jag gick tillbaka och läste.
du är ju bara (skinn) och ben så tvi och urk- nä tack!Vad knepig situation - och BRA att den uppkom så man vet i fortsättningen hur detta ska tolkas.
Ni kan få äta mig
men godast av alla var nog @Hedinn i vinmarinadDig har vi ju redan käkat. Med svartvinbärsgelé.
vilket mina lurviga goa vänner kan understyrka- så inget konstigt statement från mig!upptäckte jag som nybörjare tidigt faktiskt