Habina - Än så länge hittar jag inget mot Habina. Istället blir jag lite nervös över hur hon sätter ord på mina tankar.
Snurrfian - Känns annorlunda mot vad hon brukar göra. Säkrare tror jag. Säkrare i sig själv kanske. Men jag håller alltid ett öga på Snurris och litar inte på henne för fem öre. Röstade på Idahoe med en mycket lam motivering igår, men jag ser det som ett försök att rädda sig själv. Eller inte. Som sagt...
Dentaku - Här klickar min ulvradar till. Hennes teoriinlägg från igår innehöll ett par godförklaringar som jag tycker känns tidiga. Det i kombination med hennes inlägg idag om hur lyan möjligen tänkt när dom käkade Hedinn får mig att misstänka henne.
Paddington - Jag har alltid svårt att hitta något på de erfarna spelarna. Paddington röstade på Idahoe igår, det är väl det hon har emot sig i det hon skrivit. Men det behöver ju verkligen inte betyda någonting, jag tror ju inte att alla som röstade på Idahoe är onda. Hon funderar lite över min röst igår, det är helt ok. Jag har väldigt svårt att definiera vad det är hon bollen_ jag reagerade på, det var mest en känsla. Paddington funderar också över Dentaku. Där håller jag med henne.
Lilltess - Här vet jag inte vad jag ska tro. Många reagerar på henne, men jag håller inte riktigt med. Hittar inget som säger mig att hon kan vara ond. Än så länge. Bara det är lite konstigt, Lilltess är en sådan spelare som jag alltid reagerar på. Får se vad hon skriver längre fram.
Lobelia - Här däremot har jag reagerat på ett par saker. Dels hur hon var på Idahoe igår. Då ville jag inte uppmärksamma det så mycket, men i ljuset av att vi nu vet att Idahoe var god börjar jag fundera. Dock röstar hon på Lilltess, så det kanske helt enkelt var något hon behövde reda ut. Idag känns det mer som om hon är på gång och letar onda. Godförklarades av Dentaku igår, det får mig att hålla ögonen på Lobelia eftersom jag har misstankar mot Dentaku.
LenaH - Får lite emot sig idag att hon la en sen uddaröst igår. Som inte var udda. Hittar inte mycket på LenaH. Inte mycket av henne heller.
glömerallt - Saklig i sina inlägg. Hittar just nu inget att hänga upp mig på.
bollen - Jag röstade ju på henne igår, på en känsla. Om känslan är rätt eller fel vet jag ju inte än. Idag har hon inte skrivit så mycket att det har påverkat min känsla. Vi får se vad som händer när hon har tid att leka med oss. Hölls som god på Dentakus lista igår, som jag ju tycker är lite misstänkt.
cirkus - Förutom att hon då tycker att jag är skum
så tycker jag hon resonerar klokt. Är av någon anledning helt i synk med hennes funderingar om brevbäraren i inlägg 622.
Idahoe2 - Har inte kommit med så mycket efter återkomsten. Får se vad hon kommer med framöver.
Q4e - Känns som att hon försöker hitta onda. Rotar och försöker tänka själv.
Mirtai - Har ett konstigt resonemang om att Snurrfian kunde röstat på någon annan är Idahoe för att försöka rädda sig själv. Riskerar man att åka och vill försöka rädda sig själv är det väl rätt solklart att man lägger en röst på den som har flest röster efter en själv. Men i övrigt vet jag inte vart jag ska placera henne.
Edit: Fetade namnen,