Om man nu skulle titta på rösterna så skulle jag vilja titta på dom som har röstat på personer som är ”lätta” att rösta på. Dvs nya och spelare som är kända att lätt bli misstänkta inför första DL. De spelarna är Jag, Snurrfian, Klara, Bollen__. (räknade inte upp de andra om är nya då de inte fick någon röst på sig.)
På mig röstar: Lobelia
På snurrfian röstar: Hedinn Idahoe och Q4E
På Klara röstar: Cirkus och Bollen__
På Bollen__ röstar: Klara
Vi vet ju att Hedinn och Idahoe är goda, kan dom hittat något misstänksamt hos Snurrfian som inte jag sett?
Q4E lade en andra röst på snurrfian, betyder inget, dock var hon den första som lade en andra röst i en spridd röstning.
Lobelias röst på mig förstod jag inte riktigt, jag vet inte vad jag skulle vilja luras med när jag inte trodde tvillingarna fanns med i leken… Säger inget om hennes roll då hon inte verkat hänga upp sig på det efteråt. Men skulle gärna få en förklaring på hur hon tänkte.
Bollen__, jag håller faktiskt med Klara lite att det liknar hennes spelstil i första leken då hon satt i lyan. Kan hon dessutom ha röstat på samma som ulvkollegan cirkus (OBS. det finns inget som jag har sett hos cirkus än som verkar ulvigt, jag bara spånar) för att göra det lite enkelt för sig? Har känslan av att hon får hjälp bakom kulisserna och nu när tvillingarna är borta så är lyan enda alternativet.
Cirkus, som sagt har jag inte reagerat på något än här, vare sig något som gör henne god eller ond.
Klaras röst på bollen då. Som jag skrev ovan så kan jag faktiskt hålla med henne om hennes motivering.