Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja förvirrande det där, även om man ju begriper att det är LenaH som avses..Är LenaM någons fyllenick?
Blir lite fundersam över Klara, hon reagerar på Bollens trevande försiktighet och tycker det påminner om när hon själv var i lyan. Röstar sedan på Bollen m ovanstående motivering
Själv tycker jag att Bollens spel påminner mycket om hur jag var i mina första lekar - jag visste knappt vad man vågade skriva eller teoria (och oavsett vad man gjorde fick man Mammas i baken m blåslampa ). Så jag var otroligt försiktig i hur jag uttryckte mig och ville inte skriva fel saker och det var oavsett vilken sida jag var på (mina första lekar var jag alltid god). Så jag tycker inte dennes spelsätt säger något om dennes roll utan har nog mer m personligheten att göra.
Nu är Klara också en ganska så ny spelare, så hon har kanske inte snappat upp allt än - men man brukar vara ganska så snäll mot nykomlingar och se till att de inte blir utröstade i första lynch (man vill ju att de ska tycka det är kul och kommer tillbaka till lekarna). Vilket även var något jag skrev igår. När Klara lade sin röst var det 5 olika spelare som hade fått röster emot sig och alla hade en vardera (Qs andra röst på Snurris kom samtidigt som Klaras röst) Så jag tycker hennes röst på Bollen känns ganska så passiv och som om hon inte vill/vågar ta ställning och riskera att lägga en andra röst på någon. Visserligen hade hon bara teoriat om Idahoe och Bollen tidigare under dan, men det står ut lite för mig ändå.
Det är en intressant tanke!
Jag tycker det spelar rätt liten roll varför Hedinn åts, så ja gundrar varför tanken är intressant?
Det var väl @Lilltess som blandade ihop det?Dentaku snurrar in sig i ett resonemang kring säkert käk för lyan, hon håller inte isär lynchning/käkning och inte heller vem det var som egentligen käkades. Är det för att hon är ulv och inte upplever någon egentlig skillnad mellan de olika sätten goda kan försvinna på?
Blir lite fundersam över Klara, hon reagerar på Bollens trevande försiktighet och tycker det påminner om när hon själv var i lyan. Röstar sedan på Bollen m ovanstående motivering
Själv tycker jag att Bollens spel påminner mycket om hur jag var i mina första lekar - jag visste knappt vad man vågade skriva eller teoria (och oavsett vad man gjorde fick man Mammas i baken m blåslampa ). Så jag var otroligt försiktig i hur jag uttryckte mig och ville inte skriva fel saker och det var oavsett vilken sida jag var på (mina första lekar var jag alltid god). Så jag tycker inte dennes spelsätt säger något om dennes roll utan har nog mer m personligheten att göra.
Nu är Klara också en ganska så ny spelare, så hon har kanske inte snappat upp allt än - men man brukar vara ganska så snäll mot nykomlingar och se till att de inte blir utröstade i första lynch (man vill ju att de ska tycka det är kul och kommer tillbaka till lekarna). Vilket även var något jag skrev igår. När Klara lade sin röst var det 5 olika spelare som hade fått röster emot sig och alla hade en vardera (Qs andra röst på Snurris kom samtidigt som Klaras röst) Så jag tycker hennes röst på Bollen känns ganska så passiv och som om hon inte vill/vågar ta ställning och riskera att lägga en andra röst på någon. Visserligen hade hon bara teoriat om Idahoe och Bollen tidigare under dan, men det står ut lite för mig ändå.
Jag vill bara påminna dig om att du röstade på mig första dagen i min första lek...Blir lite fundersam över Klara, hon reagerar på Bollens trevande försiktighet och tycker det påminner om när hon själv var i lyan. Röstar sedan på Bollen m ovanstående motivering
Jag har hakat upp mig på dessa två inlägg. Visst var ursprungskommentaren från LenaH lite märklig men inte så märklig att den automatiskt gör henne till misstänkt ulv.
Dessa två röstade bägge på Idahoe i första lynchen. Dentaku gjorde det dessutom sent, när det var ett jämt läge och med motiveringen att " jag köper inte heller Idahoes motivering och jag har ingen bättre misstänkt". Ett lätt sätt att lägga en avgörande röst för att få ut en god spelare?
Det är svårt detta! Jag förstår rösterna på Idahoe med tanke på den svaga motiveringen hon lämnade men...
Jaja, men du var skum! Å sedan visste jag att du som moderator skulle klara av att få en röst emot digJag vill bara påminna dig om att du röstade på mig första dagen i min första lek...
Intressant notering ang Dentaku, i teoriinlägget ung en timme tidigare skriver denne att "Idahoe neutral tills vidare, Håller definitivt ett öga på Habina, LenaH misstänkt ond"
Varför då skriva i röstinlägget att man inte har någon bättre misstänkt? Verkar ju som om denne misstänkte LenaH mest av alla bara en stund tidigare och jag hittar ingen direkt teori om Idahoe efter det teoriinlägget jag tar upp ovan. Det enda hon sedan skriver om Idahoe innan röstinlägget är:
Intressant notering ang Dentaku, i teoriinlägget ung en timme tidigare skriver denne att "Idahoe neutral tills vidare, Håller definitivt ett öga på Habina, LenaH misstänkt ond"
Varför då skriva i röstinlägget att man inte har någon bättre misstänkt? Verkar ju som om denne misstänkte LenaH mest av alla bara en stund tidigare och jag hittar ingen direkt teori om Idahoe efter det teoriinlägget jag tar upp ovan. Det enda hon sedan skriver om Idahoe innan röstinlägget är:
Mitt!Är LenaM någons fyllenick?
Jag skulle tippa på att de antingen inte hade någon info alls eller att de helt enkelt visste/var rätt säkra på att Idahoe var safe men inte hade någon info om någon annan och därför valde säkert käk.
Jag menar safe att käka, dvs inte ängel eller välsignad.
Rättelse: Jag ska inte skriva när jag är trött eftersom jag blandar ihop lynchning med käk.
Den enda möjligheten de skulle kunnat veta det är om någon av dem fått paket med sia, mer troligt är att de starkt misstänkte att Hedinn var den andra tvillingen.