Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Puh! Gått igenom alla nu tror jag.
Blev jag nåt klokare? Nope :banghead:

Som sagt: rörig lek det här! :arghh:

Även jag har besök av en vinflaska (eeh, det där lät fel. :o Jag har inte besök men har öppnat en vinflaska :D)
Så jag ska försöka att inte komma med några citat värdiga @Hedinn och Hall och Fame-tråden :p

Ha så Ulvspelsbaren har öppnat nu:D Även jag har börjat inta alkoholhaltiga drycker, dock håller jag mig till öl så jag inte vill göra en @Hedinn och bli delfin!:rofl:

Det som jag reagerat mest på idag är nog ffa Dentaktu faktiskt, men känner mig väldigt osäker på om hon verkligen är ond?
Hon är ju som jag en förstagångslekare och något i hennes idoga försvar känns åtminstone för mig som inte läser bakom raderna som ni erfarna , att hon kanske faktiskt vet något?
Jag har ju själv varit inne på LenaH i mina funderingar igår, även om de var väldigt tunna teorier baserade på OT? Så vill nog inte gå med i det som jag uppfattar som ett drev mot Dentaktu!
Så ska kika lite närmre på de som redan lagt sin röst där och på andra som går rätt hårt åt henne!
Drev mot Dentaku? Det är väl bara en som röstat på henne än?

Lilltess prat om bollen_ är lite udda, vilket folk redan påpekat. Likaså hennes inlägg igår i diskussionen om att outa eventuella tvillingar.nu mest förvirrad viket hon inte är ensam om ;)
Lite misstänkt är hon allt.

Hinner inte gå tillbaka och kolla - men var det inte Klara som pratade om bollen_?

Nu var det iof lite anurlunda för väldigt många år sedan då lekarna började med natt och inte dag så valet av käk kunde ju diskuteras. Sedan var det ganska vanligt med skämteorier som att rösta på någon pga dennnes avatar och liknande. Möjligt att bopar börat komma också.

Men på något vis lyckades vi utan en massa OT inlägg såm gick gick det ju.;)(nog förekom det men kappast i de stora mängder som finns nu)
Utan att eg veta så tror jag att det stundtals livliga OT-andet är för att hålla leken glad och trevlig för det har varit perioder när spelare har tagit illa vid sig och tonen varit väl hård.

Okej @Paddington och @Lilltess - my bad! Jag blandade ihop flera när jag satt och läste och skrev samtidigt.
På lilltess skulle det stå prat om "lätta röster" , men hon pratade väl om bollen_ med?
Förlåt! Men slutsatsen blir densamma

Oupsan, tiden gick och jag höll nästan på att missa att rösta innan DL, skulle snabbt slänga ihop ett inlägg också är det en dryg timme innan DL. Jag hör också till de förvirrades skara.

Nu var det iof lite anurlunda för väldigt många år sedan då lekarna började med natt och inte dag så valet av käk kunde ju diskuteras. Sedan var det ganska vanligt med skämteorier som att rösta på någon pga dennnes avatar och liknande. Möjligt att bopar börat komma också.

Men på något vis lyckades vi utan en massa OT inlägg såm gick gick det ju.;)(nog förekom det men kappast i de stora mängder som finns nu)
Fas om man räknar att rösta på någons avatar som on topic så vet e katten, jag kallar det en usel OT teoriröstning, nästan värre än våra.

Nu ska jag ta matpaus men kommer in innan DL och kikar och hoppas komma med mer teorier innan det är dags att rösta! Har många funderingar som jag ska grunna på under tiden och hoppas på att polletten trillar ner så jag hittar någon jag kan rösta på med gott samvete!

Jag tycker @Idahoe är mer på hugget än normalt, jag brukar ju tycka att hon är lite undanglidande och sammanfattande men nu är det mer substans. Ulvigt? Nja.
Även jag börjar få någon form av grepp över spelet, ibland ;)
Har lärt mig tillslut att min stil förut tydligen var misstänkt, så jag försöker skriva mer.

Dammed if you do -dammed if you don't :banghead: ;)

Nu menade jag kanske inte just röstmässigt då inte så många röster lagts än, utan syftade nog mest på de inlägg som lagts mot henne....
Det är en vid definition av drev, flera inlägg om henne kom ungefär samtidigt, tror inte alla läst de andra. När jag började skriva mitt hade jag läst ett tror jag, och när jag var klar var där ett par till. Jag skrev inte om samma sak som den tidigare skribenten dessutom. Jag vet att man känner sig ordentligt trängd i det läget och i synnerhet om man inte har tid att svara ordentligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar