Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min familj har somnat, jag tänkte gå och lägga mig men jag vill ju ha koll på DL! Dessutom försöker jag läsa och se om jag kan reda ut något mer för mig, men det går trögt...Men var jättesnabb då @Snurrfian
Fast @Klara har röstat, det är @quarter4ever som inte gjort det.
Fast @Klara har röstat, det är @quarter4ever som inte gjort det.
Dessutom ändrade jag stavfelet...
Fast jag har ju inte spelat tidigare, och därigenom så vet ni ju inte hur min stil ser ut, det vet jag ju inte ens själv! Helt ärligt så tycker jag att det är jättesvårt att hitta något som sticker ut eller verkar skumt, trots att jag läst lite i gamla lekar så hittar jag ändå inte vad det är man "bör" se. Visst det kanske är ett tecken på att man är ond, vad vet jag, men för mig är det bara för att jag inte riktigt vet vad jag ska ska titta efter och inte bara vill skriva något för att skriva.
Snarare kanske det är så att Klara skriver detta om att jag skulle vara ulv med motiveringen att hon känner igen sin egen spelstil när hon var ulv, för att hon själv är en ulv? Det är ju en "smidig" motivering till sin röst..
För mig så är @Lilltess lika svamlig som vanligt och det känns som om hon bara skriver innan hon tänker..
Lilltess misstänker jag pga lite konstiga uttalanden om roller, framförallt tvillingarna och att outa den kvarvarande.
Vad du är duktig då...Dessutom ändrade jag stavfelet...
Jag håller eg med, jag nojar ju också över sånt men den där schweizerostteorin är svår att bortse ifrån.Jag gillar inte riktigt det här med att rösterna trillar in mot Dentaku, det gör mig nojjig igen. Som ny spelare som trasslat in sig i sina resonemang känns hon som ett lätt "offer" om hon är god och efter allt prat om henne så skulle det vara lätt för ulvarna att peta iväg strömmen ditåt.
Jag gillar inte riktigt det här med att rösterna trillar in mot Dentaku, det gör mig nojjig igen. Som ny spelare som trasslat in sig i sina resonemang känns hon som ett lätt "offer" om hon är god och efter allt prat om henne så skulle det vara lätt för ulvarna att peta iväg strömmen ditåt.