Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du tyckte alltså att en OT diskussion är såpass misstänkt att du röstar Idahoe själv?
Vad har rösten på LenaH för betydelse här egentligen? Jag fattar noll i tankegången här.

Det får bli sista inlägget, jag måste iväg.

Jag har redan förklarat att jag inte hade någon direkt misstänkt utan valde till slut mellan Snurrfian och Idahoe - och jag hade verkligen INGET på Snurrfian.

Rösten på LenaH behöver inte alls ha någon betydelse men om det blir ett upprepat mönster att folk som misstänker LenaH utsätts för drev, röstas ut - och visar sig vara goda KAN det betyda något för de som är kvar.

Lycka till ikväll, folk.

Det får bli sista inlägget, jag måste iväg.

Jag har redan förklarat att jag inte hade någon direkt misstänkt utan valde till slut mellan Snurrfian och Idahoe - och jag hade verkligen INGET på Snurrfian.

Rösten på LenaH behöver inte alls ha någon betydelse men om det blir ett upprepat mönster att folk som misstänker LenaH utsätts för drev, röstas ut - och visar sig vara goda KAN det betyda något för de som är kvar.

Lycka till ikväll, folk.
Jag vet att du ska iväg men jag fattar ingenting! :arghh:
Idahoe blev lynchad för en OT-diskussion om ett ickeexisterande får efter att ha lagt en röst på mig för en OT-diskussion om Gunnars ekonomibyggnader. Du själv var en av dem som la rösten på henne, jag tyckte hela scenariot var befängt och la min röst på en annan spelare som jag tyckte var skummare.

Då är jag ond? :banghead:

1. Har aldrig sagt att jag VILLE outa utan ville veta om jag borde skriva om jag hittade något.

2. Kasta inte sten i glashus. Det var inte jag som snackade om förhäxningen ;) Vill du anklaga någon för att ha dålig koll bör man ju ha lite koll själv ;)

1 För mig är det samma sak.
2 Jag har innan du upptäckte det bett om ursäkt för mitt misstag, en gång borde räcka ;)

Idahoe blev lynchad för en OT-diskussion om ett ickeexisterande får efter att ha lagt en röst på mig för en OT-diskussion om Gunnars ekonomibyggnader. Du själv var en av dem som la rösten på henne, jag tyckte hela scenariot var befängt och la min röst på en annan spelare som jag tyckte var skummare.

Ett av många dagens garv.

Klart du är. :devil: Alla är onda. det gäller bara att komma på varför.

:confused: Det är väl ännu märkligare att inte reagera på @LenaH s kommentar? Det om något känns ulvigt, och vadå lika i våra kommentarer? Jag skrev en sak och Dentaku svarade mig, skulle hon har skrivit något helt annat?
Jag var tveksam när rösterna kom in på Idahoe, jag var inte särskilt övertygad om hennes ondhet men jag hade ingen bättre teori om någon annan och jag ville rädda mig själv, när jag lägger min röst så finns det redan två på mig, jag hade en förhoppning om att det åtminstone skulle bli lottning, nu ramlade det in ännu fler röster på Idahoe och det får mig att fundera på de som kom mot slutet.
Men även din tidiga udda röster får mig att fundera, väldigt lite teori, en snabb röst och nu försöker du bygga upp en teori om mig för att jag reagerade på LenaHs kommentar?
Som det ser ut nu kommer jag att vara borta ett tag och jag är inte säker på att jag hinner komma in före 22 idag. Så snurrfian röstar på Mirtai med motiveringen att hon försöker hitta teorier om mig för att jag reagerade på vad LenaH skrev och för att Dentaku svarade mig?

Så din motivering för din röst är att jag skrev en i ditt tycke dålig teori om dig?

Jepp och en betydelselös som vanligt. Jag förstår inte vad som är konstigt just med det.

Inte jag heller men det kan bero på att jag själv ofta lägger sena röster som ev inte påverkar ställningen.

Sen förstår jag inte heller just för att det var en andra röst hur folk kan verka säkra på att @LenaH visste att den skulle bli "betydelselös"? Rösterna kom ju tätt och det finns ju dessutom en dold röst med(röstfifflarens extra).

Röstinlägg tar för mig ofta flera minuter att skriva och om rösterna trillar in tätt så har jag inte koll på ställningen när jag röstar.

Vad som ulvarna *bör* är inte alltid vad ulvarna *gör*. Det kan mycket väl vara en uttänkt strategi att be en ulvakompis lugna sig inför öppen ridå och då använda sig av just din motivering.

Jag får inte heller ihop - uppmaningen att vara försiktig- med "Jag menar ju att jag verkligen tror att hen försöker hitta ulvar." Det är väl skitbra att någon letar ulvar som attan varför då uppmana den att vara försiktig?

Fast jag skrev att hon hade nog inte gjort så som ond = hon är nog god. Jag tror faktiskt att hon är en god som snurrat in sig riktigt. Dock ser jag att många andra håller henne misstänkt så jag får hålla ögonen öppna efter skumma saker från henne.

Okej, ätit och läst igenom leken.

Spontana tankar är att Lobelia känns väldigt god. Jag brukar alltid bli misstänksam mot henne ju men idag verkar hon väldigt vettig och på jakt efter onda :)

Å andra sidan har vi Dentaku. Jag vet inte riktigt men något där skaver. Hennes röst på LenaH känns krystat, har hon svårt att hitta på teorier för att hon sitter på facit som ulv? O_o
Måste läsa mera...

Någon som har röstlistan från igår i närheten?

17.55 Shaggy röstar på Mirtai

18.47 Mirtai röstar på glömmerallt

18.56 Lilltess röstar på Idahoe

20.57 Idahoe röstar på LenaH

21.30 Hedinn röstar på Snurrfian

21.44 Quarter4ever röstar på Snurrfian

21:44 Klara röstar på bollen_

21:45 glömmerallt röstar på idahoe

21:46 Habina röstar på Lobelia

21:48 Snurrfian röstar på Idahoe

21,50 Paddington röstar på Idahoe

21,52 Lobelia röstar på Lilltess

21,52 Cirkus röstar på Klara

21:56 bollen__ röstar på Klara

21:56 Idahoe ändrar röst till Snurrfian

21:57 Dentaku röstar på Idahoe

21:59 LenaH röstar på Lobelia

Inte jag heller men det kan bero på att jag själv ofta lägger sena röster som ev inte påverkar ställningen.

Sen förstår jag inte heller just för att det var en andra röst hur folk kan verka säkra på att @LenaH visste att den skulle bli "betydelselös"? Rösterna kom ju tätt och det finns ju dessutom en dold röst med(röstfifflarens extra).

Röstinlägg tar för mig ofta flera minuter att skriva och om rösterna trillar in tätt så har jag inte koll på ställningen när jag röstar.
Visst du har en poäng, men det följer hennes vanliga mönster. Hade hon lagt en röst på snurris eller idahoe i det läget hade jag däremot blivit misstänksam, det skulle inte vara likt henne.

Eftersom det är dags för nattning av barn och jag är aptrött och förmodligen kommer somna jag med röstar jag redan nu

Jag röstar på en spelare som jag tycker beter sig konstigt. Teorier finns flera, både från mig och från andra spelare.

Mirtai röstar på Dentaku

Sedan vill jag även lyfta Snurrfian, tycker det är konstigt att rösta på mig med motiveringen att min teori mot hen är dålig. Känns som det finns många andra spår att följa, och den motiveringen som angavs kändes inte som en motivering alls? Om man verkligen vill hitta onda så borde rösten följa ett sånt spår

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 142
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar