Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså helt seriöst. Jag har ju inte ens några misstankar, hur ska jag kunna bygga upp en hel teori? Eller snarare, alla är misstänkta men jag ser inget misstänksamt!

Jag gillar ju inte hämndröster och har därför dragit mig för att lägga en men jag kan inte se hur @Dentaku får ihop någon substans i sin teori och hade antagligen lagt min röst på henne även om misstankarna hon har inte hade varit riktade mot mig. Ayy först hålla mig som misstänkt dag1 för att sedan lägga rösten på Idahoe, för att sedan tycka att rösterna på Idahoe var lätta och OT-grundade för att sen tycka att jag är ond pga det trots att jag la min röst på Lobelia? :confused:

LenaH röstar på Dentaku

Röstlista DL2
18.01 Dentaku röstar på LenaH
18.08 Snurrfian röstar på Mirtai
19.49 Mirtai röstar på Dentaku
20.27 cirkus röstar på lilltess
21:13 Paddington röstar på Dentaku
21:21 Klara röstar på Dentaku
21:30 Idahoe röstar på Lilltess
21:37 LenaH röstar på Dentaku

LenaH 1
Mirtai 1
Dentaku 4
Lilltess 2

Jag kan inte släppa Qs uttalande om Dentakos Agenda, vad hon kan veta om någons agenda alls, fram till jag har en förklaring så är jag böjd att rösta på dig, det står mellan Q, lilltess och Dentaku.

Lilltess misstänker jag pga lite konstiga uttalanden om roller, framförallt tvillingarna och att outa den kvarvarande.

Dentako har jag skrivit långa teoriinlägg om men är osäker på om hon är en överambitiös nybörjare eller en nybörjare som försagt sig.

Fast jag har ju inte spelat tidigare, och därigenom så vet ni ju inte hur min stil ser ut, det vet jag ju inte ens själv! :confused: Helt ärligt så tycker jag att det är jättesvårt att hitta något som sticker ut eller verkar skumt, trots att jag läst lite i gamla lekar så hittar jag ändå inte vad det är man "bör" se. Visst det kanske är ett tecken på att man är ond, vad vet jag, men för mig är det bara för att jag inte riktigt vet vad jag ska ska titta efter och inte bara vill skriva något för att skriva.
Snarare kanske det är så att Klara skriver detta om att jag skulle vara ulv med motiveringen att hon känner igen sin egen spelstil när hon var ulv, för att hon själv är en ulv? Det är ju en "smidig" motivering till sin röst.. :cautious:

ÅÅÅÅÅHHH jag vet inte. Men iaf. Som jag skrivit tidigare så håller jag faktiskt med Klara om att bollens spelstil känns lite som en försiktig ulv som spelar på att hon är nybörjare.

Citatet ovan skriver hon att hon inte vet hur hennes spelstil ser ut. Alltså att hon försöker rädda sig mot misstankar om henne.

Ser att några reagerar på att jag håller med Klara, men tänker inte ändra min för det. Jag tror att Klara egentligen bara blivit misstänkt för att hon lade en röst på en ny. 1 röst borde en ny klara ju och det tror jag att bollen klarar ;)

Det är väl att jag har men baserat på det

Lilltess röstar på Bollen__

Röstlista DL2
21.42 Lilltess röstar på Bollen__

LenaH 1
Mirtai 1
Dentaku 4
Lilltess 2

bollen_ 1

Jag gillar inte riktigt det här med att rösterna trillar in mot Dentaku, det gör mig nojjig igen. Som ny spelare som trasslat in sig i sina resonemang känns hon som ett lätt "offer" om hon är god och efter allt prat om henne så skulle det vara lätt för ulvarna att peta iväg strömmen ditåt.

Jag gillar inte riktigt det här med att rösterna trillar in mot Dentaku, det gör mig nojjig igen. Som ny spelare som trasslat in sig i sina resonemang känns hon som ett lätt "offer" om hon är god och efter allt prat om henne så skulle det vara lätt för ulvarna att peta iväg strömmen ditåt.
Jag håller eg med, jag nojar ju också över sånt men den där schweizerostteorin är svår att bortse ifrån.

Efter mycket tvekan, lobelia röstar på Dentaku, enligt många tidigare teorier, men framförallt för jag misstänker att hon är en nybörjare på onda sidan som försgt sig och överarbetat sina teorier och god/ondförklaringar. Det sakans möjligheter till substans dag 1 och tyvärr så fick jag inga förklaringar senare. Qs inlägg om en egen agenda fick mig inte att bli mindre misstänksam. Visar sig Dentaku vara ond så måste jag se närmre på Q helt klart.

Har försökt att läsa medan jag tittar på tv, men jag känner att jag inte riktigt lyckas.

Det enda jag reagerat på sedan sist är quarters konstiga uttalanden, men ifall det är en god nybörjare som famlar så får det vara tills vidare.

Habina röstar på Lilltess

Då jag tror cirkus har rätt i tanken att Lilltess ulven försökte dämpa dentakus beteende för att de inte skall bli upptäckta. Velade kring vem jag skulle välja, men det fick bli Lilltess idag.

Röstlista DL2
21.48 lobelia röstar på Dentaku
21.48 Habina röstar på Lilltess

LenaH 1
Mirtai 1
Dentaku 5
Lilltess 3

bollen_ 1

Röstlista DL2
21:48 Habina röstar på Lilltess
LenaH 1
Mirtai 1
Dentaku 4
Lilltess 3

bollen_ 1

Jag gillar det inte heller och jag är långtifrån säker, men övriga alternativ känns tunnare. Att rösta på Q för att Q försvarar Dentaku som jag var lite inne på innebär ju dessutom att jag misstänker Dentaku också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar